یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
کد خبر: 3411
تاریخ انتشار: 1400/07/23 12:20

امروز آخرین مهلت برای کسب سود در حراج ایران خودرو است!

امروز آخرین روز جهت شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو که تا روز جمعه ۲۳ مهر ماه فرصت ثبت نام برای آن وجود دارد نرخ رانا پلاس ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان است. اما این خودرو در بازار چقدر نرخ دارد؟

برندگان احتمالی ایران خودرو چقدر سود می‌کنند؟

آخرین نرخ‌ها در بازار که توسط سایت‌های مختلف گزارش شده بیانگر این است که نرخ رانا پلاس در بازار حدود ۲۶۸ میلیون تومان نرخ دارد. این درحالیست که در شهریور ماه با جدی شدن آزادسازی واردات خودرو نرخ این خودرو برای مدتی نزولی شد اما پس از به ثمر نرسیدن این طرح و اظهارات صریح وزیر صمت مبنی بر مخالفت با آزادسازی واردات خودرو دوباره نرخ این خودرو نیز به مانند دیگر خودروهای بازار گران شد.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به نرخ ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان نرخ دارد.

آخرین قیمت‌ها در بازار که توسط سایت‌های مختلف گزارش شده بیانگر این است که نرخ پژو پارس بنزینی در بازار حدود ۲۸۰ میلیون تومان نرخ دارد. این درحالیست که در شهریور ماه با جدی شدن آزادسازی واردات خودرو نرخ این خودرو برای مدتی نزولی شد اما پس از به ثمر نرسیدن این طرح و اظهارات صریح وزیر صمت مبنی بر مخالفت با آزادسازی واردات خودرو دوباره نرخ این خودرو نیز به مانند دیگر خودروهای بازار گران شد.

در همین دوره شهریور ماه میزان تولید خودروسازان ۱۲ درصد بیشتر از شهریور ماه سال قبل شد و میزان فروش آنها هم حتی از تولید سبقت گرفت و بخشی از خودروهای دپویی را وارد بازار کردند. با این حال نرخ خودرو نزولی نشد و تنها طرح آزادسازی واردات خودرو کمرنگ شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kmpq2