شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 18320
تاریخ انتشار: 1401/04/25 02:11

دلایل گرانی قیمت تشک خوشخواب

انتخاب تشک مناسب و استاندارد همواره دغدغه افراد زیادی است که به سلامت خود و ستون فقراتشان اهمیت می‌دهند. همچنین استاندارد بودن تشک در داشتن خواب راحت و آسوده تاثیرگذار است، پس هزینه کردن برای خرید تشک با کیفیت می‌تواند از مشکلات زیادی جلوگیری کند.

 

چون ما در طول عمر خود با درد کمر، گردن، دردهای عضلانی و استخوانی مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم که بسیاری از آن‌ها به خاطر تشک نامناسب است.

از طرفی شرکت‌های داخلی زیادی سعی دارند با محصولات خارجی گران قیمت رقابت کنند و کیفیت تولیدات خود را به همان اندازه بالا بیاورند. آن‌ها با سال‌ها تجربه در بخش تولید توانسته‌اند بهترین کار را به بازار ارائه دهند و نظر مشتریان را جلب کنند.

با وجود این بسیاری از مشتریان از قیمت تشک خوشخواب در مقایسه با سایر تشک‌ها شکایت دارند، گرچه این موضوع بی‌دلیل نیست. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های این تشک‌ها آشنا شوید و بدانید چرا قیمت بالاتری دارند. همچنین می‌توانید از این موارد برای خرید روتختی ارزان در مشهد نیز استفاده کنید.

معرفی تشک خوشخواب

خرید روتختی ارزان در مشهد

تشک خواب به دو نوع تختی و زمینی تقسیم می‌شود که به نمونه تختی آن تشک خوشخواب می‌گویند. این تشک‌ها نیز انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع آن قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.مطالعه این بخش جهت خرید تشک ارزان در مشهد به شما کمک خواهد کرد.

تشک خوشخواب مموری فوم

تشک‌های مموری فوم بسیار نرم هستند و زمانی که رویشان می‌خوابید، فرو می‌روند و شکل بدنتان را می‌گیرند. به‌همین خاطر برای افرادی که از درد مفاصل رنج می‌برند، گزینه مناسبی به‌شمار می‌روند.

البته این تشک‌ها کمی گرمای بیشتری را به بدن فرد منتقل می‌کنند و باید این مساله را هنگام خرید و پرس‌وجو در مورد قیمت تشک خوشخواب در نظر بگیرید.

تشک‌های فنر دار

این تشک‌ها یکی از پرکاربردترین نوع تشک‌های خوشخواب هستند، چون قیمت مناسب‌تری نسبت به نوع قبل دارند. این مدل‌ها بیشتر در اولویت افرادی قرار می‌گیرند که قصد خرید تشک ارزان در مشهد را دارند.

تشک فوم‌دار خوشخواب

خرید تشک ارزان در مشهد

تشک‌های فوم‌دار یکی دیگر از نمونه‌های تشک خوشخواب هستند که هنگام خرید باید به میزان تراکم فوم آن‌ها دقت کرد. چون هر چه مقدار آن بیشتر باشد، تشک هم دوام بالاتری خواهد داشت.

تشک هیبریدی

نمونه مرغوب این تشک‌ها تشک فیبریدی بوده که از دو ویژگی تشک فوم‌دار و فنردار بهره گرفته است. با توجه به استانداردهایی که در این تشک رعایت شده است، خواب راحت‌تری را تجربه خواهید کرد.

تشک خوشخواب ژل‌دار

تشک‌های خوشخواب ژل‌دار به بدنتان گرمایی را منتقل نمی‌کنند، چون در تولید آن‌ها از ژل‌هایی استفاده شده که به پایین تشک تزریق می‌شوند و گرمای مموری را می‌گیرند. در نتیجه این نمونه تشک مشکل تشک‌های مموری فوم را ندارند.

