یک‌شنبه 05 فروردین 1403 - 24 Mar 2024
کد خبر: 4495
تاریخ انتشار: 1400/08/08 13:22

تقدیر امام جمعه بهاباد از عملکرد چادرملو

امام جمعه بهاباد؛درخطبه های نمازجمعه این هفته بهاباد با اشاره به سفر استاندار به این شهر گفت: استاندار در بازدید از راه بهاباد به نایبند دستور صریح دادند که من یک ماه آینده می آیم و گفت ٢١ روز به وعده استاندار باقی مانده خواهش میکنیم درموقع تعیین شده بیایید ببینید آیا راه پیشرفت داشته یانه زیرا این راه جزو حساس ترین و فنی ترین نقطعه توسعه بهاباد است .

امام جمعه بهاباد ضمن تشکر از رویکرد مسئولان چادرملو نسبت به بهاباد گفت: ما یک خواهش داریم و این است شما که اقدامات لازم را انجام می دهید؛ شایسته است آن را به کمال برسانید. زیرا در بهاباد یکی از ضروری ترین وحساس ترین مسئله، یک بیمارستان مجهز است و ما در فاصله دوری از مرکز استان قرار داریم. مجوز این بیمارستان هم گرفته شده و این را بیائید بسازید و در ساخت آن کمک کنید.

وی افزود: البته یکی از دوستان در شهر دیگری، از مسئله چادرملو گلایه کردند و من از این جهت می گویم بی انصافی می کنید واقعا؛ چرا که به واقع چادرملو کم نگذاشته است.

امام جمعه بهاباد گفت: بیائید کمی در دایره انصاف حرکت کنید؛ ما به هر جهت تشکر می کنیم؛ اما خواهشمان این است که این بیمارستان جزو ضروریات کار ما هست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3zj6j2