چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 17836
تاریخ انتشار: 1401/04/05 06:24

خدمات نظافت با بازار آنلاین "خدمت از ما"

همه ما برای زندگی راحت‌تر، نظافت روزانه، هفتگی و ماهانه داریم. نظافت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر شخصی باید رعایت کند. پاکیزگی در تمام دنیا یک امر ضروری است.

بعضی نظافت‌ها نظافت شخصی است و برخی نظافت عمومی. ما در زندگی جمعی و خانوادگی خود در محیط منزل نیاز به تمیزکاری داریم. گاهی خود به‌تنهایی از پس نظافت کلی برمی‌آییم و گاهی به دلیل مشغله‌ها و مسئولیت‌هایی که داریم، وقت لازم برای انجام آن را نداریم؛ در این مواقع استفاده از خدمات نظافت بهترین گزینه است.

تقاضای بالا برای انجام خدمات نظافت باعث پدید آمدن شرکت‌های خدماتی و نظافتی شد. این شرکت‌ها قصد یاری‌رسانی و کمک در انجام بهتر و راحت‌تر امور خدماتی و نظافتی را دارند. ازجمله کارهایی که این شرکت‌ها در لیست خود ارائه می‌دهند تمیزکاری منازل، راه‌پله‌ها، دفاتر، سالن‌ها، اسباب‌کشی، پذیرایی در مراسم، قالی‌شویی و غیره است. برای تمیز کردن منازل شما نیز نیروهای خدماتی به منازل شما فرستاده می‌شود تا به انجام امور نظافتی کمک کنند.

خدمات نظافت

 

شرح مختصر از مراحل نظافت منزل

قبل از هر چیزی باید توجه کنید که برخی از نقاط منزل شما مثل سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و غیره، نیاز به جرم‌گیری و تمیزکاری مفصل دارد؛ محیط اتاق‌خواب هنگام تمیزکاری نباید آلوده شود؛ در زمان لکه‌زدایی از دیوارها نیز باید مواظب بود تا اوضاع بدی ایجاد نشود. نباید از مواد شیمیایی و مضر استفاده شود و در تمیز کردن اجناس قدیمی و گران‌قیمت باید مراقبت کرد. نظافت منزل شامل پاک‌سازی، کاشی و سرامیک، فرش و موکت، پرده و دیوار و غیره است. بعد از تمیزکاری، لوازم خانه باید در جای خود قرار گیرند.

 

فواید استفاده از خدمات شرکت‌ها در برابر نظافتچی شخصی

  • شرکت‌های خدمات نظافت به‌دلیل انجام کارهای گروهی و داشتن نظم در امور، همیشه پاسخ‌گوی شما هستند؛ اما اشخاص ممکن است این نظم را نداشته باشند.
  • شرکت‌ها برای جلب نظر مشتری و کسب اعتبار نمی‌توانند از خود سلب مسئولیت کنند؛ به همین دلیل همیشه مسئولیت کارها را می‌پذیرند؛ اما اشخاص، مسئولیت‌پذیری کم‌تری نسبت به شرکت‌ها دارند. 
  • شرکت‌ها خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهند و این کیفیت را تضمین می‌کنند. 
  • اگر نظافتچی که از طرف شرکت برای شما فرستاده‌شده است کم‌کاری کرده باشد، شرکت آن را جبران می‌کند.
  • درنهایت می‌توان ادعا کرد شرکت‌های خدماتی از نظم بهتر و بیشتری برخوردارند.

 

معایب شرکت‌های خدماتی نظافتی

  • شرکت‌های موجود کیفیت‌های مختلفی دارند. هر شرکتی از کیفیت خوبی در کار برخوردار نیست و این امر باعث نارضایتی مشتریان می‌شود.
  • بعضی از این شرکت‌ها نام و نشان درستی ندارند و اساساً کار آن‌ها انجام امور خدمات نظافت نیست.
  • گاهی برخی از نیروهای اعزام‌شده کار خود را به‌خوبی انجام نمی‌دهند و هیچ نظارتی بر آنان نیست.

 

ویژگی‌های بهترین شرکت نظافتی تهران

قبل از استفاده از خدمات نظافت منزل یک شرکت، باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید خدمات خوبی دریافت کنید:

  • شرکت باید دارای شماره ثبت باشد.
  • از نیروهای مجرب و پرتوان و پرانرژی بهره ببرد که از سلامت جسمی و روحی برخوردارند.
  • بدقولی و تأخیر نداشته باشد.
  • تعرفه‌هایی که ارائه می‌دهد تعرفه‌های مناسب باشد.
  • رضایت مشتریان قبلی از حفظ بهداشت و داشتن نظم نیز یکی از مهم‌ترین پارامترهای یک شرکت نظافتی خوب است.

