دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 19492
تاریخ انتشار: 1401/06/14 01:09

تولید کننده تابلو برق سه فاز صنعتی

تولید کننده تابلو برق سه فاز صنعتی

تابلو برق سه فاز

تابلو برق 3 فاز نوعی تابلو برق قدرتمند است که اغلب در ساختمان های تجاری و صنعتی به دلیل تعداد سیستم های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. در منازل مسکونی به ویژه در خانه های بزرگی که سیستم و لوازم بیشتری دارند هم میتوان آن را نصب کرد. دارای چهار سیم یکی نول و سه سیم فعال است. این نوع تابلو برق به اندازه ای قدرتمند است که بتواند سیستم های برق سه فاز را با موفقیت تامین کند. در کل یک تابلوی برق 3 فاز برای پشتیبانی از نیاز برق عالی است. قیمت تابلو برق که مطمئناً با وجود نوسانات اقتصادی امروزه، مقدار مشخصی ندارند و به پارامترهای مختلفی نظیر جنس بدنه تابلو، ابعاد، نوع آن و … بستگی دارد. 

تولید کننده تابلو برق سه فاز صنعتی

مهمترین دلایلی که افراد تصمیم می گیرند، سیستم سه فاز را در منزل خود نصب کنند شامل موارد زیر می شود:

  • قدرت بسیار بیشتری را می توانند ارائه دهند و در ایمن نگهداشتن سیستم ها نیز قابل اعتمادتر هستند.
  • سیستم های سه فاز پشتیبان خوبی برای تهویه مطبوع هستند چرا که به قدرت زیادی نیاز دارند.
  • اجاق ‌ها، یخچال ‌ها، ماشین لباسشویی و سایر وسایل قدیمی ‌تر که در حال تعویض هستند و اجاق‌ های جدید به برق بیشتری نیاز دارند که این نیاز را سیستم های سه فاز برطرف می کنند.
  • سیستم های الکتریکی قدیمی برای نگهداری بسیار خطرناک هستند و نیاز به تعویض دارند.

تابلوهای توزیع سه فاز متشکل از اجزای زیر هستند:

انواع مختلفی از اجزای برد توزیع سه فاز وجود دارد که تضمین می کند برق با مقدار مناسب در سراسر تجارت خانه یا خانه شما تامین می شود. این قطعات عبارتند از: قطع کننده های جریان اصلی، مدار شکن های  مینیاتوری، مدار شکن های جریان باقیمانده با محافظ جریان اضافی و جداکننده ها.

سیم کشی یک برد توزیع می تواند چالش برانگیز باشد. سه جزء (MCB دو قطبی، RCD و MCB تک قطبی) معمولاً در برد توزیع 3 فاز، برای مدیریت و توزیع نیروی برق به بسیاری از وسایل متصل، از طریق کابل ها و سیم های سیم کشی الکتریکی یافت می شود.

مشخصه های تابلو برق سه فاز

  1. تابلوهای توزیع سه فاز باید اندازه کافی داشته باشند تا دنده سوئیچ مشخص شده را در خود جای دهند.
  2. باید در برابر رطوبت، حیوانات موذی و گرد و غبار محافظت شوند.
  3. باید مجهز به درب باشند، مگر اینکه در مشخصات دقیق مشخص شده باشند.
  4. درهای تابلو سه فاز باید دارای دستگیره ها و گیره های قفل شونده باشند.
  5. تمام کلیدهای مدار، کنتاکتورها، تایمرها، سوئیچ ها، رله ها، دکمه های فشاری، پایانه ها و غیره باید به طور واضح بر اساس عنوان یا عملکرد خود برچسب گذاری شوند.
اجزای تابلوهای توزیع سه فاز
انتخاب تابلوی توزیع سه فاز مناسب برای شما

تابلوهای برق به دلیل بالابودن کیفیت و استاندارد بودن شان، کاربردهای گسترده ای دارند و با استفاده از آنها، اقدامات متعددی انجام می گیرد، از این رو تقاضای زیادی را به خود اختصاص داده اند. به همین منظور تولید کنندگان تابلو برق سه فاز با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا و همچنین مواد اولیه مرغوب به انجام فرآیند تولید تابلو برق می پردازند.

ایران پارس الکتریک از اوایل دهه 1380 با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصص صنعت برق و الکترونیک کشور، فعالیت خود را بر محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره قرار داد و با هدف ارائه راه حل های جامع و خدمات تخصصی کاربردی مبتنی بر متدولوژی های نوین در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گردید.

ما در ایران پارس الکتریک سعی کرده ایم که مجموعه ای از بهترین برندها را در کنار بهترین قیمت ها برای شما فراهم آوریم تا شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با چند کلیک کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب نمایید.

 

همچنین این مجموعه با تامین دیگرتجهیزات برقی نظیر سیم و کابل و تجهیزات صنعتی موردنیاز بخش صنعت و ساختمان کشور و پروژه های نفت و پتروشیمی نقش مهمی را دراختصاص محصولات با کیفیت و استاندارد به مشتریان عزیز ایفا می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wowvd