جمعه 25 اسفند 1402 - 15 Mar 2024
کد خبر: 11014
تاریخ انتشار: 1400/10/27 12:12

بازار سکه متلاطم شد

قیمت سکه روز گذشته صعود کرد اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

قیمت سکه روز گذشته بر مدار صعود قرار گرفت. این فلز گران بهای داخلی در دومین روز هفته جاری توانست ۴۵ هزار تومان بر ارزش خود بیفزاید و با ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شود. دیروز افزایش قیمت سکه در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار آمریکا نیز رشد را تجربه کرده بود.

ریسک معامله در بازار سکه

با این وجود معامله گران بزرگ روانه بازار سکه نشده اند. فلز گران بهای داخلی بین محدوده ۱۲ میلیون و ۲۷۰ تا ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار در حال نوسان است بنابراین می توان گفت که جو احتیاطی در بازار سکه شدت گرفته است و بازیگران بزرگ بازار حاضر نیستند که ریسک خاصی را به جان بخرند.

 در چنین فضایی انتظار نمی رود که سکه در روز جاری نیز نوسان زیادی را تجربه کند، مگر آنکه در بازار دلار یا طلا اتفاق هیجان انگیز و متفاوتی رخ دهد.

در صورتی که اتفاق خاصی در بازار دلار یا طلا رخ ندهد، سکه در همین بازه ۱۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۱۲ میلیون و۳۰۰ هزارتومان سرگردان خواهد بود،‌ هر چند که گرایش بازار بیشتر به سوی نرخ های پایین تر خواهد بود.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ چگونه  پیش بینی کرده اند؟

صعود قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی بر روی ۱۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به معاملات پشت خطی شنبه شب ۳۵ هزار تومان بالا رفته بود. این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز یکشنبه ۱۰ هزار تومان بالا تر بود.قیمت سکه روز گذشته بر روی ۱۲ میلییون و ۳۰۰ هزار تومان قرار داشت.

 

منبع: اقتصاد نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3nerv3