شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
کد خبر: 14508
تاریخ انتشار: 1401/01/24 04:52

جنرال کنترل نمایندگی محصولات سوپیتا

فروشگاه جنرال کنترل یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز توزیع و عرضه انواع ملزومات صنعتی در ایران است که به عنوان نمایندگی سوپیتا اقدام به ارائه انواع محصولات تولیدی این شرکت از جمله داکت، تراکینگ و اتصالات نموده است؛ در ادامه بیش‌تر با شرکت تولیدی و صنعتی سوپیتا و انواع محصولات آن که در جنرال کنترل به عنوان نمایندگی سوپیتا عرضه می‌شود آشنا می‌شویم؛ بنابراین اگر شما هم قصد دارید که محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی سوپیتا تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا بتوانید خریدی هوشمند داشته باشید.

فروشگاه جنرال کنترل یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز توزیع و عرضه انواع ملزومات صنعتی در ایران است که به عنوان نمایندگی سوپیتا اقدام به ارائه انواع محصولات تولیدی این شرکت از جمله داکت، تراکینگ و اتصالات نموده است؛ در ادامه بیش‌تر با شرکت تولیدی و صنعتی سوپیتا و انواع محصولات آن که در جنرال کنترل به عنوان نمایندگی سوپیتا عرضه می‌شود آشنا می‌شویم؛ بنابراین اگر شما هم قصد دارید که محصولات مورد نظر خود را از نمایندگی سوپیتا تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا بتوانید خریدی هوشمند داشته باشید.

داکت سوپیتا

معرفی شرکت سوپیتا

شرکت تولیدی و صنعتی سوپیتا که در سال 1362 و در شهر صنعتی البرز تأسیس شده است؛ این شرکت در زمینه صنایع ساختمانی و برق و دیگر تجهیزات ساختمانی فعالیت دارد. شرکت سوپیتا با تولید داکت 2 و 2.5 برای اولین بار در ایران توانست گامی بزرگ در در مسیر پیشرفت و توسعه بردارد. سوپیتا محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند؛ از مهم‌ترین محصولات ارائه شده توسط شرکت سوپیتا می‌توان به تولید انواع داکت و ترانکینگ سوپیتا اشاره کرد.

تراکینگ و داکت سوپیتا که در دسته تجهیزات شبکه قرار می‌گیرند، از جنس پی‌وی‌سی و در ابعاد مختلف با بالاترین سطح کیفی و طراحی زیبا تولید شده‌اند. سوپیتا هم‌چنین تمام قطعات جانبی این محصولات را نیز تولید و عرضه می‌کند. از قابلیت‌های محصولات سوپیتا که موجب شده است مورد استقبال بسیاری از فعالان صنعت برق قرار بگیرد، می‌توان به طراحی نوع جدیدی از داکت با درب قفل‌شو برای اولین بار در ایران به منظور ایجاد استحکام و در سایزهای بالا، تغییر نوع پرس در داکت‌های شیاردار و نصب پارتیشن ترانک روی داکت‌های 6 و 9 مطابق با استاندارهای اروپا و صادرات محصولات تولیدی به چندین کشور را نام برد. در ادامه به معرفی انواع محصولاتی می‌پردازیم که در این نمایندگی سوپیتا برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده است.

لیست محصولات ارائه شده در نمایندگی سوپیتا

جنرال کنترل با سال ها تجربه درزمینه صنعت برق از بزرگترین و معتبرترین مراکز توزیع ملزومات صنعتی در ایران به شمار می رود این شرکت هر ساله با بررسی علمی بازار در جهت به روز رسانی تجهیزات خود تلاش می نماید.

انواع داکت سوپیتا

یکی از پرکاربردترین محصولات شرکت سوپیتا در صنعت ساختمان، انواع داکت است که امروزه به طور گسترده‌ای در پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. داکت سوپیتا که به صورت یک محفظه پلاستیکی درب‌دار است، به منظور ایجاد مسیری برای انتقال انواع سیم‌ها و کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب دارای انعطاف‌پذیری بالا هستند. این داکت‌ها که بر اساس کاربرد و شکل ظاهری به انواع مختلف تقسیم می‌شوند، در مدل‌های متنوع و با ابعاد مختلف تولید و طراحی می‌شوند.

ترانکینگ سوپیتا

داکت ساده سوپیتا: داکت ساده کانال‌هایی برای عبور سیم‌ها و کابل‌ها ایجاد می‌کنند که معمولاً به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب‌ به تجهیزات الکتریکی به صورت درب‌دار تولید می‌شوند. داکت ساده سوپیتا در شاخه‌های 2 متری تولید و در اندازه‌های متنوع از 10*10 میلی‌متر تا 90 *60 میلی‌متر تولید می‌شود؛ این نوع از داکت سوپیتا، در دو مدل ساده و پشت چسب‌دار و دارای رنگ‌های سفید، خاکستری و طرح چوب قابل طراحی و تولید می‌شوند.

