یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
کد خبر: 7614
تاریخ انتشار: 1400/09/16 13:07

بهترین خدمات باربری بین شهری

یکی از شرکت های معتبر و قدیمی در خصوص ارائه خدمات باربری و حمل و نقل بین شهری و درون شهری، مجموعه آنی بار است که سالهاست در ارسال بار و کالا به نقاط مختلف کشور خدماتی متمایز را ارائه می نماید .

باربری بین شهری از تهران و شهرستان ها با کمترین هزینه 

حمل و نقل انواع بار و کالا در سراسر کشور را به باربری معتبر آنی بار بسپارید تا در کمترین زمان و با ارزانترین نرخ کرایه بار خود را در شهر مورد نظر تحویل بگیرید. باربری آنی از بزرگ ترین شرکت های حمل و نقل در تهران با داشتن بیش از 35 سال سابقه ؛ آماده ارائه خدمات باربری در سراسر کشور به شما عزیزان می باشد. شما می توانید جهت ارسال انواع محموله های ترافیکی ، بارهای سنگین و نیمه سنگین و . . . کامیون ، تریلی و کامیونت مورد نظرتان را از آنی بار دریافت کنید.

تمامی خدمات  باربری بین شهری در شرکت آنی بار ، تحت پوشش کاملترین و جامعترین بیمه نامه باربری به شما ارائه می شود. و صدور بارنامه دولتی برای حمل بار بین شهری با کمترین هزینه انجام میشود . 

ارسال بار به بنادر مهم کشور ، پایانه های مرزی و حتی کوچکترین شهرستان ها را به آنی بار بسپارید و در اسرع وقت محموله خود را در محل مورد نظر تحویل بگیرید . 

آنی بار نامی آشنا در حمل و نقل داخلی و بین المللی

حمل انواع بار و کالا به شهرستان

همانطور که گفتیم شما می توانید انواع بار های سنگین در هر وزن و ابعاد را توسط خودروهای باربری آنی بار به سراسر کشور ارسال کنید و بدون محدودیت باربری تخصصی را تجربه کنید . 

 

  • ارسال انواع بارهای تجاری جهت صادرات به شهر های مرزی
  • ارسال قطعات و دستگاه های صنعتی برای کارخانجات و کارگاه های تولیدی
  • ارسال تجهیزات پزشکی و لوازم آزمایشگاهی به بیمارستان های سراسر کشور
  • ارسال اثاثیه و لوازم منزل ، ادارجات و شرکت ها
  • ارسال لوازم فرشگاهی و مواد غذایی و میوه و تره بار به تمامی شهرستان ها
  • ارسال خودرو های سنگین شهرسازی مانند بیل مکانیکی ، لودر
  • ارسال انواع کانس های اداری ، کارگاهی ، مسکونی
  • ارسال مصالح ساختمان سازی
  • ارسال انواع خودرو های سواری و حمل و نقل عمومی ، امدادی
  • و . . . . . . . .

 

آنی بار برای حمل بین شهری هر یک از بارها ، کامیون ، تریلی یا کامیونت مناسب را در اختیارتان قرار می دهد.

به عنوان مثال استان کرمانشاه از مهم ترین شهر های منطقه مرکزی غرب ایران می باشد ؛ این شهر به دلیل قرار گرفتن در چهارراه دو محور شمال به جنوب و خاور به باختر و نیز همسایگی با کشور عراق و واقع شدن بر سر راه هر های زیارتی کربلا و بغداد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سالانه حجم بالایی بار و کالا جهت صادرات به عراق و تامین نیاز های مردم به این استان ارسال می شود ، آنی بار حمل بار به کرمانشاه را همه روزه و در کمترین زمان برای شما انجام می دهد.

باربری بین شهری با انواع خودرو های باربری

آنی بار مجهز به بزرگ ترین و کاملترین ناوگان حمل و نقل کشور می باشد و برای حمل بار به سراسر کشور انواع خودرو های باربری را به صورت کاملا ایمن در اختیارتان قرار می دهد.

