دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 15032
تاریخ انتشار: 1401/02/05 02:34

ثبت ۷ رکورد کیفیت تولیدات گل‌گهر در فروردین

با همت تمامی کارکنان شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر رکوردهای جدیدی از تولید در این شرکت طی فروردین‌ماه ثبت شد. به‌گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، معاون بهره‌برداری مجتمع گل‌گهر گفت: با تلاش تمامی کارکنان گل‌گهر، پیمانکاران و پشتیبانی همه مدیریت‌ها، ۷ رکورد کیفیت و ۴ رکورد تولید در بخش‌های مختلف شرکت گل‌گهر در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ ثبت شد.

علی پورمعصومی افزود: تولید ماه کارخانه خطوط ۱ و ۲ و ۳، تولید ماه کارخانه خط ۴، تولید ماه کارخانه خطوط ۵ و ۶ و ۷ کنسانتره، تولید ماه کارخانه غبار، تولید ماه پلت فید مگنتیت و تولید ماه کارخانه گندله‌سازی ۱ و ۲ به لحاظ کیفیت رکورد زده‌اند.

وی درباره ثبت رکوردهای تولیدی نیز اظهار کرد: تولید ماه کارخانه گندله‌سازی شماره ۱ با تناژ ۵۶۳۵۲۳ و تولید ماه کارخانه گندله‌سازی ۲ با تناژ ۵۴۶۴۹۰ و تولید ماه کارخانه هماتیت با تناژ ۸۹۵۵۲ همگی ثبت رکورد داشته‌اند. پورمعصومی همچنین مجموع تولید ماهانه گندله مجتمع با تناژ ۱۱۱۰۰۱۳ را رکوردی دیگر معرفی کرد.

در پایان باید خاطرنشان کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ آهن، کنسانتره و گندله کشور است. تلاشگران این شرکت در طول سال‌های گذشته تلاش کرده‌اند تا سهمی بسزا از تولید محصولاتی باکیفیت را از آن خود کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3ekggp