سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
کد خبر: 3637
تاریخ انتشار: 1400/07/25 22:30

بورس فردا به کدام سو می‌رود؟

آقای رضا امامی درباره روند معاملات بازار سرمایه گفت: در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدای معاملات امروز شاهد رشد نماگر‌های بورسی بودیم، اما در جریان معاملات شاهد روند نزولی بازار هستیم بطوریکه شاخص کل هم وزن با افت روبرو شد و در صورت تداوم این وضعیت بازار فردا نزولی خواهد شد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: رشد روز گذشته بازار بدلیل اصلاح قیمت‌ها بود، زیرا بسیاری از تحلیلگران انتظار اصلاح قیمت‌ها را در کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی داشتند تا بازار بتواند از لحاظ روانی از این کانال عبور کند.

آقای رضا امامی  درباره روند معاملات بازار سرمایه گفت: در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدای معاملات امروز شاهد رشد نماگر‌های بورسی بودیم، اما در جریان معاملات شاهد روند نزولی بازار هستیم بطوریکه شاخص کل هم وزن با افت روبرو شد و در صورت تداوم این وضعیت بازار فردا نزولی خواهد شد.

امامی با اشاره به اینکه در بازار شاهد افزایش عرضه سهام هستیم ادامه داد: تا شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی می‌رسد عرضه سهام در بازار افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایلی که بازار امروز روند نزولی گرفت اختلال در سایت مدیریت فناوری بورس بود که تاثیر زیادی در بازار گذاشت.

کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: تا زمانی که اقبال ناچیزی بر روی سهام در بازار سرمایه صورت می‌گیرد درگاه‌های معاملاتی دچار اختلال می‌شود و متاسفانه مسئولین برای این اتفاق هیچ تمهیداتی درنظر نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات بازار‌های جهانی، تحلیل‌ها از روند رشد کامودیتی‌ها و کالا‌های انرژی بدلیل بحران در انرژی حکایت دارد.

وی تصریح کرد: گروه‌های انرژی محور اصلی‌ترین گروه‌ها هستند که از قیمت‌های جهانی تاثیر می‌گیرند.

امامی گفت: معامله‌گران باید روی سهم‌های بنیادی سرمایه گذاری کنند، زیرا بازار تا آذرماه شاهد فراز و فرود خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mxpy3