پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 3523
تاریخ انتشار: 1400/07/24 16:36

درآمدزایی ۳۸۷ میلیاردی توسط فولاد خوزستان

حجم معامله این هفته فولاد خوزستان به ۴۵۳ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان رسید و شاید باور نکنید، «شمش بلوم RST۳۴-۲» همچنان با ۵ هزار تن عرضه، بدون مشتری باقی مانده این اتفاق برای دومین هفته متوالی بوده که برای بخش فروش این فولادساز اتفاق می افتد.

فولاد خوزستان هفته منتهی به ۲۳ مهرماه را همانند هفته گذشته باعرضه ۲ نوع «شمش بلوم» و «تختال C» به میدان آمد و بازهم خبری از آهن اسفنجی شرکت نبود.

شاید باور نکنید، «شمش بلوم RST۳۴-۲» همچنان با ۵ هزار تن عرضه، بدون مشتری باقی‌مانده است این اتفاق برای دومین هفته متوالی بوده که برای بخش فروش این فولادساز اتفاق می‌افتد.

حجم معامله این هفته فولاد خوزستان به ۴۵۳ میلیارد و ۷۳۴ میلیون تومان رسید.

شمش بلوم

تنها کالای فروخته‌شده فولاد خوزستان در بخش شمش، این هفته به خود جرات عرضه داد و ۲۵ هزارتن نسبت به هفته گذشته آن عرضه بیشتری ثبت شد و مقابل عرضه‌ها ۴۰ هزارتن ثبت شد، ولی حجم تقاضای مشتریان تنها ۵ هزارتن بود که همین آمار برای معامله نیز ثبت شد و میزان درآمدزایی این فولادساز از فروش این کالا‌ها به ۶۶ میلیارد و ۲۳۴ میلیون بالغ شد.

تختال

از سوی دیگر باید اشاره شود که در بخش معاملات تختال C نیز همچون هفته گذشته حجم عرضه ۴۰ هزار تنی را می‌توان مشاهده کرد و حجم تقاضا و سفارش‌های مشتریان به ضعیفی هفته‌های گذشته نبود، ولی تمام عرضه‌ها را هم پوشش نداد.

در نهایت حجم معامله برای تختال فخوز در دو نوبت به میزان ۲۵ هزارتن به ثبت رسید و منجر به ۳۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمدزایی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zpk62