شنبه 04 فروردین 1403 - 23 Mar 2024
کد خبر: 11402
تاریخ انتشار: 1400/11/11 17:09

رکورد فروش نمایشگاه مجازی کتاب شکست!

با پایان هشتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران فروش این نمایشگاه از مرز ۷۳ میلیارد تومان عبور کرد که در مقایسه با کل فروش نمایشگاه سال گذشته رکورد ۶۴ میلیارد تومانی نمایشگاه پارسال شکست.

رقم فروش دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از مرز ۷۴ میلیارد تومان عبور کرد و با توجه به فروش ۶۴ میلیارد تومانی کل نمایشگاه مجازی کتاب در سال گذشته رکورد میزان فروش نمایشگاه نسبت به سال گذشته شکست.

رکورد‌شکنی مبلغ فروش یک روز مانده به پایان نمایشگاه مجازی کتاب

البته مبلغ ۷۴ میلیارد تومان تا روز هشتم نمایشگاه است و با توجه به اینکه میزان فروش امروز هم به این مبلغ افزوده می‌شود این رقم باز هم افزایش خواهد یافت

احتمال شکستن رکورد تعداد کتاب فروخته شده تا پایان نمایشگاه

رکورد شکسته شده مربوط به مبلغ فروش نمایشگاه مجازی کتاب است و این رقم در موضوع تعداد فروش کتاب متفاوت‌ از مبلغ فروش است، به این صورت که تا پایان نمایشگاه مجازی سال گذشته تعداد یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۵۹ نسخه کتاب به فروش رسید و در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تا روز هشتم تعداد یک میلیون و ۱۳۵ هزار جلد کتاب به فروش رسیده است، البته با توجه به اینکه هنوز یک روز از نمایشگاه باقی مانده پیش‌بینی می‌شود از نظر تعداد کتاب هم نمایشگاه مجازی دوم رکورد شکنی کند.

آمار فروش نمایشگاه مجازی کتاب تا پایان روز هشتم

بنابر این گزارش تا پایان روز هشتم تعداد یک میلیون و ۱۳۵هزار و ۸۰۳ نسخه کتاب به ارزش ۷۳۲ میلیارد و ۸۲۲ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۸ ریال از سوی مردم خریداری شده است. همچنین با پایان هشتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۱۹۸ هزار و ۷۴۲ سفارش ثبت شده است که از این تعداد ناشران ۱۳۷هزار و ۲۵ سفارش را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده‌اند و مابقی سفارش‌ها به تعداد ۵۳ هزار و ۲۶۹ سفارش در انتظار ارسال است.

به گفته رمضانی رئیس نمایشگاه مجازی کتاب اولویت تسویه حساب با ناشرانی است که مرسوله‌های پستی را سریع‌تر به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، ناشران باید از زمانی که سفارش قطعی را در پنل کاربری خود مشاهده کردند، ظرف مدت ۲۴ ساعت بسته‌ها را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند تا کتاب‌ها در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد.

تا ساعت ۲۴ امشب برای خرید کتاب مهلت دارید

علی رمضانی با اشاره به شیوه خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: مردم می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز یازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را جست‌وجو، ثبت و خریداری کنند. همچنین از خریداران درخواست می‌کنیم آدرس و شماره تلفن خود را دقیق و صحیح ثبت کنند تا اطلاع‌رسانی‌های بعدی با مشکل مواجه نشود و کتاب‌ها به مقصد نهایی برسند.

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27jjd2