سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 10022
تاریخ انتشار: 1400/10/15 13:28
گزارش تصویری از زندگی که همیشه در جریان است

روز از نو...

گزارش تصویری پیش‌رو نگاهی بیشتر سازنده و روشن، نه تاریک و تلخ، به زندگی روزمره همه ما است که هنوز و همیشه نقطه‌ای از امید در دلمان روشن است. منبع و منشأ آن کجاست، نمی‌دانیم! منتظریم تا همه‌چیز بهتر شود. شاید برخی از مخاطبان ما حتی در همین حدود هم به داشتن امید نمی‌اندیشند.

 برای برخی زندگی همیشه همین زندگی است با تمام تلخی‌ها و تنگناهایش. برای برخی در همیشه روی همان پاشنه می‌چرخد. شاید آنهایی که امید و آرزویی هرچند خرد را در سر نمی‌پرورانند راحت‌تر هستند. چه‌بسا همین اضطراب و انتظار برای رسیدن به آن تک آرزوی دلمان است که زندگی و عرصه را چنین تنگ می‌کند. حذف آرزو شاید بهترین گزینه برای لذت بردن بیشتر از همین زندگی است که در پیرامون ما جریان دارد. زیستن در لحظه و در ساعتی که در جریان است، روش چندان بدی هم نیست. نگاه کردن به زندگی آنهایی که روز برایشان همیشه همان روز و شب برایشان همیشه همان شب است. آنهایی که همیشه باید آماده و زره پوشیده باشند برای فردای دیگر و تکرار. تکرار دلنشین. گزارش تصویری این شماره صمت با نگاهی به اطراف شهر و زیست شهری ما مردمان شهرنشین جمع‌آوری شده است.

مادران و پدرانی که برای فرزندان خود زندگی و کار می‌کنند و آنها که برای خودشان و فقط برای خودشان زندگی می‌کنند و هر صبح در محل کارشان ساعت ورودشان را ثبت می‌کنند. در هر صورت زندگی در جریان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4ywpb2