جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 19366
تاریخ انتشار: 1401/06/08 02:10

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام از صرافی آنلاین

پرفکت مانی یک سرویس پرداخت بین المللی می باشد که در ایران دارای محبوبت بالایی بوده و توسط صرافی های آنلاین معامله می شود. در تمامی این صرافی ها شما برای خرید نیاز به احراز هویت دارید و باید مدارک شناسایی خود را ارسال نمائید و منتظر تایید ادمین بمانید. پس از تایید ادمین که معمولا 24 ساعت زمان میبرد شما میتوانید اقدام به خرید نمائید. اما این روند خیلی وقت ها برای کاربران زمان بر و کلافه کننده می باشد و اجازه نمیدهد که کاربران یک خرید سریع و بدون احراز هویت داشته باشند. خرید پرفکت مانی را میتوانید به آسانی انجام دهید.

 

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

پرفکت مانی یک سرویس پرداخت بین المللی می باشد که در ایران دارای محبوبت بالایی بوده و توسط صرافی های آنلاین معامله می شود. در تمامی این صرافی ها شما برای خرید نیاز به احراز هویت دارید و باید مدارک شناسایی خود را ارسال نمائید و منتظر تایید ادمین بمانید. پس از تایید ادمین که معمولا 24 ساعت زمان میبرد شما میتوانید اقدام به خرید نمائید. اما این روند خیلی وقت ها برای کاربران زمان بر و کلافه کننده می باشد و اجازه نمیدهد که کاربران یک خرید سریع و بدون احراز هویت داشته باشند. خرید پرفکت مانی را میتوانید به آسانی انجام دهید.

پرفکت مانی و ووچر پرفکت  چیست؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی می باشد که درسال 2009 در کشور پانام راه اندازی شد. این سیستم به سرعت در بین کاربران ایرانی محبوب شد زیرا از محدود سیستم هایی می باشد که به کاربران ایرانی اجازه فعالیت و احراز هویت می دهد.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

میخواهیم بررسی کنیم ببینیم آیا در ایران ممکن است خرید ووچر بدون احراز هویت و آنی انجام دهیم؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به شما یک صرافی آنلاین خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت معتبر معرفی کنیم.

در سیستم پرفکت مانی دو روش پرداخت ووجود دارد:

  1. پرداخت از طریق ولت به ولت
  2. پرداخت از طریق ووچر پرفکت مانی

در روش پرداخت از طریق ولت به ولت حتما شما باید یک حساب پرفکت مانی بسازید و عملیات انتقال را انجام دهید در این روش شما میتوانید از مزایایی از جمله داشتن کیف پول پرفکت مانی، احراز هویت و پرداخت کارمزد کمتر، تبادل پول بین کاربران و دریافت وام پرفکت مانی بهره مند شوید.

در روش پرداخت از طریق ووچر پرفکت مانی هیچ الزامی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید و میتوانید بدون هیچ محدودیتی از خدمات آن بهرمند شوید. ووچر پرفکت مانی همانند کارت شارژ ها دارای دو کد 10 و 16 رفمی می باشد که پس از وارد نمودن آن در درگاه های پرفکت مانی حساب شما شارژ خواهد شد.

 

کاربرد های پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

اگر تا به امروز با سیستم پرفکت مانی کار نکرده باشید یقینا برای شما هم این سوال پیش آمده که اصلا پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چه کاربرد هایی دارند؟ آیا میتوانیم همانند ارز های دیجتال بر روی آن ها سرمایه گذاری کنیم؟ خرید پرفکت مانی چه کاربردی دارد؟ و خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت چگونه است؟

خب باید بدانید پرفکت مانی همانند تتر یک دلار همیشه ثابت می باشد که قیمت آن با توجه به قیمت دلار کاغذی تعین می شود. اما کاربرد های پرفکت مانی چیست ؟

