جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 730
تاریخ انتشار: 1400/06/07 14:38

این ارز دیجیتال ۹۰۰ درصد بازدهی داشته است

XEC یا همان eCash در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۱۹ سنتی معامله می‌شود در یک ماه اخیر بیش از ۹۰۰ درصد بازدهی داشته است.

در ۲۴ ساعت گذشته یک ارز دیجیتال رشدی ۷۵ درصدی را به ثبت رسانده است. XEC یا همان eCash در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۱۹ سنتی معامله می‌شود و حجم معاملات روز گذشته آن بیش از ۷۲۵ میلیون دلار بوده است. این ارز دیجیتال امروز همچنین سقف تاریخی خود را شکسته و به سطح ۰٫۰۲۲ سنتی هم رسید. با این حال از حدود یک ماه پیش که ای‌کش کف قیمتی خود را ثبت کرده، بازدهی این ارز دیجیتال بیش از ۹۳۰ درصد بوده است.

این ارز هنوز به دلیل معاملات پایین در رتبه‌بندی‌های ارزهای دیجیتال قرار نگرفته است. رشد شارپی ای‌کش در یک ماه اخیر و بالا رفتن حجم معاملات آن می‌تواند به زودی این ارز دیجیتال را در بازار پرتقاضا کند.

eCash چیست؟

در اول جولای ۲۰۲۱، بیت‌کوین‌کش ABC با برندسازی مجدد نام خود را به ای‌کش (XEC) تغییر داد. این پروژه ماموریت خود را در ادامه پروژه بیت‌کوین کش می‌داند. eCash در راستای تحقق دیدگاه میلتون فریدمن، از طریق وعده‌هایی چون لایه خلاقانه آوالانش، به معرفی مفاهیمی می‌گردازد که هیچگاه در پروژه بیت‌کوین دیده نشده است. مفاهیمی چون استیکینگ (درآمدزایی از طریق نگهداری ارز دیجیتال در کیف‌پول)، ارتقای شبکه و همچینن زیرزنجیره‌ها قرار است در ای‌کش توسعه داده شوند.

منبع: تجارت نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4by593