پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 20642
تاریخ انتشار: 1401/09/05 11:37

با کتاب های فیزیکی خداحافظی کنید،پی دی اف کتاب های الکترونیکی!

کتاب خواندن یا متن کتاب ها مغز را طوری تحریک می کند که بازی های رایانه و حتی فیلم ها نمی تونند مغزمون رو به اون شکل تحریک کنند! با خوندن کتاب مغز شما ورزش می کنه!

کتاب خواندن یا متن کتاب ها مغز را طوری تحریک می کند که بازی های رایانه و حتی فیلم ها نمی تونند مغزمون رو به اون شکل تحریک کنند! با خوندن کتاب مغز شما ورزش می کنه!

امروزه همه ی ما یک تلفن هوشمند یا یک رایانه شخصی در منزل خود داریم و تمامی کار های خود را از طریق چند کلیک ساده انجام می دهیم، خرید های خونه، سفارش غذا؛ پرداخت های اینترنتی، و بسیاری چیز ها که امروزه از طریق تلفن هوشمند شما یا کامپیوتر شخصی شما انجام می شن! خواندن کتاب از طریق تلفن شخصی نیز یکی از این راه ها است!

چرا باید کتاب رو از تلفنمون بخونیم؟!

جواب این سوال بسیار ساده است، چون کتاب های الکترونیکی بسیار مقرون به صرفه در میاد و همون لحظه می تونیم کتاب خودمون رو از داخل دنیای بزرگ اینترنت پیدا کنیم و مطالعه کنیم! و به علاوه اینکه کتاب های درسی و دانشگاهی که بسیار سخت پیدا می شند رو شما می تونید با چند کلیک ساده با دانلود پی دی اف کتاب مد نظرتان فرمت pdf کتاب سر کلاس، داخل ماشین، مطالعه کنید!

چطور کتاب های الکترونیکی رو مطالعه کنم؟!

امروزه برای تمامی دستگاه ها ( کامپیوتر،گوشی،لپ تاب،تبلت و ...) نرم افزار هایی هستند که با نصب آنها به راحتی میتوانید کتاب خود با فرمت PDF را باز کرده و به مطالعه آن بپردازید!

کتاب های الکترونیکی رو از کجا بخرم؟

وب سایت فایل خونه یکی از وب سایت هایی است که با قیمت های بسیار نا چیز به ارائه کتاب صوتی و پی دی اف کتاب می پردازد

وب سایت پی دی اف برتر یکی از بهترین وب سایت پی دی اف کتاب در این حوزه می باشد که با ارائه عکس هایی از نمونه کتاب و ارائه حجم کتاب شما رو از خرید کتاب مورد نظرتان مطمئن می کند!

چرا وب سایت پی دی اف برتر؟!

  • پی دی اف های تست شده
  • پشتیبانی 24 ساعته در صورت بروز مشکل
  • پی دی اف های بسیار با کیفیت
  • وجود کتاب های الکترونیکی و پی دی اف های به روز

چرا وب سایت فایل خونه؟

  • پی دی اف های با کیفیت
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • وجود کتاب های صوتی بسیار ارزان و به روز

 

این وب سایت ها علاوه بر ارائه پی دی اف های درسی و دانشگاهی به ارائه رمان های جذاب و به روز با قیمت نا چیز می پردازد ! با خیال راحت کتاب الکترونیکی تون رو بخرید و بخونید


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rajnb