سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
کد خبر: 12620
تاریخ انتشار: 1400/12/15 11:00

رستوران های لاکچری تهران

همانطور که می دانید صرف نظر از آلودگی ها و شلوغی های شهر تهران این شهر از امکانات لاکچری برخوردار است؛ ازجمله مکان های لاکچری پایتخت کافه ها و رستوران های آن می باشد.

 انواع رستوران که هر کدام از فضا و دکوراسیون مجلل و شیک برخوردارند و علاوه بر ارائه خدمات شام و نهار برای جشن ها و مراسم های شما نیز جای مناسبی می باشند. البته این مکان ها گرچه در اختیار همگان قرار می‌ گیرد اما قیمت های بالایی که دارند، شاید فقط عده‌ای از مردم بتوانند از این رستوران ها و امکانات آن بهره‌مند شوند. بنابراین هر کدام از این رستوران های لاکچری علاوه بر سرویس‌ دهی به مشتریان با طبخ انواع غذای فرنگی میزبان توریست ها و مهمانان خارجی نیز خواهند بود. برخی از این رستوران ها دارای شعب مختلف و همچنین امکانات و ویژگی های زیادی هستند، در ادامه چند نمونه از رستوران های لاکچری تهران را معرفی و به امکانات آن ها اشاره خواهیم کرد.

رستوران ارکیده

رستوران زنجیره ای ارکیده دارای ۶ شعبه در استان‌ های مازندران، تهران و البرز می باشد. همچنین این رستوران مجلل دارای ۶۰ سال سابقه بوده و محیطی دلنشین و مجهز به امکاناتی مثل سالن ViP ، سالن های پذیرایی کلاسیک، کافی شاپ، آلاچیق، محافل دوستانه برای مراسمات و جشن ها برخوردار می باشد. همچنین پارکینگ مناسب در این رستوران جهت رفاه مشتریان در نظر گرفته شده است. رستوران ارکیده در تمام شعب خود از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود.

رستوران ارکیده، رستوران لاکچری تهران

رستوران شاندیز جردن

این رستوران یک رستوران بین المللی است که دارای دکوراسیون بسیار عالی و متنوع می باشد. در رستوران شاندیز انواع پیش غذاها، غذاهای ایرانی و همچنین انواع نوشیدنی با بهترین کیفیت سرو می شود. منوی رستوران شاندیز جردن شامل خوراک کباب، شیشلیک مخصوص (که بهترین غذای این رستوران است)، برنج ایرانی، خوراک کباب لقمه، خوراک کباب برگ مخصوص، خوراک کباب فیله مخصوص، خوراک جوجه کباب مخصوص، خوراک جوجه کباب با استخوان، خوراک گردن مخصوص، خوراک ماهیچه مخصوص، خوراک کتف مخصوص و انواع ماست موسیر، چکیده، بورانی همچنین انواع نوشیدنی از جمله آب معدنی، نوشابه، ماء الشعیر و دوغ... می باشد.

رستوران دیوان

 رستوران دیوان نیز یکی دیگر از معروف ترین و بهترین رستوران های تهران است، دلیل این معروفیت داشتن غذای با کیفیت و همچنین موقعیت مکانی مناسب می باشد. رستوران دیوان دارای فضای بسیار شیک و همچنین پارکینک و موقعیت مکانی خوب است. لازم به ذکر است که بگوییم این رستوران ازجمله گران ترین رستوران های تهران می باشد. جهت رزرو و هماهنگی یا سفارش آنلاین می توانید با شماره ۴۴۳۰۰۴۸۳ تماس بگیرید.

رستوران تاج محل

رستوران تاج محل یکی از رستوران های لاکچری تهران می باشد. در رستوران تاج محل انواع غذاهای ایرانی و هندی طبخ می ‌شود؛ از بهترین غذاهای این رستوران می توان به رول کباب، گوشت دوپیازه، چیکن تنوری، کشمیری پلو، مرغ کره‌ای اشاره کرد. البته نان تازه و محلی که در این رستوران  پخت می گردد نیز زبان زد خاص و عام است. رستوران تاج محل واقع در تهران منطقه ۳ ونک خیابان شیخ بهایی پلاک ۲۹ می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این آدرس و صرف نهار و شام از غذای متنوع و فضای دلپذیر این رستوران لذت ببرید.

رستوران لاکچری تاج محل در تهران

رستوران خاقان

رستوران خاقان که در خیابان آفریقای تهران، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوم پلاک ۲ قرار دارد، علاوه بر وعده های ناهار و شام برای صبحانه نیز میز شاهانه و کاملی را تدارک دیده است. این رستوران شامل دو منوی صبحانه گرم و صبحانه سرد می باشد. صبحانه گرم رستوران شامل: نیمرو، عدسی، آش رشته، خوراک لوبیا، سوپ، شیر گرم، شکلات صبحانه، تخم مرغ آب پز و انواع املت می باشد. صبحانه سرد آن شامل: آبمیوه، انواع مربا، شیر سرد، نان تست، نان های فانتزی، کره و پنیر و کیک یزدی است. 

