چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 5658
تاریخ انتشار: 1400/08/22 18:35

انتصابی جدید در وزارت اقتصاد

وزیر اقتصاد و امور دارایی در حکمی حسن ابراهیمی را به‌عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست این وزارتخانه منصوب کرد.

سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و امور دارایی در حکمی حسن ابراهیمی را به‌ عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم خاندوزی خطاب به حسن ابراهیمی آمده است:

نظر به تعهد تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز حراست منصوب می‌شوید.انتظار می‌رود با برخورداری از روحیه انقلابی و کار جهادی موارد ذیل در اولویت برنامه‌های آن مرکز قرار گیرد:

_داشتن نگاه تخصصی به فرآیندهای کاری واحدهای مختلف وزارتخانه و سازمان های تابعه

_ شناسایی آسیب های فرآیندی منجر به بروز فساد و تمرکز بر گلوگاه های حساس

_انجام اقدامات پیشگیرانه با هدف صیانت از سرمایه‌های انسانی وزارتخانه، حفاظت از اسناد و مدارک، حفاظت از داده های دیجیتال، حفاظت از اموال و دارایی‌ها

_تعمیم راهبرد اقتصاد هوشمند وزارتخانه به کلیه برنامه های مرکز حراست

_فعال نگاه داشتن شورای هماهنگی حراست‌های تابعه وزارتخانه، کمیته های مستقر در ستاد استان‌ها و همچنین مشارکت فعالانه در جلسات شورا و کارگروه‌های مرتبط

_تقویت دبیرخانه پدافند غیرعامل وزارتخانه با هدف ارتقاء سطح آمادگی برای مقابله با تهدیدات احتمالی

بدیهی است مراکز حراستی سازمان‌های تابعه می‌بایست نهایت همکاری و هماهنگی را با جنابعالی به عمل آورده و در تغییرات مدیریتی سازمان‌های خود نظر آن مرکز را ملحوظ دارد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانونمداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

لازم به لازم به‌ذکر است حسن ابراهیمی پیش از این به عنوان مدیرکل حراست صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین مدیرکل حراست سازمان تامین اجتماعی و ... مسئولیت داشته است.

وزارت- اقتصاد

منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4jj9k4