چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 7619
تاریخ انتشار: 1400/09/16 13:23

بیت کوین خود را بالا کشید

قیمت بیت کوین در حال بازیابی است و به بالاتر از ۵۱,۰۰۰ دلار رسیده است. این رمز ارز باید قیمت بالاتر از ۵۱,۰۰۰ دلار را حفظ کند تا به روند صعودی خود ادامه دهد.

قیمت بیت کوین پس از کاهش چشمگیر به کمتر از ۴۵,۰۰۰ دلار، موج بازیابی خوبی را آغاز کرده است. قیمت این رمزارز مجددا به بالاتر از سطوح مقاومتی ۴۶,۵۰۰ و ۴۸,۰۰۰ دلار رسیده است.

چه عواملی موجب ریزش شدید قیمت بیت کوین شد؟

بیت کوین بزرگترین ارز دیجیتال بازار به بالاتر از سطح مقاومتی ۴۹,۲۰۰ دلار رسیده است. قیمت این رمزارز به بالاتر از سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰٪ در کاهش قیمت اخیر از ۵۷,۶۹۰ الی ۴۰,۱۵۰ دلار دست یافته است. علاوه بر این، گاوها توانستند قیمت بیت کوین را به بالاتر از سطح مقاومتی ۵۰,۰۰۰ دلار برسانند.

قیمت بیت کوین خط روند صعودی کوتاه‌مدت با سطح حمایتی ۴۹,۶۰۰ دلار شکل گرفته است. قیمت بیت کوین اکنون نزدیک به ۵۱,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

اولین سطح مقاومتی نزدیک به ۵۱,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. این سطح قیمت نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸٪ کاهش قیمت از ۵۷,۶۹۰ به ۴۰,۱۵۰ دلار است. عبور از سطح مقاومتی ۵۱,۰۰۰ دلار می‌تواند به ادامه روند صعودی منجر شود.

قیمت بیت کوین

شرایط پیچیده قیمت بیت کوین؛ ۵ نکته مهم که باید در هفته جاری مدنظر قرار داد

سطح مقاومتی مهم بعدی بر روی ۵۲,۵۰۰ دلار است. عبور از این سطح می‌تواند روند صعودی را سرعت ببخشد. در این صورت، قیمت بیت کوین می‌تواند به سطح ۵۳,۵۰۰ دلار برسد.

کاهش قیمت دیگری در راه است؟

اگر بیت کوین نتواند از سطح مقاومتی ۵۱,۰۰۰ دلار عبور کند و خود را بازیابی کند، ممکن است اصلاح قیمت دیگری آغاز شود. اولین سطح حمایتی بر روی ۵۰,۲۰۰ دلار قرار دارد.

سطح حمایتی مهم و کلیدی بعدی بر روی ۴۹,۶۰۰ دلار قرار دارد. عبور از این سطح حمایتی می‌تواند با کاهش قیمت دیگری همراه باشد. سطح حمایتی بعدی ۴۶,۰۰۰ دلار است.

اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور MACD ساعتی: اندیکاتور MACD در محدوده صعودی قرار دارد.

اندیکاتور RSI: در حال حاضر اندیکاتور RSI قیمت بیت کوین بالاتر از ۵۰ است.

سطوح حمایتی مهم: ۵۰,۲۰۰ و ۴۹,۶۰۰ دلار.

سطوح مقاومتی مهم: ۵۱,۰۰۰، ۵۲,۵۰۰ و ۵۳,۵۰۰ دلار.

شاخص ترس و طمع در بازار رمز ارزها روز گذشته به ۱۶ رسیده بود که اکنون با اندکی پیشرفت به عدد ۲۵ رسیده است؛ با این حال این شاخص فعلا در محدوده ترس شدید قرار دارد.

منبع: میهن بلاک چین


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v9dn3