رستوران مستوران

می توان از نام این رستوران حدس زد که در فضای داخل آن چه خبر است! رستوران مستوران برای دکوراسیون داخلی خود از وسایل مسی قدیمی استفاده نموده است. ورودی رستوران مس توران یا همان مستوران یک حوض قدیمی طراحی شده که با ریسه های رنگی جلوه ای خاص به این رستوران بخشیده است. این رستوران غذاهای اصیل ایرانی و سنتی مثل کباب شاهنامه، قلم گوسفندی همچنین چلو و خورشت ها را با بهترین مزه و کیفیت ارائه خواهد کرد. علاوه بر آن رستوران مستوران دارای کادر و پرسنل مجرب و آموزش دیده می‌باشد. این رستوران با معماری معاصر ایرانی فضای کاملاً آرامش بخشی را برای شما ایجاد کرده تا از غذا خوردن در آن لذت ببرید.

رستوران آنتروکوت

از جمله خدمات رستوران آنتروکوت می ‌توان به فضایی دلنشین، امکان پارک راحت در شب و همچنین پخش موزیک اشاره کرد. همچنین این رستوران با توجه به شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی که برای آسایش و آرامش بیشتر مشتریان می‌باشد را فراهم کرده است؛ مانند تونل ضدعفونی کننده در ورودی رستوران، دستگاهای تهویه، دستگاه‌های ضدعفونی کننده، پدال نصب شده روی هر میز و استفاده از اسپری ضد عفونی و الکل بهداشت کارکنان، بهداشت غذا و ظروف همچنین سرویس دهی خود را به صورت حضوری و بیرون بر برای مشتریان عزیزبه بهترین نحو ممکن ارائه کرده است. رستوران فرانسوی آنتروکوت تهران شعبه دیگری ندارد. برای آشنایی بهتر با فضا و غذاهای این رستوران می توانید به آدرس اینستاگرام entecote-tehran این رستوران مراجعه فرمایید.

رستوران۱۳۳

این رستوران دارای ۴ طبقه با ظرفیت ۲۵۰ نفر آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. در طبقه همکف این رستوران غذا به صورت سلف سرویس ارائه می شود. در طبقه دوم نیز که سالن ViP قرار دارد در کنار غذاهای ایرانی غذاهای ملل مختلف نیز صرف می ‌شود. رستوران ۱۳۳ از همه لحاظ سلیقه مشتری را در نظر گرفته و با امکانات به روز، کیفیت و همچنین قیمت مناسب غذاها توانسته نظر همگان را به خود جلب کند. بنابراین رستوران بین المللی ۱۳۳ یکی از معروفترین و پرطرفدارترین رستوران های تهران می باشد. جهت رزرو یا سفارش آنلاین می توانید با شماره های  02177723124 و 02177721124 تماس حاصل فرمایید.

رستوران 133 در تهران

رستوران مانسون

رستوران مانسون از مجلل ترین رستوران های تهران می باشد این رستوران با سرو و غذاهای چینی، ژاپنی، تایلندی و غذاهای دریایی همچنین کیفیت و محیطی جذاب و شیک توانسته در جلب رضایت مشتریان موفق بوده است. ساعت کاری رستوران مانسون از ۲۰ شروع شده و تا ۲۴  شب آماده پذیرایی و ارائه خدمات خواهد بود. این رستوران علاوه بر محیطی آرام و احساسی که همراه با پخش موزیک برای شما فراهم خواهد شد، دارای محیطی باز در هوای آزاد نیز می باشد. منوی رستوران مانسون شامل منوی ویژه، غذای دریایی و غذاهای گوشتی می باشد. همچنین رستوران مانسون از امکاناتی مانند ارسال رایگان و پرداخت الکترونیک برخوردار است.

رستوران گیاهی آناندا

شاید تصور مردم از گیاه خوار بودن و غذاهای گیاهی سبزیجات آب پز و بدون هیچ تنوعی باشد. اما این رستوران با ارائه غذاهای گیاهی متنوع ثابت کرده که این نوع از غذاها علاوه بر تنوع می‌ تواند از نظر طعم ومزه نیز با غذاهای گوشتی رقابت کند. این رستوران واقع در تهران، کلاهدوز، اختیاریه جنوبی، بین بهستان هشتم و دهم می باشد. ساعت کاری رستوران نیز در تمام روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۲:۴۵ دقیقه شب می باشد. همچنین رستوران گیاهی آناندا علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخورداراست.  بنابراین کسانی که به غذاهای گیاهی علاقه  دارند می‌ توانند با مراجعه به این رستوران از انواع پیش غذا، انواع سالاد و غذاهای گیاهی ایرانی و همچنین غذای گیاهی فرهنگی متنوع سفارش دهند و لذت ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wggv2