دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 19400
تاریخ انتشار: 1401/06/09 02:45

رمز و راز دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام با روشویی کابینتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام با روشویی کابینتی

روشویی کابینتی از جمله تجهیزاتی است که امروزه جای روشویی با پایه های قدیمی را گرفته است. در گذشته تنها از روشویی با پایه استفاده می شود و تنوع زیادی برای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی وجود نداشت. روشویی کابینتی از روشویی های به روز و مدرن در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی است. این محصول به شما امکان می دهد که از فضای کابینت استفاده کنید تا اقلام ضروری خود را داخل آن قرار دهید. و همچنین به نوعی این محصول پوشش مناسبی برای تجهیزات لوله کشی است.

نکات مهم در خرید روشویی کابینتی

امروزه محصول روشویی کابینتی با تنوع بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می شود. برای خرید این محصول موارد مختلفی را باید بررسی کرد تا بهترین مورد را انتخاب کرد. البته باید درنظر داشت که با مراجعه به فروشگاه های معتبری مانند دیجی کالا و آی بس می توان خرید مطمئنی داشت. در ادامه به بررسی موراد مختلف می پردازیم:

ابعاد روشویی کابینتی

امروزه با توجه به کوچک شدن فضای آپارتمان ها، استفاده از حداکثر فضای خانه و سرویس بهداشتی و حمام بسیار اهمیت دارد. از جمله تجهیزات که فضای سرویس بهداشتی و حمام را اشغال می کند، روشویی می باشد، بنابراین باید در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشیم که بهترین استفاده را از فضای خود داشته باشیم.

ارتفاع روشویی کابینتی

به طور کلی می توان گفت که ارتفاع استاندارد برای روشویی 850 میلی‌متر (85 سانتی‌متر) است. البته با توجه به قد افرادی که از روشویی استفاده می کنند، می توان این اندازه را تغییر داد.

روشویی کابینتی

رنگ روشویی کابینتی

روشویی کابینتی با رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. متناسب با رنگ کاشی و تم رنگی سرویس بهداشتی می توان رنگ متناسب با آن را انتخاب کرد.

جنس کابینت روشویی

از جمله مهمترین موارد در هنگام خرید روشویی کابینت دار، جنس آن می باشد. امروزه با توجه به قابلیت ها و دوامی که پی وی سی در برابر رطوبت دارد و همچنین قیمت نسبتا پایین آن نسبت به ترموودها اکثر کابینت های سرویس بهداشتی از جنس  پی وی سی ساخته می شود. پی وی سی ها قابلیت رنگ پذیری بالایی داردو با توجه به اینکه خام آن سفید است می توان رنگ های مختلف برای آن استفاده کرد.   

پی وی سی

پی وی سی نوعی پلاستیک است که زیرمجموعه محصولات صنعت پتروشیمی، محسوب می‌شود. پی وی سی به عنوان فرآورده صنعتی در تولید محصولات زیادی کاربرد دارد. پی وی سی کاربرد بسیاری از جمله، کابینت آشپزخانه، کمد و کابینت‌های داخل سرویس بهداشتی، کمد استخر، اتاق‌های پیش ساخته و کانکس، وسایل و دکوراسیون داخلی، کشتی سازی، صنعت خودروسازی، فضاسازی شهر و پارک‌ها، لوله‌کشی آب و فاضلاب و … دارد.

قیمت روشویی کابینتی

قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که به صورت مختصر عبارتند از:

  • اندازه و ابعاد
  • دیواری و یا زمینی
  • فول ست بودن (آینه و باکس دار)
  • نوع مواد و متریال
  • روکابینتی و برند تولیدکننده آن
  • برند تولید کننده کابینت
  • رنگ به کار رفته در کابینت و رنگ شدن کامل آن
  • طراحی
  • کیفیت یراق آلات

کابینت حمام

یراق‌آلات کابینت

یراق‌آلات کابینت از اجزای مهم در کیفیت آن است. یراق آلات به کار رفته برای کابینت به دلیل آن که در فضای سرویس بهداشتی از آن استفاده می شود باید از نوع مقاوم و ضدآب باشند. یراق آلات بهتر است از جنس استیل ضدزنگ باشد. یراق آلات خوب در برابر آب و رطوبت، مواد شیمیایی، مواد شوینده، گرما و... مقاومت خوبی دارند.

آی بس فروشگاه اینترنتی محصولات خانه و آشپزخانه

آی بس با شعار"داستان زندگی از خانه آغاز می شود" فعالیت خود را در زمینه عرضه محصولات چینی بهداشتی و فروش محصولات برندهای معتبری مانند، مروارید، گلسار، کرد آغاز کرد. در ادامه فعالیت خود را در زمینه سایر محصولات از جمله روشویی کابینتی و همکاری با برندهایی مانند کاترین و الگانت ادامه داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45a89o