داکت شیاردار سوپیتا: داکت شیاردار نوع خاصی از داکت است که به منظور جداسازی مسیر سیم‌ها و کابل‌ها در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ لازم به ذکر است که این محصول به دلیل طراحی جدید درب آن مشکل بستن و افتادن درب‌ها را در زمان حجم بالای سیم‌ها برطرف کرده است. داکت شیاردار سوپیتا در شاخه‌های 2 متری و در اندازه‌های 30 *30 تا 90 *60 میلی‌متر تولید می‌شوند که در رنگ‌های سفید، آبی، خاکستری و طرح چوب قابل دسترس هستند.

داکت کف‌خواب زمینی سوپیتا: داکت زمینی که از کاربردی‌ترین تولیدات سوپیتا است به دلیل داشتن مقاومت بالا و محافظت از کابل‌هایی که روی زمین هستند دارای کارایی بسیاری در صنایع است. این محصول به صورت کف‌خواب روی زمین قرار می‌گیرد و مسیری پارتیشن‌بندی شده را برای عبور سیم و کابل به وجود می‌آورد. داکت زمینی در دو نوع ساده و پشت چسب‌دار و در شاخه‌های 2 متری با پارتیشن داخلی موجود هستند؛ هم‌چنین این نوع داکت دارای ابعاد مختلف و در رنگ‌های سفید، خاکستری و طرح چوب تولید شده‌اند.

انواع تراکینگ سوپیتا

سوپیتا سالها در زمینه تولید انواع ترانک و متعلقات آن فعالیت دارد. و انواع این تجهیزات را با ابعاد مختلف و رنگ های متنوع به بازار عرضه کرده است تراینکینگ سوپیتا یکی از بهترین گزینه‌های پیاده‌سازی طرح‌های شبکه‌های ساختار یافته است که در نمایندگی سوپیتا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و جزو پرمصرف‌ترین لوازم در صنعت ساختمان به حساب می‌آید که از فروش بالایی برخوردار است. از ویژگی‌های مهم تراکینگ سوپیتا می‌توان به زیبایی در طراحی، بالا بودن کیفیت و شفافیت محصول به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب، استحکام بالا نسبت به محصولات مشابه و قیمت مناسب اشاره کرد. سوپیتا هم‌چنین کلیه اتصالات و قطعات مختلف برق و شبکه را جهت نصب روی ترانک، مطابق با استاندارد اروپا و به صورت متنوع عرضه کرده است.

ترانکینگ سوپیتا 150 *50: این نوع ترانک در شاخه‌های 2 متری و بسته‌بندی 6 شاخه‌ای و در دو طرح ساده و طرح چوب تولید شده است. از این مدل ترانک می‌توان در انواع درب پهن و برای استفاده در مسیرهای اصلی عبورکابل‌ها و درب دوتکه، به منظور نصب دو ردیف پریز یا سگمنت‌های شبکه مورد استفاده قرار داد.

ترانکینگ سوپیتا 50 *80: این ترانک که در شاخه‌های 2 متری و بسته‌بندی 10 شاخه‌ای (مجموعاً 20 متر در هر بسته) و در رنگ‌های سفید و طرح چوب تولید می‌شود و برای محل‌هایی که حجم کابل‌کشی کمی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترانکینگ سوپیتا 50 *100: این ترانک نیز همانند دیگر ترانکینگ‌های سوپیتا، در شاخه‌های 2 متری تولید شده است و در هر بسته تعداد 8 شاخه تعبیه شده است. این ترانک مناسب برای محل‌هایی با حجم کابل کم است که در رنگ‌های سفید و طرح چوب عرضه شده است.

تراکینگ سوپیتا 50 *50: این محصول که یکی از جدیدترین محصولات سوپیتا است که به دلیل قابلیت نصب آسان‌تر و طراحی جدید اتصالات، برای استفاده از سازمان‌ها بسیار مناسب است.

متعلقات سوپیتا

متعلقات ترانکینگ سوپیتا

 دیگر محصولاتی که در نمایندگی سوپیتا عرضه می‌شود، انواع متعلقات ترانک سوپیتا است؛ این متعلقات و اتصالات شامل: سه‌راهی، زانوی داخل، زانوی خارج، زانوی تخت، پارتیشن، انواع بست انتهایی، قطعه اتصال و انواع ماژول‌های 45 *45 یک‌خانه، دوخانه و سه‌خانه است.

 

اگر قصد تهیه محصولات سوپیتا را دارید، می‌توانید از طریق جنرال کنترل که به صورت رسمی نمایندگی سوپیتا را در اختیار دارد، اقدام به خرید انواع داکت، تراکینگ و متعلقات آن نمایید؛ قطعاً خرید از یک نمایندگی به دلیل اطمینان از اصل بودن محصول خریداری شده و داشتن قیمت مناسب‌تر، بهترین گزینه خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ekkav