جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 18391
تاریخ انتشار: 1401/04/28 01:55

انواع کابل و شارژر ال جی در موبوتعمیر

ال جی برند خوش آوازه و پرطرفدار در جهان است و محصولات آن با کیفیت بالایی عرضه می شوند. گوشی های هوشمند ال جی از فناوری های روز دنیا پشتیبانی می کنند و طراحی ظاهری آنها نیز بسیار ظریف و چشم نواز است.

انواع کابل و شارژر ال جی در موبوتعمیر

 



ال جی برند خوش آوازه و پرطرفدار در جهان است و محصولات آن با کیفیت بالایی عرضه می شوند. گوشی های هوشمند ال جی از فناوری های روز دنیا پشتیبانی می کنند و طراحی ظاهری آنها نیز بسیار ظریف و چشم نواز است. از این رو کابل و شارژر های ال جی نیز برای محصولات این برند عرضه می شوند و خرید انواع با کیفیت آنها کمی دشوار است. در ادامه برای خرید کابل و شارژر ال جی از موبوتعمیر با ما همراه باشید.

این محصول پیشتاز از برند ال جی طراحی جمع و جوری دارد و وزن کلی آن به 100 گرم می رسد. علاوه بر طراحی زیبا، استحکام بدنه نیز در درجه بالایی قرار دارد و متریال مرغوب موجب مقاومت شارژر LG – MCS-H06KD در برابر ضربه، حرارت، فشار و..... شده است.

ولتاژ ورودی محصول طبق مقدار رایج جهانی در بازه 100-240 است و خروجی آن 9-5 ولت است. تعدا درگاه های خروجی شارژر ال جی 1 پورت USB 3.0 است. امروزه فست شارژ دیگر مزایا محسوب نمی شود و عمدتاً قابلیت ضروری لوازم الکترونیک است.

شارژر LG – MCS-H06KD نیز دارای قابلیت فست شارژ است و با اکثر گوشی های ال جی همخوانی دارد. نوع کابل محصول type-C است و طول آن به 1 متر می رسد. شدت جریان شارژر ال جی 1.8 آمپر است برای باتری اکثر محصولات ال جی مناسب می باشد.

ولتاژ خروجی 5-9

ولتاژ ورودی 100-240

شدت جریان 1.8 آمپر

فست شارژ

کابل type-C

1 درگاه خروجی

وزن 100 گرم









شارژر اصلی ال جی 3 پین charger LG

شارژر سه پین ال جی دارای آداپتور قدرتنمدی است و با تراشه هوشمندی که دارد، می تواند دستگاه مورد نظر را طبق استاندارد شارژر کند. بدنه این محصول از مرغوب ترین متریال ها ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد.

از این رو شما می توانید از شارژر خود در محیط های گوناگون استفاده کنید. حداکثر ولتاژ شارژر برابر با 5 ولت است و شدت جریان خروجی آن به 1.8 آمپر می رسد. در نتیجه اگر شما از گوشی ال جی استفاده می کنید که ورودی شارژر آن 1.8 آمپر است، می توانید در خرید کابل و شارژر ال جی از موبوتعمیر، این محصول را انتخاب کنید.

کابل شارژر اصلی ال جی 3 پین charger LG از نوع type-C میکرو یو اس بی است و به طول 1 متر می باشد. از طرفی شارژر سه پین ال جی مانند سد محافظتی برای باتری عمل می کند و از آن در برابر خطراتی مانند اتصال کوتاه، نوسانات ولتاژ و...... محافظت می کند.

ولتاژ ورودی 100-240

ولتاژ خروجی 5 ولت

شدت جریان 1.8 آمپر

کابل type-C

آداپتور سه پین










شارژر LG – MCS-02WR

از خوبی های شارژر LG – MCS-02WR همخوانی آن با تمان محصولات ال جی است. شما می توانید هر محصولی از برند ال جی مانند گوشی ..... و دستگاه های سازگار با پورت USB را با این شارژر، شارژ کنید. نوع آداپتور این محصول LG – MCS-02WR است و‌ به همین دلیل برای استفاده از آن با پریز های ایرانی به مبدل نیاز دارید.