  1. خرید از فروشگاه های آنلاین سراسر جهان
  2. خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس
  3. امکان بوک کردن هتل
  4. خرید هاست و دامنه و خدمات وبسایت
  5. قابل تبدیل به ارز های دیجیتال همانند بیت کوین و تتر
  6. قابل انتقال به سراسر جهان با کمترین کارمزد

 خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

چرا حساب پرفکت مانی را احراز هویت کنیم؟

توجه داشته باشید همانطور که در بالا گفته شد شما برای استفاده از سیستم پرفکت مانی الزامی به داشتن حساب ندارید و میتوانید خیلی آسان از سیستم پرداخت ووچر پرفکت مانی بهره مند شوید اما اگر میخواهید حساب پرفکت مانی داشته باشید حتما آن را احراز هویت کنید. زمانی که کاربران حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنند کارمزد کمتری برای هر تراکنش میپردازند.

در حالت معمول شما برای هر تراکنش باید 2 درصد کمیسیون بپردازید ولی اگر حساب خود را احراز هویت کنید برای هر تارکنش 0.5 % کمیسیون می پردازید.

 

تبدیل پرفکت مانی به ارز های دیجیتال

یکی از قابلیت های پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی تبدیل آنها به ارز های دیجیتال از جمله تتر بیت کوین واتریوم می باشد. شما به آسانی در صرافی های معتبر آنلاین همانند پی ام ایکس چنج میتوانید در کوتاه ترین زمان بدون پرداخت هیچ کارمزدی ووچر پرفکت مانی خود را به تتر و یا بیت کوین خود را به ووچر پرفکت مانی تبدیل نمائید.

 

سیستم کسب در آمد از پرفکت مانی

پرفکت مانی برای کاربران خود دو روش کسب درآمد گذاشته است که با توجه به آنها میتوانید برای خود درآمد زایی ایجاد نمایید. در روش اول شما میتوانید از سیستم زیر مجموعه گیری پرفکت ماتی استفاده کرده و با دعوت دوستان خود به سایت پرفکت مانی 1 درصد از مبادلات آنها به حساب شما واریز خواهد شد.

ای دریافت لینک اختصاصی پرفکت مانی باید بصورت زیر عمل کنید :

 

https://perfectmoney.com/?ref=account

 

بعد از عبارت ” مساوی ” ممبر آیدی خود را اضافه نمایید و این لینک را در اختیار دیگران قرار دهید .

در روش دوم شما میتوانید همانند بانک ها پرفکت مانی خود را در کیف پول موجود در سایت پرفکت مانی نگه داری کنید و سود سالانه 4 درصدی دریافت نمائید.

 خرید پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در پی ام ایکس چنج

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج با 5 سال سابقه یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی می باشد. که میتوانید خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را انجام دهید. با توجه به روش های جدید پیاده سازی شده در این صرافی شما دیگر نیازی به احراز هویت های طولانی ندارید و میتوانید در کسری از ثانیه بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان ثبت نام کنید و ووچر پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت را انجام دهید.

چرا پی ام ایکس چنج ؟

  1. دارای سیستم احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک
  2. خرید بدون ثبت نام
  3. اجازه خرید با تمام کارت های بانکی به نام شخص
  4. تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال
  5. قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بلعکس
  6. واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت
  7. پشتیبانی 24 ساعته
  8. قیمت منصفانه
  9. بدون پرداخت کارمزد

 در سال های اخیر ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی محبوبیت زیادی بین ایرانی ها کسب کرده است و همانطور صرافی ها و سیستم های زیادی شروع به فروش این ارز دیجیتال کرده اند اما همواره کلاهبرداری های زیادی هم در این راه از کاربران شده  است و پلفترم های غیر استاندارد شروع به کلاهبرداری می کنند. ما سعی کردیم در این مطلب یک صرافی آنلاین معتبر که مزایا و کاربرد های زیادی دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما به راحتی میتوانید در صرافی پی ام ایکس چنج بدون احراز هویت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rapm6