شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 20467
تاریخ انتشار: 1401/08/25 05:13

بهترین صرافی خرید و فروش تتر در 2022 (سال 1401)

تتر به عنوان یکی از معروف‌ترین و معتبرترین ارزهای دیجیتال دنیا کاربردهای مختلفی در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال دارد.

تتر به عنوان یکی از معروف‌ترین و معتبرترین ارزهای دیجیتال دنیا کاربردهای مختلفی در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال دارد. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی در حوزه ارزهای دیجیتال، یافتن یک صرافی معتبر است تا بتوانند رمزارزهای مختلف را از آن خریداری کنند. تتر نیز در اوضاع فعلی کشور ایران می‌تواند بسیار کاربردی باشد. ماهیت اصلی تتر باعث شده تا این ارز دیجیتال علاوه بر ایرانیان برای افراد سایر کشورها نیز پرکاربرد باشد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با ارز دیجیتال تتر، کاربردهای آن و بهترین صرافی برای خرید این رمزارز آشنا کنیم.

تتر چیست؟

تتر یا Tether یک ارز دیجیتال پایدار است. به ارزهای دیجیتال که همواره قیمت ثابتی داشته باشند، رمزارزهای پایدار یا استیبل کوین گفته می‌شود. تتر نیز معروف‌ترین ارز دیجیتال پایدار دنیا است. در رقابت با دیگر ارزهای دیجیتال نیز تتر جایگاه بسیار خوبی دارد. این رمزارز، سومین ارز پرکاربر و معروف دنیا است. یعنی تتر بعد از بیت کوین و اتریوم بیشترین کاربرد را در بین هزاران ارز دیجیتال مختلف دارد. برای این که یک ارز دیجیتال پایدار شود، باید یک پشتوانه فیزیکی داشته باشد. برخلاف ارزهای دیجیتال دیگر که هیچ پشتوانه‌ای در دنیای واقعی ندارند، ارزهای دیجیتال پایدار دارای پشتوانه هستند.

تتر در معروف‌ترین حالت خود به صورت USDT یا دلار آمریکا وجود دارد. تتری که از آن بیشتر نام برده می‌شود، USDT است. این ارز دیجیتال ارزشی برابر با یک دلار آمریکا دارد. این ارزش همواره ثابت خواهد بود و تغییری در آن ایجاد نمی‌شود. ماهیت اصلی پرارزش تتر نیز به همین خاطر است. ارزهای دیجیتال پایدار را می‌توان به هر نوع از دارایی باارزش و ارز فیاتی پیوند زد. در حال حاضر ارزهای دیجیتالی وجود دارند که به کالاهای باارزشی مانند طلا نیز متصل هستند. تتر توسط شرکت Tether ساخته و پشتیبانی می‌شود.

این شرکت وظیفه دارد تا به ازای هر ارزر دیجیتال یا توکن تتر، یک دلار در صندوق خزانه خود قرار دهد. به همین ترتیب ارزش تتر با استفاده از مکانیزم عرضه و تقاضا هیچ تغییری نمی‌کند. پس شما همیشه تتر را در قیمتی برابر با یک دلار می‌بینید. با وجود این که تتر در ابتدا روی بلاک چین بیت کوین با استفاده از پلتفرم OMNI به وجود آمد، شاید جالب باشد بدانید که این ارز دیجیتال در اکثر بلاک چین‌های بزرگ دنیا قابل استفاده است. از معروف‌ترین بلاک چین‌هایی که تتر روی آن قرار داده شده می‌توان به بیت کوین، اتریوم و سولانا اشاره کرد.

تتر چه کاربردی دارد؟

بیشترین و مهم‌ترین کاربرد تتر در دنیای ارزهای دیجیتال برای ایرانیان، همانند کاربردی است که دلار دارد. خرید تتر به معنای خرید دلار خواهد بود. ایرانیان برای حفظ ارزش دارایی‌های خود، ارزهای ریال خود را به دلار تبدیل می‌کنند. چرا که ارزش این ارز همواره در حال افزایش است و هیچ کسی نمی‌خواهد دارایی‌هایش ارزش‌شان را از دست بدهند. تتر به دلیل این که در دنیای بلاک چین به وجود آمده، امنیت بیشتری دارد و هیچ کسی نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. امنیت بالای تتر باعث شده تا خرید تتر جایگزین مناسبی برای خرید دلار باشد.