بدنه شارژر ال جی به شدت مقاوم بوده و از مواد مرغوب تشکیل شده است.در نتیجه این شارژر نیز مانند دیگر شارژر های ال جی در برابر عوامل محیطی آسیب زا مقاوم است. ابعاد شارژر LG – MCS-02WR بسیار جمع و جور است و از این رو حمل و نقل راحتی دارد و ولتاژ خروجی آن 5 ولت می باشد.

ولتاژ ورودی 100-240

ولتاژ خروجی 5 ولت

کابل میکرو یو اس بی type-C

آداپتور LG – MCS-02WR

بدنه کوچک





فست شارژر ال جی 3 آمپر مدل MCS-N04ER

این محصول قدرتمند ال جی با آداپتور MCS-N04ER برای بسیاری از گوشی های ال جی مناسب است و حداکثر توان خروجی آن به 15 ولت می رسد. نوع درگاه خروجی محصول USB-C است و از این رو می توانید محصولات ال جی سازگار با USB-C را با این شارژر، شارژ کنید.

تعدا درگاه خروجی فست شارژر ال جی 3 آمپر مدل MCS-N04ER یک عدد است با طراحی کوچکی که دارد، حمل و نقل را آسان می کند و می توان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد. ولتاژ ورودی شارژر ال جی در بازه 100-240 قرار دارد و ولتاژ خروجی آن 5 ولت است.

شدت جریان آمپر در این شارژر 3 آمپر طراحی شده است و کابل آن از نوع Type-C می باشد. بسیاری از کاربران موبوتعمیر به دنبال قابلیت فست شارژ هستند شما هم می توانید برای خرید کابل و شارژر ال جی از موبوتعمیر این محصول را انتخاب کنید.

ولتاژ خروجی 5 ولت

ولتاژ ورودی 100-240 ولت

شدت جریان 3 آمپر

درگاه خروجی USB-C

حداکثر توان خروجی 15 وا



کابل USB-C به Type-C ال جی

همان طور که از نام محصول مشخص است، دارای دو درگاه USB-C و Type-Cاست، بدین معنی که می توانید محصولات سازگار با این دو درگاه را بوسیله است کابل شارژر کنید‌. در ساخت این محصول از 5 نوع کابل برای افزایش سرعت و مقاومت استفاده شده است و روکش آن در برابر مواردی مانند کشش، فشار و.... مقاوم است.

از فناوری های پشتیبانی شده در این کابل به Fast Charging و Fast Sync می توان اشاره کرد، که باعث سرعت و سهولت شارژ و انتقال داده ها می شوند. می توانید با توجه به نیاز خود، هنگام خرید کابل و شارژر ال جی از موبوتعمیر، برای خرید این کابل ال جی اقدام کنید.

کابل USB

طول کابل 1 متر

انتقال داده

فست شا



کلام آخر

ال جی انتخاب مناسبی برای خرید محصولات الکترونیکی و کابل و شارژر است. چرا که تمامی محصولات این برند با استاندارد بالا در کیفیت تولید می شوند و ماندگاری مناسبی برای کاربران دارند.

یکی از مباحث مهم در خرید شارژر های ال جی اصالت کالا است، چرا که افراد سود جو کالاهای بی کیفیت را به عنوان اصل به فروش می رسانند. برای دریافت محصولات اصل ال جی می توانید به موبو تعمیر مراجعه کنید.

در خرید کابل و شارژر ال جی از موبوتعمیر می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های روز، مشاوره رایگان نیز دریافت کنید. امیدواریم مقاله فوق برای شما مفید بوده باشد. تیم موبوتعمیر از همراهی شما کاربران عزیز تا پایان مطالب سپاسگزار است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v5jaj