دوشنبه 06 فروردین 1403 - 25 Mar 2024
کد خبر: 19798
تاریخ انتشار: 1401/06/30 12:31

تفاوت انواع ماشین شارژی و موتور شارژی کودک و خرید دوچرخه بچه گانه

اگر به دنبال خرید یک اسباب بازی لاکچری برای کودک خود هستید، ماشین‌شارژی و موتور‌شارژی از بهترین گزینه هایی است که به شما پیشنهاد می شود.

 

 

اگر به دنبال خرید یک اسباب بازی لاکچری برای کودک خود هستید، ماشین‌شارژی  و موتور‌شارژی از بهترین گزینه هایی است که به شما پیشنهاد می شود. امروزه برندهای ایرانی و خارجی بسیارزیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند از این رو نیز درهنگام خرید با محصولات متنوعی روبه رو خواهیدشد. این محصولات از نظر قیمتی نیز با هم تفاوت دارند از این رو نیز شاید برای خریدشان دچار تردید شوید. درادامه علل تنوع قیمتی ماشین شارژی و موتورشارژی را بررسی می کنیم. اگر اطلاعاتی در این باره ندارید، همراه ما باشید.

چه مواردی سبب تنوع قیمتی ماشین شارژی و موتورشارژی موجود در بازار می شود؟

مسلم است که قیمت ماشین شارژی نسبت به موتورشارژی بسیاربالاتر است زیرا امکانات بیشتری دارد و جزئیات بیشتری نیز در طراحی آن رعایت شده است. با این وجود شما می توانید بسته به بودجه و علاقه کودکتان هریک از این موارد را انتخاب کنید.نکاتی که سبب تنوع قیمتی این محصولات می شود را درادامه لیست می کنیم:

قیمت ماشین شارژی کودک

موتور ماشین شارژی و موتورشارژی

موتور یکی از مهم ترین بخش های ماشین شارژی و موتورشارژی برلیانس می باشد. شما می توانید ماشین شارژی را به صورت دوموتوره و چهارموتوره خریداری کنید این درحالی است که موتورشارژی در مدل های تک و دوموتوره عرضه می‌شود. مسلم است که هرچه تعداد موتورهای به کاررفته در ماشین شارژی و موتورشارژی برلیانس بیشتر باشد به تبع قیمت نیز بالاتر خواهدرفت.

برای خرید موتورشارژی متن خرید موتور‌شارژی برلیانس را سرچ کنید.

یکی از مهم ترین دلایل تفاوت قیمت ماشین شارژی و موتورشارژی با دوچرخه کودک نیز در وجود همین موتورالکتریکی است. درواقع پیشنهاد ما این است که اگر هزینه زیادی برای خرید ماشین شارژی و موتورشارژی ندارید، بهترین گزینه برای بازی کودک شما دوچرخه می باشد. دوچرخه سواری هم می تواند به تقویت مهارت های کودک کمک کند و هم می توانید با صرف هزینه کمتری آن را خریداری کنید.

طراحی ظاهری

بیشتر کودکان جذب ظاهر زیبا و جذاب ماشین شارژی و موتورشارژی می شوند. درواقع هرچه طراحی این ماشین‌شارژی و موتورشارژی با جزئیات بیشتری باشد شباهت بیشتری به ماشین و موتور در دنیای واقعی خواهندداشت از این رو نیز برای کودکان جذاب تر خواهندبود.

مواردی که روی طراحی ظاهری ماشین‌شارژی و موتورشارژی رعایت می شود، تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارند. ازجمله این موارد می توان به روشنایی چراغ ها، طراحی بدنه خاص و ... اشاره کرد.

باتری

بسیاری از ماشین‌شارژی و موتورشارژی موجود در بازار قیمت بسیارپایینی دارند که مصرف کننده را به خریدشان تشویق می‌کند. شاید این محصولات از نظر ظاهری نیز با مدل های گران‌تر فرقی نداشته باشند و اما شما از قطعات داخلی این محصول اطلاعی ندارید. کیفیت و ظرفیت باتری از مهم ترین مواردی است که روی قیمت محصولات تاثیرگذار است. درواقع برای اینکه بتوانید تا مدت ها بدون هیچ مشکلی از این ماشین‌شارژی و یا موتور‌شارژی استفاده کنید، از کیفیت باتری آن اطمینان یابید.