باربری بین شهری با انواع تریلی ها ، کامیون ها ، کامیونت ها و نیسان وانت به سراسر کشور همراه با بیمه کامل

باربری با انواع کامیون

کامیون ها دیگر خودروهای باربری هستند که توان حمل 4 الی 15 تن بار را دارند و در سه مدل طراحی شده اند :

  1. کامیون تک یا کامیون 6 چرخ که دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر و 20 سانتی متر در 6 متر می باشد و توان حمل حداکثر 10 تن بار را دارد.
  2. کامیون جفت یا کامیون 10 چرخ دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر و 30 سانتی متر در 7 متر می باشد که توان حمل انواع بار تا وزن 15 تن را دارد .
  3. کامیون 911 دارای اتاق باری در ابعاد 2 متر و 20 سانتی متر در 5 متر می باشد و توان حمل 5 و نیم تن بار را دارد.

حمل بار با انواع تریلی

تریلی های خودرو های باربری در ابعاد بزرگ و با توان بالا می باشند که برای حمل بار های فوق سنگین کاربرد دارند.

تریلی ها را با توجه به توان باربری و نوع کفی آن ها به 4 دسته تقسیم می کنند ؛

 

  1. تریلی کفی ( دارای کفی صاف بدون دیواره در ابعاد 2 و نیم در 12 متر )
  2. تریلی لبه دار ( دارای ابعاد ترلی کفی با دیواره های حدوداَ یک متری )
  3. تریلی چادری ( دارای اتاقکی از جنس فلز یا پارچه برزنتی )
  4. تریلی کمرشکن ( دارای کفی متغیر در ابعاد 8 الی 18 متر طول و 2 و نیم الی 3 متر عرض )

شهراهواز ، هشتمین شهر پر جمعیت ایران می باشد ؛ شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بزرگ ترین تولید کننده نفت ایران ، شرکت ملی حفاری ایران بزرگ ترین شرکت حفاری کشور ، شرکت فولاد خوزستان ، از بزرگ ترین تولیدکنندگان بزرگ فولاد خام کشور و برخی کارخانه های مادر کشور در اهواز قرار دارند.

حمل بار به اهواز از مهم ترین خدمات باربری در کشور می باشد زیرا شهراهواز تامین کننده نیاز بسیاری از کارخانجات و مناطق صنعتی کشور می باشد.

باربری با انواع کامیونت

یکی دیگر از خودرو هایی که می توانید جهت باربری بین شهری از شرکت آنی بار سفارش دهید ، انواع کامیونت ها می باشد .

کامیونت ها با توان باربری 3 الی 4 تن بار ، برای حمل بسیاری از بارها و کالا در حجم کمتر و با هزینه ارزانتر مناسب می باشند .

  • کامیونت مسقفدارای اتاقکی سرپوشیده در ابعاد 2 متر در 5 متر می باشد ، از این کامیونت برای حمل بارهای آسیب پذیر و بارهایی که نسبت به فشار باد ، آبخوردگی ، نور آفنتاب و . . .حساس هستند مانند ؛ برخی مواد غذایی ، اثاثیه منرل ، بار های کاغذی ، پارچه و . . . استفاده می شود.
  • کامیونت روبازدارای کفی در ابعاد 2 متر در 4 متر می باشد که توان حمل انواع بار و کالا تا وزن 4 تن را دارد ؛ برخی از کامیونت های روباز دارای کفی صاف و برخی دارای دیواره های حدوداَ یک کتری می باشند .

برخی از آن ها امکان بارگیری و تخلیه بار از کناره ها را نیز دارند که به آن ها کامیونت بغل بازشوگفته می شود.

شهر بوشهر یکی از شهری های مهم بندری در جنوب ایران می باشد ؛ این شهر در واقع به صورت یک شبه جزیزه در بخش مرکزی شهرستان بوشهر قرار دارد و فقط از سمت شرق با خشکی ارتباط دارد.

سالانه بسیاری از کالاهای تجاری و صنعتی ، پوشاک ، مواد غذایی و . . . جهت صادرات دریایی به سایر کشور ها به بوشهر ارسال می شوند ؛ شما می توانید جهت حمل بار به بوشهر با کارشناسان آنی بار تماس بر قرار کنید.

باربری با نیسان از دیگر خدمات شرکت آنی بار می باشد که در حال حاظر تنها از مبدا تهران امکان پذیر می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر ؛ آشنایی با سایر خدمات باربری آنی بار ، استعلام هزینه های باربری ، ثبت درخواست حمل بار بین شهری در سراسر کشور ؛ بهتر است با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید ( 021-57669 ) و ادامه مطالب را در سایت آنی بار مطالعه کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3nn6x3