پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 10330
تاریخ انتشار: 1400/10/19 12:57

رضایت مشتریان از عملکرد فولاد مبارکه

شرکت‌های برتر دنیا از جمله پوسکو کره جنوبی عدد ۸۵ را برای رضایتمندی مشتریان از عملکرد خود تعیین کرده‌اند و شرکت فولاد مبارکه نیز توانسته با جلب رضایت مشتریان خود در صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی به این هدف بزرگ دست پیدا کند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مهدی آقازینلی، مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر جلب حمایت صنایع پایین‌دستی از عملکرد این فولادساز بزرگ گفت: روند افزایش رضایتمندی مشتریان از عملکرد شرکت فولاد مبارکه از سال ۹۶ تاکنون به‌طور مستمر افزایش یافته و هم‌اکنون به ۸۵ درصد رسیده است.

وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی مشتریان گروه حمل‌ونقل فولاد مبارکه در کشور افزود: هم‌اکنون ۳۶ درصد مشتریان ما در استان تهران، ۱۹ درصد در استان خراسان رضوی، ۱۶ درصد در استان زنجان، ۷ درصد در استان قزوین، ۶ درصد در استان گیلان، ۵ در استان اصفهان، ۳ درصد در استان‌های مرکزی و آذربایجان شرقی و ۲ درصد از مشتریان ما در استان‌های همدان و سمنان قرار دارند. 

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به مصرف محصولات ورق‌های فولادی در خودروسازان کشور، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ میزان مصرف ورق‌های فولادی در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی کشور یک میلیون و ۶۱۴ هزار تن بود اما در سال ۹۷ و ۹۸ روند آن کاهش یافت و پیش‌بینی ما این است که در چشم‌انداز ۱۴۰۴ و میزان مصرف محصولات ورق فولادی در صنایع خودروسازی کشور به حدود ۲ میلیون تن در سال افزایش یابد. وی اظهارکرد: آمارها نشان می‌دهد در امسال میزان مصرف محصولات ورق فولادی در صنایع خودروسازی کشور به حدود یک میلیون و ۲۲۴ هزار تن رسیده است.

آقازینلی تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام‌شده و بازخورد دریافتی آن از قطعه‌سازان و مشتریان گروه حمل‌ونقل بهبود و پایداری کیفیت محصول، خوش‌قولی و تحویل به‌موقع محصولات، تأمین حداکثر نیاز قطعه‌سازان، کاهش زمان رسیدگی به شکایات فنی، امکان استفاده از اعتبارات اسنادی ال‌سی در بلندمدت، تأمین محصولات انباری درجه یک خودرویی و ایجاد تناسب بین مبالغ خسارت پرداخت ناشی از ادعاها با هزینه‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های مشتریان فولاد مبارکه در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4bzd94