پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 18397
تاریخ انتشار: 1401/04/28 04:21

سایت روناک، معرفی بهترین ابزارآلات برقی و غیر برقی

اگر درباره بهترین ابزارالات مختلف چه برقی و چه غیر برقی جستجو کرده باشید، حتما با سایت‌های مختلفی مانند بیک نیک که در زمینه ابزارآلات محتوا تولید می‌کنند آشنا شدید، سایت روناک هم یکی از سایت‌های نوظهور در زمینه ابزارآلات است که به صورت تخصصی در این زمینه محتوا تولید می‌کند.

سایت روناک پیشتر در مورد موضوعات دیگری هم محتوا تولید می‌کرد اما در حال حاضر با تغییر تیم نویسندگی روی تولید محتوا در خصوص نقد و بررسی و معرفی بهترین ابزارها تمرکز کرده است و به این شکل روناک تبدیل به یک سایت برای معرفی و بررسی بهترین ابزارآلات تبدیل شده است.

 

چرا نیاز به یک سایت نقد و بررسی ابزارآلات وجود دارد؟

امروز خیلی از کالاها از جمله انواع ابزارآلات به صورت آنلاین خریداری می‌شوند، از طرفی تنوع برند در دنیای ابزارآلات بسیار بالاست و برندهای مختلفی ایرانی و خارجی به تولید ابزارآلات مشغول هستند.

همین دو مورد موجب می‌شود که خریداران هنگام خرید یک ابزار کمی سردرگم شوند، به طور مثال هنگام خرید یک دریل شارژی نمی‌دانند که دقیقا کدام برندها اعتبار بیشتری دارند، خدمات پس از فروش برندها به چه صورت است، در خرید دریل شارژی چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشند و....

همه این موارد در کنار هم خریدار به یک راهنما در خرید نیازمند می‌کند، که سایت‌هایی مانند روناک با معرفی بهترین ابزارآلات و نقد و بررسی و همچنین ارایه راهنمای خرید این نیاز را تا حدی برطرف کرده‌اند.







چه ابزارهایی در سایت روناک معرفی می‌شوند؟

روناک به طور کلی در زمینه ابزارآلات فعالیت دارد فرقی نمی‌کند که ابزارآلات برقی باشند مانند دریل، سنگ فرز، دستگاه جوش و... یا ابزارآلات غیر برقی و ایمنی مانند چکش، پیچ گوشتی، عینک ایمنی و....

تمرکز اصلی سایت روناک روی انواع ابزارآلات است، اما در کنار ابزارآلات نیم نگاهی هم به حوزه لوازم ساختمانی و لوازم مصرفی خودرو دارد، هرچند که تمرکز اصلی سایت روناک روی حوزه ابزارآلات است.



سایت روناک چطور بهترین ابزارآلات را معرفی می‌کند؟

هنگام معرفی یک ابزار معیارهای زیادی برای انتخاب آن وجود دارد، معیارهایی مانند اینکه این ابزار توسط کدام برند تولید شده است و این برند چقدر حسن شهرت دارد.

علاوه بر شهرت برند به امتیازی که خریداران به کالا داده‌اند و نظراتی که برای آن ثبت شده است نیست توجه می‌شود، به طور مثال در روناک ابزارهایی که نظرات منفی آنها به مراتب بیشتر از نظرات مثبت است، هرگز معرفی نمی‌شوند.

در کنار این موارد به میزان فروش محصول هم توجه می‌شود، البته میزان فروش به تنهایی معیار مناسبی برای انتخاب یک محصول نیست، اما در کنار مواردی مانند شهرت برند و امتیاز خریداران به محصول، میزان فروش هم می‌تواند در انتخاب بهترین‌ها کمک کننده باشد.







آیا امکان خرید محصولات در روناک وجود دارد؟

همانطور که گفته شد در روناک بهترین ابزارآلات بازار معرفی می‌شوند و به دلیل اینکه روناک صرفا یک سایت نقد و بررسی است، امکان خرید مستقیم از این سایت وجود ندارد، اما در عوض به سایتی که این محصول را برای فروش عرضه می‌کند لینک داده شده است.

در واقع در سایت روناک هر محصولی که معرفی می‌شود، لینک خرید آن هم برای کاربران درج شده است تا در صورت نیاز بتوانند خرید خود را انجام دهند.



آیا روناک ابزارها را بدون جهت گیری معرفی می‌کند؟

شیوه درآمدی سایت روناک و سایت‌های مشابه از طریق همکاری در فروش است، در واقع وقتی شما محصولی را در روناک می‌کنید و از طریق سایت روناک وارد سایت فروشنده می‌شوید و خرید می‌کنید، مبلغی به عنوان کمیسیون برای سایت روناک در نظر گرفته می‌شود.

همین موضوع موجب می‌شود که روناک روی هیچ محصول یا برندی تعصب داشته باشد، چرا که با خرید هر محصولی مبلغی پورسانت برای روناک در نظر گرفته می‌شود و تفاوتی ندارد که شما کدام محصول را انتخاب می‌کنید.

پس خیالتان راحت باشد که سایت روناک کاملا صادقانه و بدون از تعصب محصولات را معرفی و نقد و بررسی می‌کند، روناک رسانه‌ای است که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36e8dz