پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 5889
تاریخ انتشار: 1400/08/24 23:30

تبادل نظر درباره تامین مواد اولیه در کنفرانس بین المللی

کنفرانس پلنکس ۲۰۲۱ به همراه نمایشگاه جانبی و همایش دو روزه جهت بررسی تحولات صنعت فولاد و مواد اولیه ایران و جهان در تاریخ ۲۵ و ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

در این همایش سخنرانان از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی صنایع و معادن و صنایع معدنی ایران، واحدهای بزرگ فولادسازی ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، انجمن سنگ آهن ایران، انجمن نورد کاران ایران، تاجران بین المللی حوزه فولاد و مواد اولیه، وبسایت های تحلیلی و خبری داخلی حضور خواهند داشت.

همچنین در این همایش ۳ پنل تخصصی پرسش و پاسخ در حوزه فولاد و مواد تولیه برگزار خواهد شد.

دو پنل تخصصی به انجمن سنگ آهن اختصاص دارد که در حوزه چالش های مربوط به استخراج سنگ آهن و دورنمای تامین مواد اولیه برای دستیابی به ظرفیت ۵۵ میلیون تن تولید فولاد در افق ۱۴۰۴ توسط اساتید این حوزه بحث و تبادل نظر خواهد.

در این همایش دو روزه، مدیران و کارشناسان خارجی صنعت از کشورهای  آلمان، ایتالیا، انگلستان، اوکراین، چین، ترکیه و عمان حضور خواهند داشت و به احتمال زیاد شرکت کنندگانی از هند نیز به این رویداد اضافه خواهند شد. جهت هم افزایی با ظرفیت های داخلی، جلسات B۲B  و B۲C در سالن های جداگانه پیش بینی شده است. این همایش به صورت آنلاین برای بینندگان در سطح جهان پوشش داده خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qo9p4