جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 17688
تاریخ انتشار: 1401/03/30 00:43

خرید بهترین بست اسپیس از شرکت اسپیس سازان ایران

بست اسپیس قطعه‌ای است که برای اتصال شاخه‌های اسپیس‌ فریم‌ به کار می‌رود و بدون وجود این قطعه هرگز نمی‌توان سازه‌های اسپیس یا غرفه‌های نمایشگاهی و ایستگاه‌های صلواتی را راه‌اندازی کرد. این قطعه را با نام‌های قفل اسپیس فریم، اتصال اسپیس، پیچ و مهره اسپیس و قفل پروانه‌ای نیز می‌شناسند. این نوع بست با استفاده از ورق گالوانیزه سه میلی‌متری با قطر زیاد ساخته می‌شود و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. هر بست اسپیس از دو ورق با ابعاد پنج سانتی‌متر در هفده سانتی‌متر تشکیل شده است. هر چه سازه اسپیس فریم بزرگ‌تر باشد به تعداد بیشتری بست برای اتصال نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و عوامل موثر بر قیمت بست اسپیس توضیح دهیم.

بست اسپیس قطعه‌ای است که برای اتصال شاخه‌های اسپیس‌ فریم‌ به کار می‌رود و بدون وجود این قطعه هرگز نمی‌توان سازه‌های اسپیس یا غرفه‌های نمایشگاهی و ایستگاه‌های صلواتی را راه‌اندازی کرد. این قطعه را با نام‌های قفل اسپیس فریم، اتصال اسپیس، پیچ و مهره اسپیس و قفل پروانه‌ای نیز می‌شناسند. این نوع بست با استفاده از ورق گالوانیزه سه میلی‌متری با قطر زیاد ساخته می‌شود و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. هر بست اسپیس از دو ورق با ابعاد پنج سانتی‌متر در هفده سانتی‌متر تشکیل شده است. هر چه سازه اسپیس فریم بزرگ‌تر باشد به تعداد بیشتری بست برای اتصال نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و عوامل موثر بر قیمت بست اسپیس توضیح دهیم.

اسپیس فریم چیست؟

 اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی سازه‌ای فضایی است که با اشکال هندسی خاص و منظم تشکیل می‌شود و کاربرد بسیار زیادی در مهندسی سازه دارد. این نوع سازه بسیار سبک است و از نظر استحکام و مقاومت بسیار قابل اطمینان می‌باشد. این نوع سازه انواع مختلفی دارد و در ساخت بیمارستان‌های صحرایی، استیج‌ها، غرفه‌‌های نمایشگاهی و سن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهمترین مزایای سازه‌های اسپیس فریم این است که با تمام شرایط آب و هوایی در همه مناطق کشور سازگار است. قطعات و شاخه‌های این سازه با استفاده از قطعه‌ای به نام بست اسپیس به هم متصل می‌شوند. برای اجرای سازه‌های اسپیس فریم هزینه زیادی نیاز نیست و می‌توان در فضای آن از امکانات حرارتی و برقی استفاده کرد. از مزایای این نوع سازه می‌توان به سرعت بالا در تولید و اجرای سازه‌های اسپیس فریم، امکان نصب سریع غرفه نمایشگاهی، حمل و نقل و بارگیری آسان، وزن پایین، امکان نورپردازی، ایمنی بسیار بالا، تنوع در اجرا و غیره اشاره کرد.

بست اسپیس چه کاربردی دارد؟

بست اسپیس به عنوان یک قطعه خاص نخستین ابزار مورد نیاز برای نصب داربست نمایشگاهی یا سازه‌های اسپیس فریم به شمار می‌رود‌. با استفاده از این ابزار می‌توان مقاومت سازه را به مقدار بسیار زیادی افزایش داد. به طور کلی راه‌اندازی داربست نمایشگاهی اسپیس فریم بدون وجود بست اسپیس نمایشگاهی غیرممکن است. پوشش آبکاری شده این قطعه گالوانیزه مقاومت آن را در مقابل اکسیداسیون افزایش داده است. کاربرد ساده بست اسپیس نمایشگاهی یکی از مهمترین ویژگی‌های این قطعه پروانه‌ای شکل محسوب می‌شود. قابلیت جا به جایی و نصب مجدد اسپیس فریم‌ها با استفاده از این قطعه یکی از مهمترین مزایای استفاده از اتصالات اسپیس می‌باشد. سازه‌هایی که با استفاده از جوش دادن به هم متصل می‌شوند وزن بالایی دارند و جا به جایی آن‌ها کار راحتی نیست. اما بست اسپیس وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی می‌توان آن را با استفاده از آچار مخصوص باز یا بسته کرد. به کار بردن آچار مخصوص برای باز و بسته کردن بست اسپیس قدرت و استحکام بست‌ها را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. برای اتصال اسپیس فریم‌ها در هر نقطه به دو عدد بست نیاز است.  کاربردهای مهم قفل اسپیس فریم عبارتند از: متصل کردن اسپیس فریم در جهات مختلف، امکان اتصال اسپیس به چادر، نصب نئوپان و ام دی اف به سازه اسپیس فریم، نصب دیوار توسعه اتصالات به اسپیس فریم، امکان نصب هولدر چراغ و کابل به سازه، نصب تجهیزات و بنرهای نمایشگاهی، کمک به نصب اسپیس‌ها به دیوار.

