سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
کد خبر: 2318
تاریخ انتشار: 1400/07/07 19:54

برگزاری مراسم معارفه نیروهای جدید شرکت گل گهر

با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، نیروهای جدید این شرکت که از طریق آزمون استخدامی جذب شده بودند کار خود را آغاز کردند.

پس از برگزاری آزمون استخدامی این شرکت در تیرماه و پس از انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی، ۲۶ نفر از افرادی که توانسته بودند در آزمون مذکور حدنصاب نمره را کسب نمایند به عنوان نیروی جدید این شرکت جذب شدند و مراسم معارفه این نیروها برگزار شد.

مهندس محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در آیین معارفه نیروهای جدید شرکت گفت: ارتقاء توانمندی های شرکت همواره با به کارگیری نیروهای توانمند و مجهز به دانش روز میسر خواهد بود. از همین رو شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر همواره به دنبال بهسازی نیروهای پرسنلی خود با استخدام نیروهای تازه‌نفس و کارآمد می باشد.

وی افزود: در همین راستا با برگزاری آزمون های استخدامی متناوب افرادی جذب این مجموعه خواهند شد که حد نصاب نمره لازم را کسب نموده و از توانمندی های مهارتی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند شرکت را در مسیر دستیابی به اهداف بلند مدت خود یاری نمایند.

گفتنی است ۲۶ نفر نیروی جدید الاستخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با پشت سر گذاشتن دوره های ایمنی و آموزشی بدو استخدام و پس از برگزاری آیین معارفه کار خود را به صورت رسمی در این شرکت شروع کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2r87m4