از طرف دیگر، خرید تتر برای افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند اهمیت زیادی دارد. چرا که این ارز دیجیتال بار دیگر می‌تواند ارزش دارایی‌های شما را حفظ کند. به طور مثال زمانی که قیمت لحظه‌ای بیت کوین BTC در حال کاهش است، نمی‌توان کار زیادی انجام داد، به جز این که از بازار خارج شد. خروج از بازار بیت کوین و تبدیل آن به ارزهای فیات در این شرایط سخت و زمان‌بر خواهد بود. سپری کردن هر لحظه در این شرایط یعنی از دست رفتن سرمایه و ارزش آن.

ارز دیجیتال پایدار تتر در این شرایط می‌تواند سریع‌ترین راه برای خارج شدن از بازار بیت کوین باشد. تریدرها برای ورود و خروج سریع از بازار ارزهای دیجیتال مختلف، از این رمزارز استفاده می‌کنند.

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش تتر

خرید و فروش تتر با OK Exchange

سال 2022 دوره حساس و خطرناکی برای دنیای ارزهای دیجیتال بود. این حوزه در سال گذشته با نوسانات شدیدی مواجه شد و افرادی که با روش‌های حفظ سرمایه و حتی ارز دیجیتال تتر آشنا نبودند، سرمایه زیادی را از دست دادند. بر خلاف بقیه ارزهای دیجیتال، رمزارز تتر همان‌طور که گفته شد ارزش خود را حفظ کرد. برای این که کاربران ایرانی از دنیای ارزهای دیجیتال بهترین استفاده را داشته باشند، دو راه بیشتر ندارند. استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی یا ایرانی. صرافی‌های خارجی شاید انتخاب امن و مناسبی به نظر برسند، اما مشکلات ثبت نام، استفاده و احراز هویت در این صرافی‌ها می‌تواند چالش برانگیز و حتی خطرناک باشد.

در این شرایط شما می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج استفاده کنید. اوکی اکسچنج یکی از بهترین گزینه‌ها برای بهترین سایت خرید ارزهای دیجیتال است. افراد فعال بازار رمزارزها و تریدرها از این موضوع مطلع هستند که دسترسی به تعداد زیادی از توکن‌های جدید همیشه سودده خواهد بود. تعداد توکن‌ها و کوین‌های بیشتر، فرصت‌های کسب درآمد بیشتری نیز در مقابل شما قرار می‌دهد. اوکی اکسچنج نیز بیش از 700 ارز دیجیتال مخلتف را پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های فوق العاده اوکی اکسچنج، فرایند ثبت نام و احراز هویت سریع آن است. در حالی که در صرافی‌های خارجی و داخلی باید با انجام کارهای مختلف، زمان زیادی را منتظر احراز هویت بمانید.

در حالی که اوکی اکسچنج این فرایند را در ساده‌ترین و سریع‌ترین حالت انجام می‌دهد. پس هر وقت خواستید به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوید، توصیه می‌کنیم اوکی اکسچنج را انتخاب کنید. صرافی ارز دیجیتال پل بین دنیای واقعی و دنیای ارزهای دیجیتال است. هر چه پلی که روی آن قرار دارید، امنیت بیشتری داشته باشد با خیال راحت‌تری در این بازار و فضا فعالیت خواهید کرد. اوکی اکسچنج نیز امن‌ترین محیط را با راهکارهای امنیتی نوین برای شما فراهم آورده است. در هنگام استفاده از صرافی اوکی اکسچنج نیز به سادگی می‌توانید از بازارهای مختلف استفاده کنید. اوکی اکسچنج محیط کاربری ساده و روانی دارد که استفاده از آن حتی برای کاربران تازه وارد نیز راحت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v5nkp