بست اسپیس فریم نمایشگاهی اسپیس سازان ایران

نحوه استفاده از بست اسپیس به چه صورت است؟

بست اسپیس در فرآیند نصب سازه‌های اسپیس فریم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول برای اجرای هر پروژه تعداد بست‌های مورد نیاز چهار برابر تعداد شاخه‌های اسپیس فریم می‌باشد. با توجه به سبک بودن اسپیس فریم‌ها نصب این سازه برای نصابان کمی دردسر و سختی دارد. نصابان حرفه‌ای قبل از شروع فرآیند نصب عواملی مانند ارتفاع سقف، میزان حمایت و مقاومت سازه‌های جانبی، تعداد پایه‌های سازه و غیره را در نظر می‌گیرند. آن‌ها برای نصب سازه‌ از ابزارهایی مانند پیچ رول بولت، آچار آلن 6، پیچ و مهره اسپیس، طناب‌های سیمی و غیره استفاده می‌کنند تا باعث افزایش مقاومت سازه در برابر باد شوند. بست‌هایی که برای نصب و اتصال اسپیس فریم‌ها استفاده می‌شود با اندازه آن‌ها متناسب است‌. بست‌ها باید توسط بهترین نصاب‌ اسپیس فریم‌ها را به یکدیگر متصل کنند تا خیال افراد از امنیت داربست نمایشگاهی ایجاد شده راحت باشد. هر چه امنیت و شکل ظاهری غرفه‌های نمایشگاهی جذاب‌تر باشد، مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کند. بنابراین همواره باید سعی کنید که از بهترین نصاب‌ها برای راه‌اندازی غرفه‌های نمایشگاهی کمک بگیرید.

قیمت بست اسپیس به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بست اسپیس به عواملی مانند نوع بست، میزان مقاومت و ضخامت این قطعه بستگی دارد. در تولید قفل اسپیس فریم باید استانداردهای لازم تحت نظر کارشناسان رعایت شود تا این قطعه از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد. کیفیت بالای بست در افزایش کیفیت سازه‌های اسپیس فریم تاثیر مستقیمی دارد. قیمت بست اسپیس استاندارد به مراتب بالاتر از قیمت بست‌های غیراستاندارد است. قیمت این محصول به عوامل دیگری مانند میزان عرضه و تقاضای بازار، جنس ورق استفاده شده در تولید بست، ابعاد و اندازه بست، وزن بست و نوع پوشش آبکاری شده آن نیز وابسته است‌. برای خرید قفل اسپیس فریم استاندارد با قیمت مناسب بهتر است به دنبال یک فروشگاه معتبر باشید. اگر برای راه‌اندازی غرفه نمایشگاهی قصد دارید داربست نمایشگاهی اجاره کنید دیگر نیازی به خرید پیچ و مهره اسپیس ندارید زیرا این قطعات به همراه سازه‌های اجاره‌ای توسط نصابان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی قیمت بست اسپیس ارزان است و گرانی برای خرید این قطعه جانبی معنایی ندارد‌. هر چه تعداد و حجم بست‌ها بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. با خرید عمده این اتصالات می‌توان مبلغ کمتری به فروشنده پرداخت کرد.

فروش بست اسپیس در مراکز معتبر

امروزه فروش بست اسپیس به دلیل کاربردهای زیاد این قطعه افزایش یافته است و مراکز زیادی در زمینه فروش پیچ و مهره اسپیس مشغول فعالیت هستند. افرادی که قادر به خرید سازه‌های اسپیس فریم و اتصالات آن نیستند، می‌توانند جهت کاهش هزینه‌ها برای اجاره این تجهیزات اقدام کنند. مراکز فروش بست اسپیس هم به صورت فروشگاه‌های مجازی و هم به صورت فروشگاه‌های حضوری در مناطق مختلف شهرها راه‌اندازی شده‌اند. نصب اسپس فریم با استفاده از اتصالات آن باید توسط نصاب‌های ماهر، متخصص و باتجربه انجام شود. فقط در مراکز معتبر می‌توان بست اسپیس استاندارد با قیمت مناسب خریداری کرد.

بست اسپیس اسپیس سازان ایران

فروش پیچ و مهره اسپیس در شرکت اسپیس سازان ایران

 

اگر برای خرید پیچ و مهره اسپیس با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید ما به شما فروشگاه شرکت اسپیس سازان ایران با آدرس اینترنتی http://spacesazaniran.com را پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده اسپیس فریم و قفل اسپیس در ایران است و محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک تولید می‌کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p5ygr