یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
کد خبر: 7705
تاریخ انتشار: 1400/09/17 12:25

برگزاری دوره فیلمسازی از سوی گل‌گهر

اولین دوره آموزش فیلمسازی و کارگردانی توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این دوره آموزشی فیلمسازی و کارگردانی در روزهای ۱۱ و ۱۲ آذر در دو نوبت صبح و عصر در سیرجان برگزار شد. در این کارگاه آموزشی که با استقبال خوب هنر دوستان مواجه شد، نزدیک به ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به کارگردانی و فیلم‌سازی در شهرستان سیرجان به صورت رایگان شرکت کردند.

گفتنی است، مدرس این دوره، محمدصادق اسماعیلی، کارشناس ارشد فیلم مستند از دانشگاه صداوسیما و عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران بود که در آن به ارائه سرفصل‌هایی چون مستندسازی، شیوه آشنایی با موضوع و ارتباط با کاراکتر پرداخت.

اولین دوره آموزشی فیلم‌سازی و کارگردانی که با هدف کشف استعدادهای بومی برگزار شد، با استقبال خوب قشرهای مختلف به‌ویژه جوانان مواجه شد و قرار است از بین شرکت‌کنندگان در این دوره، افراد مستعد و فعال شناسایی شوند تا در نهایت به پرورش افراد فعال در حوزه مستندسازی و فیلمسازی در شهرستان سیرجان بپردازد و زمینه‌ای برای ساخت فیلم و مستندهای اجتماعی درباره مسائل شهرستان، فراهم شود.

علاقه‌مندان امیدوارند برگزاری چنین دوره‌هایی زمینه‌ساز تشکیل انجمن سینماگران جوان سیرجان نیز شود. در پایان باید خاطرنشان کرد شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مراسم‌های فرهنگی متعددی را در سطح شهرستان سیرجان برگزار می‌کند. این موارد عموما با استقبال فعالان این بخش روبه‌رو خواهد شد. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2agly2