پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 3725
تاریخ انتشار: 1400/07/26 22:00

بورس فردا به کدام سو می‌رود؟(۲۷ مهر)

مریم محبی کارشناس بازار سرمایه درباره اینکه چگونه ممکن است بازار مثبت شود، گفت: دریافت سیگنال‌های مثبتی، چون ورود پول جدید به بورس، کاهش میزان فروش اوراق در بورس و ... می‌تواند در مثبت شدن بازار موثر باشد.

بازار امروز هم چندان چنگی به دل نزد و شاخص کل تقریبا بدون تغییر و شاخص کل هموزن با قرمزپوشی بازار امروز را به پایان رساند. قبل از آنکه پیش بینی بورس فردا ارائه شود باید گفت شاخص کل امروز با افزایش ۸۵۳ واحدی معادل مثبت ۰.۰۶ درصد به سطح یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳ واحد بسنده کرد و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۴۳۴۷ واحدی معادل منفی ۱.۰۹ درصدی به سطح ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحدی تنزل کرد. 

ارزش معاملات بورس به ۵۶ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال رسید و  همچنان خروج پول حقیقی را در بازار شاهد هستین و امروز نیز حقیقی‌ها ۶۱۱ میلیارد تومان دیگر از بورس خارج کردند.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰

مریم محبی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: کاهش مجدد حجم معاملات نسبت به روز قبل و کاهش تعداد نماد‌های مثبت از ۹۵ نماد به ۸۷ نماد نشان از ادامه دار بودن سردرگمی بازار و هیجان سرمایه گذاران است.

وی ادامه داد: جذاب‌تر شدن بازار رمزارز‌ها و کاهش قیمت دلار نیز باعث شده است تا سهامداران خرد میل و رغبتی به بازار بورس نداشته باشند و این روند کاهشی می تواند در روز‌های آتی ادامه دار باشد.

این کارشناس بازار سرمایه در انتها گفت: دریافت سیگنال‌های مثبتی، چون ورود پول جدید به بورس، کاهش میزان فروش اوراق در بورس و ... می‌تواند در مثبت شدن بازار موثر باشد.

 

منبع: نبض بورس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36wrj2