ماشین شارژی

باتری مهم ترین بخش ماشین شارژی و موتورشارژی است که عمر آن تاثیرمستقیمی را روی عمر محصول می گذارد. اگر می‌خواهید دنگ و فنگ خرید شارژر باتری را نداشته باشید، بیخیال خرید ماشین‌شارژی و موتورشارژی شوید. بهترین گزینه در چنین مواردی برای شما خرید دوچرخه کودک در سایزهای متنوع سایز12، سایز 16،  دوچرخه سایز20 و ... است.

جهت خرید دوچرخه کودک متن زیر را سرچ کنید: خرید دوچرخه کودک برلیانس

گارانتی

مسلما محصولاتی که گارانتی دارند بیشتر از سوی مشتریان مورد استقبال قرارمی گیرند. از این رو نیز همواره محصولات گارانتی دار نسبت به سایرین قیمت بالاتری دارند. پیشنهاد ما این است که با وجود قیمت بالاتر ماشین شارژی و موتورشارژی گارانتی دار حتما همین مدل ها را خریداری کنید. زیرا بعدها در صورت بروز مشکل می توانید بدون پرداخت هزینه نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

تمامی مواردی که در بخش بالا بیان شد، روی قیمت ماشین شارژی و موتورشارژی تاثیرگذار است. از این رو نیز شما می توانید این اسباب بازی را در رده قیمتی متفاوتی مشاهده کنید. البته دقت داشته باشید در این میان شاید یک ماشین شارژی خاص در دو شرکت متفاوت تولید شده باشد پس مراحل تولید آن نیز متمایز باشد. متمایزبودن مراحل تولید محصول می تواند سبب تفاوت قیمت این محصول شود. این موضوع درباره واردکردن نوعی از ماشین شارژی و یا موتورشارژی از دو کشور مختلف نیز وجوددارد. درواقع تفاوت هزینه های وارداتی هر کشور سبب تنوع قیمتی محصولات خواهدشد.

نکته ای که لازم است در این بخش یادآورشویم درباره خرید ماشین شارژی و موتورشارژی ارزان موجود در بازار می‌باشد.دقت داشته باشید بسیاری از این محصولات دارای باتری دست دوم هستند که پس از چندبار استفاده کیفیت خود را از دست می دهند. از این رو نیز سعی کنید به دنبال خرید ماشین شارژی باکیفیت باشید که بتوانید بدون دغدغه از آن برای فرزندتان تا مدت ها استفاده کنید.

جهت خرید ماشین‌شارژی کافی است جمله ی روبرو را سرچ کنید: خرید ماشین‌شارژی برلیانس

نکات مهم برای استفاده از ماشین شارژی و موتورشارژی

بسیاری از والدین هزینه زیادی برای خرید ماشین شارژی برلیانس می پردازند و اما روش نگهداری واستفاده درستی از آن را نمی دانند. همین موضوع نیز سبب می شود تا محصول خریداری شده پس از چندبار استفاده کیفیت اولیه خود را از دست دهد و هزینه تان برباد رود. درادامه نکاتی که در این زمینه به شما کمک می کند را بررسی می کنیم:

  • تنها از ماشین شارژی و موتورشارژی در سطوح صاف استفاده کنید. سایر سطوح امکان کنترل کردن محصول را از کودک می گیرد و به موتور های ماشین شارژی فشار وارد می کند.
  • بهتراست به دنبال خرید ماشین شارژی با ریموت کنترل باشید تا بتوانید روی حرکات کودکتان تسلط داشته باشید.
  • باتری ماشین شارژی و موتورشارژی برلیانس دارای شارژاولیه می باشد. اما پس از اتمام آن لازم است بین 8 تا 12 ساعت آن را شارژ کنید.
  • به هیچ عنوان برای مدت زمان طولانی باتری را بدون استفاده رها نکنید. اینکار می تواند به صورت کلی باتری را از کاربیندازد.
  • پس از اینکه باتری به صورت کامل شارژ شد تا حد خاموشی از آن استفاده کرده و سپس نسبت به شارژمجدد آن اقدام کنید.
  • باتری را تنها با شارژراصلی آن شارژ کنید زیرا استفاده از مدل های فیک می تواند عمر باتری را کم کند.

همچنین برای خرید ماشین‌شارژی،موتورشارژی و یا خرید دوچرخه با همکاران ما در فروشگاه برلیانس تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تلفن: 02191035303

تلفن مرکزی: 02135000325

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27q6ke