 

وظایف شرکت‌های خدمات نظافتی

شرکت‌ها در زمان قبول هرگونه از خدمات، ملزم به رعایت و انجام برخی مسائل هستند. آن‌ها در برابر خدمات خود مسئول‌اند که بهترین شکل ممکن آن را ارائه کنند. ازجمله کارهایی که یک شرکت خدمات نظافت باید انجام دهد عبارت است از:

خدمات نظافت منزل

 

  • ثبت سفارش: سفارش مشتریان را به‌درستی دریافت کنند.
  • هماهنگی درست و لازم: نیروی خدماتی متناسب با سفارش کار مشتری به محل اعزام کنند.
  • اعزام نیرو: بدون اتلاف وقت در زمان و مکان درست نیروی درست و متناسب با نوع کار را روانه مقصد کند.
  • پی‌‎گیری و گزارش‌گیری: در طول انجام کار، شرکت وظیفه دارد تا پی‌گیری کند که کارها به‌درستی انجام شوند. در پایان کار هم باید از مشتری گزارش بگیرند که فعالیت و برخورد نیروی اعزام‌شده چگونه بوده است.
  • انتقادپذیری و بررسی نظرات: مسئولین شرکت‌ها باید گوش‌های شنوایی برای انتقادات و پیشنهاد‌های مشتریان خود داشته باشند.
  • بهبود کیفیت کار: افزایش کیفیت کار، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت برترین شرکت نظافتی تهران در خدمات منزل است. کم شدن کیفیت کار باعث افت اعتبار و درنهایت افت درآمد می‌شود.
  • ارائه فاکتور: زمانی که نیروها به محل کار رسیدند، باید به مشتریان فاکتور بدهند.

 

نکات مهم در سفارش خدمات نظافت

        1. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه شود، مورداعتماد بودن شخصی است که مسئولیت نظافت را برعهده دارد. برای همه مهم است کسی که وارد حریم شخصی آن‌ها می‌شود، چه کسی است؟ آیا مورد اعتماد و قابل اطمینان است و می‌توانند به‌راحتی به او اعتماد کنند؟ شرکت‌ها برای واردکردن نیرو به گروه‌های خود ارزیابی‌هایی دارند و از افراد، مدارکی را دریافت می‌کنند. اگر شرکت انتخابی شما یک شرکت خوب و خوش آوازه باشد، می‌توانید اعتماد کنید.

        2. مسئله دوم برای سفارش این است که شما نیازهای خود را به‌خوبی بسنجید. این‌که به چند نفر نیاز دارید، مقدار هزینه، اندازه محیطی که نیاز به نظافت دارد، میزان کاری که باید انجام شود و غیره را نیز در نظر بگیرید.

        3. ازآن‌جایی‌که خدمات ارائه‌شده توسط هر شرکت متفاوت است، باید این خدمات را نیز در نظر بگیرید تا به مشکل نخورید؛ برای مثال برخی شرکت‌ها قالی، قالیچه و موکت شما را هم می‌شویند؛ اما برخی این کار را انجام نمی‌دهند.

        4. از خدمات شرکتی استفاده کنید که علاوه بر اعتبار بالا و رضایت مشتری، شناخته شده باشد.

 

خدمات نظافت ساختمان

 

ثبت سفارش در شرکت نظافتی تهران یا دیگر شهرها

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از ثبت سفارش به آن دقت کنید، اعتبار شرکتی است که از خدمات آن استفاده می‌کنید. برای پیدا کردن معتبرترین شرکت‌های خدمات نظافت، بهترین راه بازار خدمات آنلاین "خدمت از ما" است. "خدمت از ما" در بیش از 40 شهر ایران فعالیت دارد و خدمات نظافت منزل و نظافت شرکت، یکی از مهم‌ترین خدماتی است که توسط متخصصین همکار "خدمت از ما" ارائه می‌کند.

همچنین "خدمت از ما"، بیش از 600 خدمات مختلف را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید مطمئن باشید این شرکت می‌تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند. شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن یا آدرس اینترنتی https://khedmatazma.com/ و انتخاب بخش نظافت، خدمات نظافت موردنظر خود را انتخاب کنید؛ در مراحل ثبت سفارش رایگان، تمام موارد مهم مدنظرتان را انتخاب کنید تا بهترین و مناسب‌ترین فرد را برای شرایط ساختمان و نظافت به شما معرفی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2l5zgr