سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
کد خبر: 7497
تاریخ انتشار: 1400/09/15 12:55

ساخت مدرسه در فین به یاد ملک‌التجار

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان از احداث ۲ مدرسه به نام ملک‌التجار شیح احمد گله‌داری در شهر فین و ملک‌التجار حاج مختار مشیردوانی در روستای دشت از توابع فین خبر داد.

به گزارش صمت از هرمزگان، محمدرضا صفا در این باره اظهار کرد: به دنبال برنامه احداث ۱۰ مدرسه توسط اتاق بازرگانی هرمزگان براساس توافق بین اتاق بازرگانی و اداره کل نوسازی مدارس استان، ۲ مدرسه به نام ملک‌التجار زنده‌یاد شیخ احمد گله‌داری و ملک‌التجار زنده‌یاد حاج مختار مشیردوانی در منطقه زلزله‌زده فین توسط اتاق بازرگانی هرمزگان احداث می‌شود.

وی افزود: این ۲ مدرسه با هدف کمک به منطقه زلزله‌زده فین و گسترش فضای آموزشی در حالی احداث می‌شود که نام خوش‌آوازه ملک‌التجار شیخ احمد گله‌داری و ملک‌التجار زنده‌یاد حاج مختار مشیردوانی به‌عنوان تاجران بنام استان با هدف زنده نگه داشتن بزرگمردان عرصه تجارت بر سردر‌ فضای این مدارس خواهد درخشید.

صفا بیان کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان در باب خدمات عام‌المنفعه سهم و دین خود را ادا کرده است و اینک با احداث ۱۰ باب فضای آموزشی در مناطق کمتر‌برخوردار استان هرمزگان سعی دارد نام خوش‌آوازه و نیک بزرگمردان عرصه تجارت را در ذهن روح نسل جدید زنده نگه دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36zq92