شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 18462
تاریخ انتشار: 1401/05/01 02:48

خرید سرویس خواب ویرانی مشهد

یکی از مهم‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی تمام منازل که در اتاق خواب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث یک خواب آرام و راحت می‌شود، سرویس خواب است.

 

سرویس‌های خواب از لوازم مختلفی مانند تخت خواب‌های یک نفره و دونفره، کمد، میز توالت، پاتختی، آینه و غیره تشکیل شده‌اند و انواع مختلفی دارند. قبل از انتخاب و خرید این وسایل حتما باید به ابعاد اتاق خواب خود توجه داشته باشید تا ابعاد و اندازه‌ آن‌ها با اندازه اتاق خواب تناسب داشته باشد. کسانی که در خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنند و هر ساله با تعویض خانه مجبورند وسایل خود را جابه‌جا کنند‌، باید تخت‌خواب‌های مقاوم و مستحکمی را انتخاب کنند تا در زمان جابه‌جایی هیچ آسیبی به تخت‌خواب و سایر وسایل وارد نشود. در این مقاله قصد داریم درباره خرید سرویس خواب ویرانی مشهد و انواع آن توضیح دهیم.

images_1658038212.png

سرویس خواب از چه اجزایی تشکیل شده است؟

همه سرویس‌های خواب از اجزایی شامل تخت، پاتختی، میز توالت، کمد، آینه و پاف تشکیل شده‌اند که در ادامه درباره هر یک از آن‌ها توضیح خواهیم داد:

  • تخت:

تخت به عنوان ضروری‌ترین و مهم‌ترین جزء هر سرویس خواب، دارای اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی است که با تشک، ملحفه و بالش مورد استفاده قرار می‌گیرد. تخت‌ها در انواع تک نفره و دو نفره تولید می‌شوند. تخت‌های دونفره برای عروس و دامادها و زوج‌های دیگر کاربرد دارند و تخت‌های تک نفره در اتاق خواب کودکان، نوجوانان و جوانان مجرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تولید تخت‌ خواب از متریال‌های مختلفی مانند فلز، چوب، ام دی اف و غیره استفاده می‌شود‌. ارتفاع تخت‌های استاندارد معمولا بین 35 الی 45 سانتی‌متر است.

  • پاتختی:

یکی دیگر از اجزای سرویس‌های خواب است و آن را در کنار تخت خواب قرار می‌دهند. روی پاتختی وسایلی مانند مجسمه‌های زینتی، وسایل دکوری، چراغ خواب، آپاژور، لوازم شخصی، لیوان آب یا قرص قرار می‌دهند. پاتختی‌ها معمولا دارای کشوهایی هستند که می‌توان در داخل آن‌ها وسایل شخصی، مدارک و غیره را قرار داد. اندازه این وسیله باید با اندازه تخت خواب تناسب داشته باشد. مدل‌های متنوع پاتختی عبارتند از: پاتختی‌های شناور، نیم دایره‌ای، کوتاه، پایه بلند و دو طبقه.

  • میز توالت

میز توالت یا همان میز آرایش برای بانوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این بخش از سرویس‌ خواب، برای قرار دادن و نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد از کشوهای موجود در این میز نیز برای قرار دادن لباس‌ها استفاده می‌شود. یک آینه متناسب با ابعاد میز توالت را نیز معمولا روی آن می‌گذارند تا هنگام آرایش کردن و پوشیدن لباس بتوانند از آن استفاده کنند. قرارگیری آینه روی میز آرایش احتمال سقوط آن را به میزان زیادی کاهش می‌دهد.

  • کمد:

کمد نیز همانند تخت خواب بخش مهمی از سرویس‌های خواب به شمار می‌رود و در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود‌. این وسیله برای نگهداری کیف، کفش، لباس و وسایل دیگر کاربرد دارد. در بعضی از اتاق خواب‌ها برای استفاده بهینه از فضا کمد دیواری نصب می‌شود‌. کمد باید در محلی قرار بگیرد که باز و بسته درب‌های آن راحت باشد.

