چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 18547
تاریخ انتشار: 1401/05/03 06:41

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

با توجه به این که آب آشامیدنی اصفهان با سختی بالا میتواند مضرات بسیاری برای سلامت بدن شما عزیزان داشته باشد ما با بررسی بیش از 60 مارک معروف مراکز فروش تصفیه آب در بازار ایران، بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان که توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی و استانداردسازی آن با سلامت بدن انسان را داشته باشد به شما معرفی مینماییم تا در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب در اصفهان دارید، بهترین مارک را با بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان دریافت نمایید.

 

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده مشخصات و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر مراجعه نمایید و یا به صورت ۲۴ ساعته جهت مشاوره فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان با شماره ۰۲۱۷۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل فرمایید. در ادامه به بررسی پرفروش ترین برندهای معتبر تصفیه آب خانگی مناسب شهر اصفهان میپردازیم.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی اصفهان

تصفیه آب ۸ مرحله ای اکسیژن ساز مینروا Minerva Ro8_O2Plus

برای آب لوله کشی که سرشار از نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم و آهک و فلوراید است، پرفروش ترین دستگاه در حال حاضر که توسط دو شرکت تصفیه آسا و مینروا فیلتر عرضه میگردد مارک مینروا تایوان است که کامل ترین مدل خانگی آن نیز مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز نام دارد.

این دستگاه از سیستم اسمز معکوس که بروزترین تکنولوژی تصفیه آب آشامیدنی در دنیا میباشد بهره گیری میکند و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر ۱۰۰ را نیز دارد. یک فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی تحت لیسانس در این دستگاه خانگی تعبیه شده که از ۱۳ لایه ریزبافت تشکیل شده است و میتواند املاح مضر آب را تا یک ده هزارم میکرون یعنی ریزترین مواد مضر موجود در آب آلوده شهری را حذف و تصفیه نموده و به پساب فاضلاب هدایت نماید.

از مزایای این دستگاه قیمت مقرون به صرفه، نصب و ارسال رایگان در اصفهان و خدمات پس از فروش مادام العمر به علاوه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات است.

عملکرد کلی این دستگاه به این صورت است که در فیلتر مراحل اول تا سوم، املاح درشت و زنگ لوله و شن و ماسه و گل و لای و همچنین کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب شهری حذف مینماید. در مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس اصلی ترین فیلتر باعث کاهش سختی آب آشامیدنی خواهد شد و ریزترین املاح مضر را از آب لوله کشی جدا مینماید.

فیلتر مرحله پنجم یک فیلتر آب شیرین کن خانگی است که توانایی بهبود طعم رنگ و بوی آب آشامیدنی را دارد و در مرحله ششم فیلتر مینرال معدنی ساز، املاح مفیدی که مورد نیاز بدن نیز هستند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم و بی کربنات را در آب آشامیدنی حفظ مینماید.

فیلتر مرحله هفتم با توجه به آب اصفهان که کمی اسیدی نیز هست بسیار پرکاربرد بوده و توانایی افزایش سطح ph آب آشامیدنی را نیز برعهده دارد. این فیلتر میتواند آب آشامیدنی را یونیزه قلیایی نموده و خواص مثبت آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب آشامیدنی خواهد داد.

در مرحله هشتم، فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز با آزادسازی یون مثبت و منفی در آب آشامیدنی میتواند سطح اکسیژن آب را افزایش داده و باکتری های مضر موجود در آب را حذف و تصفیه کامل خواهد نمود.

فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

  1. از بین بردن مواد معدنی مازاد: برخی مواد معدنی مازاد در آب باعث بروز مشکل در بدن انسان می‌شوند. برخی دستگاه‌ها این مواد را از بین می‌برند، اما همچنین برخی دستگاه‌ها نیز هستند که مواد معدنی لازم بدن را نیز از آب حذف می‌کنند. دستگاه‌های عالی بازار این مواد را در مراحل ابتدایی حدف می‌کنند و بعد دوباره به آب برمی‌گردانند.
  2. فرآیند تصفیه: اکثر دستگاه‌های تصفیه کننده آب، سیستم تصفیه خاص خود را دارند. معمولا تعداد بیشتر مراحل فیلتراسیون باعث تمیزتر شدن آب می‌شود. سیستم اسمز معکوس در میان سیستم‌های موجود در بازار به عنوان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی شناخته می‌شود.
  3. هدر رفت آب: برای خرید دستگاه آب تصفیه کن، حتما میزان هدر رفت آب را بررسی کنید. دستگاه‌های تصفیه آب کارآمد، میزان هدر رفت آب را به حداقل می‌رسانند. در برخی موارد، تنها 20 درصد آب ورودی هدر می‌رود. محصولاتی نیز در بازار وجود دارند که هدر رفت آب در آنها صفر است.
  4. ظرفیت ذخیره سازی و تصفیه: ظرفیت ذخیره سازی دستگاه تصفیه را بررسی کنید. میزان تصفیه آب بر حسب لیتر در ساعت به شما کمک می‌کند تا محصول مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید. بسیاری از دستگا‌ه‌ها همچنین مکانیزمی برای محافظت از آب در برابر میکروب‌ها و سایر ناخالصی‌ها به مدت 7 روز دارند.
  5. اندازه و شرایط قرار گرفتن نصب دستگاه: اندازه دستگاه یک ویژگی مهم است که باید در زمان خرید بررسی کنید و اینکه آیا با فضای آشپزخانه شما مطابقت دارد یا خیر. همچنین بررسی کنید که آیا لوله کشی مورد نیاز برای ورودی/خروجی آب یا شرایط خاص فشار آب در خانه شما وجود دارد یا خیر. دستگاه‌های عالی بازار معمولا مشکلی برای شما در این حوزه ایجاد نمی‌کنند.
  6. هزینه نگهداری: دستگاه‌های بهتر بازار هزینه نگهداری کمی نسبت به باقی دارند. شما باید علاوه بر هزینه اولیه خرید محصول، هزینه نگهداری محصول را نیز در نظر داشته باشید. همچنین دوره گارانتی و سطح خدمات پس از خرید را در نظر داشته باشید.
  7. تاییدیه های جهانی: بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی باید از نظر سلامت و کارایی تاییده‌های سازمان‌های جهانی را داشته باشند که یکی از مهم‌ترین آنها استاندارد جهانی بهداشت NSF است.
  8. بو و مزه: از مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی این است که مزه و بوی آب را مطبوع کند و حتی می‌توانند تلخی آب را نیز از بین ببرد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

پیشنهاد میکنیم جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید و سفارش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی از شرکتهای معتبر تصفیه آسا و مینروا فیلتر، با شماره مشاورین فروش ۲۴ ساعته ۰۲۱۷۱۶۷۷۱۷ تماس حاصل فرمایید.

توجه نمایید که در جهت رضایتمندی و سهولت شما عزیزان، سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب در کمترین زمان ممکن و با خدمات نصب و ارسال رایگان در اصفهان صورت میگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3z9vo6