چرا قیمت تشک خوشخواب بالا است؟

در بررسی دلایل گرانی قیمت تشک خوشخواب باید بگوییم این تشک‌ها یک سری ویژگی‌ها دارند که آن‌ها را از سایر تولیدات متمایز می‌کند. پس اگر برای خرید سرویس حوله عروس به بازار رفتید، این موارد را مدنظر قرار دهید. از جمله:

راحت بودن تشک خوشخواب

خواب راحت مستلزم داشتن تشکی استاندارد و مناسب است، تشکی که برایتان تکیه‌گاه مناسبی باشد. رعایت استاندارهای مربوط به سلامت در ساخت و تولید تشک خوشخواب آن را به برندی مرغوب و معتبر تبدیل کرده است. برندی که در زمینه صادرات نیز فعالیت می‌کند، صددرصد کیفیت آن تضمین شده و قیمت تشک خوشخواب تولیدی آن نیز بالا است.

داشتن دوام بالا

یکی دیگر از ویژگی‌های تشک خوشخواب دوام بالای این محصول است که سبب ماندگاری بیشتر آن می‌شود. استفاده از مواد با کیفیت در تولید این تشک دوام آن را بالا می‌برد که البته هزینه تولید آن نیز بالا خواهد رفت.

دوام بالای این محصول باعث می‌شود مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید و تشک در کوتاه مدت آسیبی نبیند. پس صرفاً قیمت تشک خوشخواب اگر پایین بود، آن را را ملاک خرید خود قرار ندهید. چون صرف هزینه بیشتر با توجه به دوام این تشک‌ها منطقی خواهد بود.

پارچه به‌کار رفته در رویه تشک

خرید سرویس حوله عروس

یکی از عواملی که در قیمت تشک خوشخواب تأثیر زیادی دارد، جنس رویه آن است. به‌نحوی که هر چه پارچه به‌کار رفته در رویه بهتر باشد، تشک دوام بیشتری خواهد داشت.

اگر فردی دیسک کمر داشته باشد، باید مدت زیادی را روی تشک استراحت کند. به‌همین خاطر رویه تشک و جنس آن بسیار مهم است. در واقع رویه تشک‌های خوشخواب از جنس ضد حساسیت است و خاصیت آنتی باکتریال دارد تا موجب تعریق زیاد نشود.

قیمت تشک خوشخواب اگر پایین باشد، اغلب و نه همیشه، با یک تشک بی‌کیفیت روبرو هستید که رویه تشک خوبی ندارد و ممکن است نایلون موجود در آن حساسیت ایجاد کند.

ساختار تشک خوشخواب

این تشک‌ها در دو نوع تولید می‌شوند، تشک‌های طبی و طبی فنری. تشک‌های طبی که در ساخت آن‌ها از یک تا چند لایه اسفنج استفاده شده است، فنر ندارند و کمی سفت هستند. استفاده از این تشک‌ها را به افرادی توصیه می‌کنیم که مشکل کمردرد دارند.

ساختار تشک‌های طبی فنری به شکل دیگری است و در آن‌ها از تعداد زیادی فنر استفاده می‌شود، به‌همین خاطر کمی نرم‌تر هستند. در این نمونه تشک از لایه‌های بیشتری اسفنج پلی اورتان استفاده می‌شود که همین ویژگی قیمت تشک خوشخواب از نوع طبی فنری را بالاتر خواهد برد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

مشتریانی که پول بیشتری بابت خرید تشک پرداخت می‌کنند، ضمانت خرید برایشان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. قیمت تشک خوشخوابی که گارانتی و خدمات پس از فروش شامل آن شود، بالاتر از انواع مشابه است. در واقع گارانتی مهر اعتباری است بر خریدتان که مشخص خواهد کرد جنس با کیفیتی را تهیه می‌کنید.

داشتن دریچه تهویه هوا

وجود دریچه‌های تهویه هوا در این تشک فوق‌العاده است و به جریان افتادن هوا در آن کمک می‌کند. البته همین ویژگی روی افزایش قیمت تشک خوشخواب تأثیر می‌گذارد.

سخن نهایی

همان‌طور که مشاهده کردید تشک‌های خوشخواب انواع و اقسام مختلفی دارند و هر روز بر کیفیت آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین در نمونه‌هایی از این تشک‌ها جک به‌کار می‌رود تا بتوانید ارتفاع تشک را تغییر دهید.

بهتر است هنگام خرید این تشک‌ها هدفتان را از خرید تعیین کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. در مطلب بالا نیز اشاره کردیم قیمت تشک خوشخواب تحت تأثیر چه عواملی قرار دارد و چرا بالاتر از سایر تشک‌ها است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wojqx