سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 16215
تاریخ انتشار: 1401/02/24 03:16

تولید کننده ظروف یکبار مصرف

فویل آلومینیوم دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است، از جمله: ایمنی و سلامت، مقاومت در برابر دمای بالا و پایین، حفاظت از محیط زیست سبز، صرفه جویی در انرژی تجدید پذیر، آب بندی خوب، زیبایی درجه بالا، راحت و سریع. در حال حاضر استفاده از ظروف آلومینیومی و بسته بندی مواد غذایی خانگی در همه جای دنیا بسیار رواج یافته است.

مهمترین نکات مثبتی که باعث استفاده گسترده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی می شود عبارتند از:

1- مواد اولیه غیرسمی که از نظر کیفیت بی خطر هستند

فویل آلومینیوم پس از فرآیند نورد از آلیاژ آلومینیوم اصلی ساخته شده است، بدون فلزات سنگین و سایر مواد مضر. در فرآیند تولید فویل آلومینیوم، فرآیند ضد عفونی بازپخت با دمای بالا اتخاذ می شود، به طوری که فویل آلومینیومی می تواند در تماس ایمن با مواد غذایی باشد. در بیشتر موارد، فویل آلومینیومی با غذا واکنش نشان نمی دهد.

مشاهده محصولات مانیسا: قیمت ظروف یکبار مصرف

تولید کننده ظروف یکبار مصرف کارگاه مانیسا

2- مناسب برای گرمایش، پس از گرم شدن هیچ ماده مضری تولید نخواهد شد

فویل آلومینیومی رسانایی بالایی دارد، می تواند زمان و انرژی مربوط به پردازش مواد غذایی، تبرید و گرمایش ثانویه را به حداقل برساند. فویل آلومینیومی پایداری حرارتی خوبی دارد. در فرآیند پردازش و بسته بندی، ظروف فویل آلومینیومی می توانند به خوبی در برابر تغییر دما مقاومت کنند. در دمای بالا و پایین 20- تا 250 درجه سانتی گراد، ساختار مولکولی آنها ثابت می ماند. می توان آن را در دماهای مختلف از انجماد سریع تا شدید پخت و کباب کرد، که در طی آن فویل تغییر شکل نمی دهد، نمی شکند، ذوب نمی شود. از فویل آلومینیومی برای جدا کردن ذغال‌های داغ از دود استفاده کنید که می‌تواند از سوختن مواد غذایی و ایجاد مواد سرطان‌ زا جلوگیری کند.

3- شکل دادن آسان، مناسب برای مهر و موم کردن و بسته بندی، حصول اطمینان از بهداشت مواد غذایی

قالب ‌گیری فویل آلومینیومی خوب است، در فرآیند مهر زنی ظروف، حتی در قسمت ‌های لبه تاشو و رول، ترک و شکستگی ایجاد نمی‌کند. فویل‌ های آلومینیومی با اشکال، ضخامت‌ ها، آلیاژها و حالت‌ های عملیات حرارتی مختلف را می ‌توان بر اساس الزامات انتخاب کرد تا به دقت انتخاب شوند. با ویژگی های تغییر شکل و چروک شدن آسان، می تواند به آب بندی خوب، حفظ حرارت قوی و توانایی حفظ تازگی دست یابد، که می تواند از پراکندگی یا آلودگی در فرآیند ذخیره سازی و حمل و نقل مواد غذایی جلوگیری کند و به طور قابل توجهی ضایعات مواد غذایی را کاهش دهد.

4- مانع قوی، مهر و موم شده می تواند از طعم غذا محافظت کند و عمر مفید مواد غذایی را افزایش میدهد

اگر چه فویل آلومینیومی بسیار نازک است، اما مانع قوی است، می تواند به طور کامل نور، گاز و سایر مواد را مسدود کند، طراوت را بهبود بخشد و از رطوبت محافظت کند و از نشت طعم یا مخلوط جلوگیری کند. می تواند به طور موثر طعم و ویژگی های محصول را حفظ کند. باعث افزایش ماندگاری مواد غذایی و کاهش ضایعات مواد غذایی می شود

«مانیسا» تولیدکننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران

5- می تواند به طور موثر بازیافت شده و از محیط زیست حفاظت کند

آلومینیوم بازیافت و بازسازی بسیار بالایی دارد، می تواند برای زمان های نامحدود بازیافت شود. افت کیفیت آن محدود است و می تواند ویژگی های اصلی خود را حفظ کند. آلومینیوم بازیافتی را می توان برای تولید بسیاری از محصولات نهایی استفاده کرد. درصد انرژی مورد نیاز برای تولید آلومینیوم اولیه و انتشار گازهای گلخانه ای 95 درصد کمتر از آلومینیوم اولیه است. سینی های مواد غذایی فویل آلومینیومی را می توان به راحتی پس از استفاده فشرده کرد، به راحتی دسته بندی می شود، بنابراین میزان ضایعات کاهش می یابد.

مشاهده محصولات مانیسا: قیمت فویل آلومینیوم

«مانیسا» تولیدکننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در تهران

 

گروه تولیدی مانیسا افتخار دارد که با هدف سلامتی همه افراد جامعه و همچنین بهبود کیفیت بسته بندی و توزیع غذا، اقدام به تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف می نماید. این مجموعه با داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا، مفتخر است با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را به شما مشتریان عزیز ارائه نماید. همچنین این توانایی را دارد تا با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی، سفارش مشتریان عزیز را با سریع ترین صورت امکان، سالم و صحیح به دست سروران عزیز برساند. نکته قابل توجه این است که گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی، افتخار صادرات به کشورهای مختلف جهان را نیز دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oa5qv