جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
کد خبر: 10561
تاریخ انتشار: 1400/10/21 15:43

تغییرات مهم در فرایندهای گزینش ایمیدرو

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: هسته گزینش می تواند در تسهیل فرایند جذب و ایجاد آرامش برای تحقق اهداف عالی ایمیدرو، موثر باشد و نقش آفرینی کند.

وجیه اله جعفری در نشست با مدیر و کارکنانِ هسته‌ی گزینش ایمیدرو، با یادآوری سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س)، شهادت سردار سلیمانی و همچنین سالروز فرمان تاریخی امام (ره) در تشکیل گزینش در کشور، اظهار داشت: ورود نیروی انسانی متبحر، متخصص و متعهد به این مجموعه علاوه بر اینکه زمینه ساز تحقق اهداف ایمیدرو می شود، سبب برجسته شدن جایگاه و اقدامات هسته گزینش سازمان می شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات مجموعه گزینش حساس و از ظرافت خاصی برخوردار است که جای تقدیر و تشکر دارد، ادامه داد: روزآمد شدن نگاه گزینش به جایگاه نیروی انسانی، یاری رسان این سازمان در انجام وظایف و اهداف می شود و آرامش و امنیت نیز برای کارکنان ایجاد می کند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: ضروری است که همکاران گزینش با نگاه وسیع و همه‌ جانبه‌نگر در توسعه منابع انسانی متعهد و با انگیزه تلاش کنند و در راستای تقویت شاخص های ارزیابی خود گام بردارند.

اقدامات گزینش

پیش از وی، حمید علی‌آبادیان مدیر هسته گزینش ایمیدرو ابتدا با برشمردن فرمان عالمانه امام (ره) در تشکیل گزینش اظهار داشت: گزینش هایی که پس از دی ماه ۱۳۶۱ ایجاد شد، نگاه به‌روز تر و دقیق تری در راستای رعایت حقوق افراد ایجاد کرد.

علی‌آبادیان یادآور شد: با توجه به گستره فعالیت ایمیدرو در نقاط مختلف ایران، مجموعه گزینش همواره در مسیر انجام وظایف خود، تنوع قومیتی و مذهبی را نیز مد نظر قرار داده است.

وی درباره جایگاه گزینش در ایمیدرو گفت: خوشبختانه با اقداماتی که مدیران پیشین این مجموعه داشته اند، اساس فعالیت های گزینش سازمان، محکم و استوار است.

علی‌آبادیان به تغییرات ایجاد شده در فرایندهای گزینش اشاره کرد و افزود: در گذشته نظر گزینش درباره قراردادهای نیروی انسانی در طول سال اعلام می شد اما از سال ۹۹ ، این مهم پیش از شروع سال جدید (۱۴۰۰) صورت گرفت که با استقبال مدیریت های مختلف مواجه شده است.

وی با بیان عملکرد آماری گزینش، گفت: طی یکسال گذشته تعداد پرونده های جاری به بیش از ۵۷۲۰، تعداد پرونده های تشکیل شده به ۸۰۳۲، احکام صادره به ۴۳۱۲، احکام مثبت به ۴۱۸۷ و احکام رد شده به ۱۳۴ مورد رسیده است.

علی‌آبادیان ادامه داد: تعداد ۱۰۴۹ پرونده از مرکز اسناد انقلاب اسلامی استعلام شده و ۱۹۶۴ موردنیز تحقیقات انجام شده و ۴۲۲۱ مورد مراجعه برای انجام تحقیقات داشته ایم.

مدیر هسته گزینش ایمیدرو با اشاره به به روز شدن سیستم بایگانی گزینش، تاکید کرد: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته سبب شده، داده‌های گزینش بیش از سایر مجموعه ها کامل شود.

در این نشست کارکنان هسته گزینش ایمیدرو نیز توضیحات و نکاتی درباره فعالیت ها و دغدغه های این مجموعه ارایه کردند که برخی از آن ها شامل تاکید بر به‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد برای ایجاد تحول و تعالی، طراحی و پیاده سازی نخستین سیستم یکپارچه سازی ثبت در ایمیدرو و حتی مجموعه های وزارت صمت و ... است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mn982