چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
کد خبر: 18083
تاریخ انتشار: 1401/04/14 02:23

جشنواره قربان تا غدیر 1401 چاپ سانترال

با خدمات چاپ آنلاین؛ کلیه‌ی محصولات چاپی از تکثیر عکس‌های پرسنلی تا چاپ عکس‌های بزرگ روی فوم برد و بنر گرفته تا محصولات نمایشگاهی مانند: میز کانتر، رول آپ، پاپ آپ و فوم برد به راحتی با کمک تلفن همراه یا سیستم شخصی در منزل، قابل سفارش هستند. از انجائیکه این سازه ها ابعاد بزرگی دارند از چاپ پلات برای انجام آنها استفاده می شود.

به نقل از گسترش نیوز در سالهای اخیر نیاز به تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات به مخاطبین اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. به همین علت در کنار شبکه‌های اجتماعی و روش‌های بازاریابی اینترنتی؛ مراکز ثبت سفارش چاپ آنلاین بسیاری بوجود آمده‌اند، تا محصولات چاپی و روش‌های مارکتینگ آفلاین از همراهی روشهای نوین باز نمانند.

با خدمات چاپ آنلاین؛ کلیه‌ی محصولات چاپی از تکثیر عکس‌های پرسنلی تا چاپ عکس‌های بزرگ روی فوم برد و بنر گرفته تا محصولات نمایشگاهی مانند: میز کانتر، رول آپ، پاپ آپ و فوم برد به راحتی با کمک تلفن همراه یا سیستم شخصی در منزل، قابل سفارش هستند. از انجائیکه این سازه ها ابعاد بزرگی دارند از چاپ پلات برای انجام آنها استفاده می شود. 

 

مزایای چاپ سازه‌های نمایشگاهی

بسیاری از کسب و کارها هر سال در نمایشگاه ها و سمینارهای مرتبط با حوزه فعالیت خود شرکت می کنند. در یک غرفه نمایشگاهی از ابزار و وسایلی استفاده می شود، که برخی از آنها برای نمایش و معرفی محصولات و خدمات آن مجموعه هستند. در واقع شما می توانید با چاپ سازه های نمایشگاهی اختصاصی کلیه ی: تابلو شاسی، استندها، میز کانتر، سازه های رول آپ، بنرها، فوم بورد و بک لایت با لوگو و عکس اختصاصی خود، غرفه نمایشگاهی تان را بیارایید. همچنین برای اینکه پس از اتمام نمایشگاه بازدیدکنندگان بتوانند خدمات و محصولات شما را به یاد بیاورند و راه های ارتباطی تان را نیز به یاد داشته باشند، می توانید از سایر محصولات مثل کاتالوگ و بروشور استفاده کنید.

زمانی که شما تصمیم به شرکت در یک نمایشگاه می گیرید. لازم نیست برای چاپ سازه های نمایشگاهی متفاوت خود به دنبال مراکز متفاوتی باشید. زیرا به سادگی و با کمترین اتلاف وقت یک مرکز چاپ آنلاین می تواند کلیه محصولات از بنر و استندهای بزرگ تا کارت ویزیت و سایر ملزومات با لوگو یا طرح اختصاصی شما را به چاپ برساند.

صرفه جویی در وقت

در کنار راحتی، با سفارش آنلاین چاپ دیجیتال در وقت خود نیز صرفه جویی می‌کنید. در زندگی امروزه با وجود شلوغی و ترافیک، احتمالا برای خیلی از ما، رفت و برگشت به یک مرکز چاپ تنها برای ثبت سفارش یا تحویل گرفتن محصول چاپ شده، ممکن است چند ساعت طول بکشد. در حالی که ثبت آن می تواند در چند دقیقه انجام شود و تحویل نیز از طریق پیک یا روش‌های دیگر انجام شود.

 

سفارش بدون محدودیت زمانی

احتمالا زیاد پیش آمده که در روز یا ساعات خاصی به محصول یا خدمتی نیاز داشتید و در دسترس تان نبوده است. اما وقتی صحبت از چاپ دیجیتال آنلاین می کنیم، این محدودیت‌های زمانی بی‌معنی می شوند. چه کسی از اینکه در خلوتی ساعات نیمه شب پایان‌نامه خود را برای چاپ و صحافی به مرکز چاپ بفرستد بدش می‌آید؟ سفارش چاپ کارت پستال یا کارت دعوت به عروسی در روز جمعه یا تعطیلات رسمی در کنار اعضا خانواده و پرسیدن نظر آنها هم از استرس این دوران می کاهد.