یک کمد دیواری مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ | کیلیدمگ

  • آینه:

یکی دیگر از وسایل سرویس خواب که در بزرگ دیده شدن اتاق خواب نقش زیادی دارد، آینه است. آینه‌ها معمولا در مدل‌های دیواری، رومیزی یا قدی به فروش می‌رسند‌. در انتخاب مدل آینه باید به مساحت اتاق خواب توجه داشته باشید. در اتاق خواب‌های کوچک نباید از آینه‌های بزرگ قدی استفاده کرد؛ زیرا فضای زیادی را اشغال می‌کند.

  • پاف:

پاف وسیله‌ای است که به شکل یک مبل بدون پشتی ساخته می‌شود و معمولا در قسمت پایینی تخت خواب قرار می‌گیرد. این وسیله دارای انواع گوناگونی است و مدل‌های صندوق‌دار آن محبوبیت بیشتری دارند؛ زیرا از صندوق آن‌ها می‌توان برای نگهداری از لوازم مختلف استفاده کرد. رنگ پاف معمولا با رنگ تخت خواب متفاوت است. تضاد رنگی بین تخت و پاف به جذاب شدن دکوراسیون داخلی اتاق خواب کمک می‌کند. ارتفاع این وسیله باید از ارتفاع تخت کم‌تر باشد تا جلوه بهتری داشته باشد.

در زمان خرید سرویس خواب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یکی از نکات مهم که در زمان خرید انواع سرویس خواب باید مورد توجه قرار گیرد، جنس آن است. اجزای مختلف سرویس‌های خواب از جنس‌های ام دی اف، چوب، ملامینه یا فلز ساخته می‌شوند‌ از لحاظ بالا بودن کیفیت سرویس‌های چوبی رتبه اول را به خود اختصاص داده‌اند‌. البته انواع ام دی اف، ملامینه و فلزی به عنوان خرید سرویس خواب ارزان نیز طرفداران خاص خود را دارند و به دلیل سبکی و مناسب بودن قیمت توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند‌. نکته دیگری که در زمان خرید اهمیت دارد، رنگ سرویس خواب است. رنگ وسایل این سرویس باید با رنگ اتاق خواب و وسایل دیگر آن تناسب داشته باشد. برای افزایش جذابیت اتاق خواب می‌توان کوسن‌ها و ملحفه‌ها را از رنگ‌های متضاد انتخاب کرد‌.

ابعاد تخت خواب، کمد، میز توالت و غیره حتما باید با ابعاد و مساحت اتاق خواب تناسب داشته باشند‌. برای اتاق خواب‌های کوچک تخت‌خواب‌های بزرگ انتخاب نکنید. اگر برای اتاق خواب عروس خرید می‌کنید، مدل‌های سلطنتی طرفداران بیشتری دارند. برای اتاق خواب نوجوانان نیز مدل‌های مدرن و اسپرت گزینه‌های مناسبی هستند. در فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات سرویس خواب تنوع بالایی از لحاط قیمت و مدل وجود دارد. مشتری می‌تواند با توجه به بودجه خود از بین محصولات موجود در فروشگاه مناسب‌ترین را انتخاب کند‌. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نکته دیگری است که حتما در زمان خرید هر محصولی باید مورد توجه قرار گیرد.فروشگاه‌های ارائه‌کننده محصولات باکیفیت معمولا همه سرویس‌های خواب خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌کنند.

سرویس خواب درتا - سرویس خواب | فروشگاه اینترنتی سناچوب

خرید اینترنتی سرویس خواب چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه درباره مزایای خرید اینترنتی سرویس‌ خواب توضیح دهیم، به این نکته توجه داشته باشید که حتما یک فروشگاه اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک را برای خرید انتخاب کنید. در خرید اینترنتی به راحتی می‌توان قیمت محصولات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقایسه کرد. پیدا کردن یک سرویس خواب ارزان و باکیفیت در خرید اینترنتی به مراتب راحت‌تر از خرید حضوری است. تنوع محصولات در خرید اینترنتی بیشتر است. مشتری بدون مراجعه حضوری با صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های رفت و آمد در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند وارد سایت فروشگاه شود و محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند. فروشگاه‌های اینترنی معتبر در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات را به آدرس مشتری ارسال می‌کنند‌. این فروشگاه‌ها محصولات را با تضمین کیفیت و به همراه گارانتی به مشتری ارسال می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3n9a9x