شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 423
تاریخ انتشار: 1400/06/02 18:21

جدیدترین قیمت محصولات سایپا+ جدول

فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که طی روزهای گذشته نوسان رو به بالای نرخ دلار موجب شده بود تا بازار خودرو همانند سایر بازارهای داریی روند افزایشی داشته باشد.

هرچند نوسان نرخ دلار بر روند قیمت خودرو اثرگذار بوده، اما این روزها عدم اطمینان از وضعیت نوعی بلاتکلیفی در بازار را به وجود آورده است، بطوریکه در حال حاضر رغبتی برای خرید و فروش خودرو وجود ندارد و خریداران و فروشندگان فعلا دست از معامله کشیده اند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR » ،«کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «کوییک R » بدون تغییر قیمت در بازار ۱۷۷ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی بازار محصولات پرتیراژ سایپا نشان دهنده آن است که «کوییک معمولی» هم در بازار پرتیراژها بدون تغییر و با قیمت ۱۷۰ میلیون قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا صندوقدار» و «تیبا ۲» هم بدون افزایش قیمت در بازار به ترتیب ۱۵۰ میلیون و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شدند. «ساینا» هم که روز گذشته رکورد قیمت در بازار را شکسته بود امروز بدون تغییر در بازار ۱۶۱ میلیون تومان قیمت خورد.

 همچنین با رصد بازار خودرو می‌توان گفت قیمت کارخانه ای شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان است. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر این خودرو در بازار ۳۵۳ تا ۳۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود، اما با توجه به اینکه هنوز سند شاهین در رهن است و بسیاری تمایل به خرید و فروش های متفرقه ندارند نمی توان قیمت قطعی این خودرو را اعلام کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/63zwa3