فرآیند ساده

این خدمات طوری پیاده‌سازی شده اند، که هرکس با هر سطح از دانش کامپیوتری فقط با چند کلیک در کمتر از 10 دقیقه بتواند سفارش خود را تکمیل کند. در ابتدا شما لارم است با مراجعه به وبسایت از داخل منو محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد در صفحه‌ی محصول، تعداد، نوع کاغذ، سایز مورد نظر را انتخاب و فایل طراحی شده خود را آپلود می کنید. البته اگر خودتان فایل آماده‌ای ندارید، می توانید طراحی آن را به همان مرکز بسپارید. در مرحله آخر هم هزینه را پرداخت و روش تحویل را مشخص می کنید. چه از این راحت تر؟!

کاربرد چاپ پلات برای سازه های نمایشگاهی

اگر برای غرفه نمایشگاهی تان نیاز به چاپ روی کاغذ یا مقواهای بزرگ داشتید، از سفارش چاپ پلات کمک بگیرید. سعی کنید در هنگام طراحی سازه ها وحدت موضوعی و طراحی متناسبی برای آنها در نظر بگیرید. غرفه شما باید بتواند ظرف چند دقیقه توجه افراد حاضر در نمایشگاه را به خود جلب کند. البته بسیاری از مراکز چاپ و چاپخانه ها امکان ثبت سفارش طراحی نیز هست. با توجه به ابعاد این طرح ها در زمان سفارش آنلاین چاپ محصولات با پلات، مرکز مناسبی را انتخاب کنید که قیمت به صرفه و گزینه های روش حمل و نقل مناسبی در اختیار شما بگذارد. برای اینکه برای پیدا کردن چنین جایی سردرگم نشوید ، از طریق وبسایت centralchap، می توانید سفارش چاپ پلات را انجام دهید: https://centralchap.com/category-plot

 

چاپ آنلاین چقدر طول می کشد؟

فرآیند ثبت سفارش در کمتر از ده دقیقه در وبسایت انجام  می شود. اما خود چاپ با توجه به نوع و تعدادی که سفارش داده اید ممکن است بین چند ساعت تا چند روز طول بکشد. برای اینکه شما از قبل زمان تحویل سفارش خود را بدانید در صفحه‌ی هر محصول تخمینی از زمان آماده‌سازی نمایش داده می‌شود.

پس از آماده‌سازی با  توجه به اینکه روش تحویل را به چه صورت انتخاب کرده باشید و از چاپخانه چه فاصله‌ای دارید، در زمان متفاوتی سفارش را تحویل می گیرید. برای مثال کسی که در تهران زندگی می کند و روش دریافت با پیک را انتخاب کرده با کسی که در شیراز زندگی می کند و روش تحویل پستی را انتخاب کرده زمان دریافت متفاوتی دارند.

سخن آخر

صنعت چاپ همگام با فناوری پیشرفت کرده و لازم نیست نگرانی بابت کیفیت و سرعت خدمات و محصول داشته باشید. کافی است به مراکزی توجه کنید که خدمات چاپ گسترده‌تر، کیفیت بالاتر و قیمت بهتری را ارائه می دهند. در مرحله بعد سهولت استفاده از وب سایت، پشتیبانی مناسب و پاسخگویی را در نظر بگیرید. یکی از پیشرفته‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات سفارش آنلاین چاپ دیجیتال سانترال (centralchap.com) است. این مرکز به مناسبت افتتاح دفتر جدید و بازطراحی وب سایت کلیه خدمات خود را از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر با تخفیف ویژه ثبت می‌نماید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات چاپ آنلاین می‌توانید به وب سایت این مرکز مراجعه و یا از یکی از روش های زیر با ایشان در ارتباط باشید.

info@centralchap.com

تلفن تماس: 982191305151+

آدرس پستی: تهران، خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از بهشتی، کوچه کوشش، پ 35، واحد 2

 

 

برچسب ها : چاپ,چاپ دیجیتال,چاپ پلات,چاپ سازه های نمایشگاهی             


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kexy8