چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 225
تاریخ انتشار: 1400/05/17 13:41

افزایش چشمگیر تزریق واکسن کرونا به کارکنان ایران خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به گستردگی فعالیت گروه صنعتی ایران خودرو در سطح کشور و قطعه سازان همکار، از برنامه ریزی تامین و تزریق واکسن به شبکه گسترده تامین و تولید در همکاری با وزارت بهداشت خبر داد

 وی گفت: در چند روز آینده تزریق واکسن در شرکت‌های تابعه و قطعه سازان نیز آغاز خواهد شد و با توجه به استفاده از تمامی ظرفیت ها، شاهد افزایش تزریق واکسن خواهیم بود.

فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید امروز و مقارن با روز خبرنگار از مرکز تزریق واکسیناسیون در ایران خودرو، جامعه خبرنگاران را چشم مردم توصیف کرد و ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: با توجه به اهمیت صنعت خودروسازی و به ویژه ایران خودرو در همکاری و تعامل با وزارت بهداشت و با هدف ایجاد محیط امن کاری، واکسیناسیون کارکنان مجموعه را در دستور کار قرار دادیم و تزریق را با روزانه هزار دوز آغاز کرده ایم که به زودی به دوهزار دوز افزایش خواهیم داد.

وی تصریح کرد: با سرعت عمل فعلی، ظرف یک ماه واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو انجام خواهد شد.

مقیمی افزود: ایران خودرو براساس وظایف و مسوولیت های اجتماعی خود برای ایجاد آرامش در میان کارکنان و خانواده‌شان، حمایت های لازم را انجام داده و با ایجاد هشتگ محیط امن کار نسبت به اعمال و رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوشیده است.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش زمینه ابتلا به بیماری کرونا در سالن های تولیدی، از کنترل و ارزیابی مستمر خطوط تولید خبر داد و گفت: به محض شناسایی فرد مبتلا، نسبت به آغاز درمان وی اقدام شده و حمایت های لازم تا زمان بازگشت به کار صورت گرفته است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بخش قابل توجهی از اقتصاد کشور را مرتبط با صنعت خودروسازی دانست و گفت: حدود ۸۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این صنعت مرتبط هستند که ایمن سازی این تعداد عامل مهمی در گردش چرخ صنعت و ایجاد سلامت در جامعه به شمار می رود.

مقیمی از برنامه واکسیناسیون خانواده کارکنان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آرامش همکاران و خانواده آنان و وجود محیط امن کاری از اهداف و اولویت های اصلی ایران خودرو است که با برنامه ریزی های صورت گرفته به این هدف خواهیم رسید.

وی تصریح کرد: ایران خودرو در شرایطی که انتظار می رفت بیماری کرونا، عامل کاهش تولید خودرو شود، با همکاری و همدلی کارکنان و زنجیره تامین ایران خودرو ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شاهد جهش تولید در دو بخش سواری و تجاری بوده‌ایم؛ افزایش تحویل خودروهای سواری در چهار ماهه نخست امسال نسبت به سال قبل، افزایش ۵۰ درصدی تولید خودروهای دیزلی و همچنین افزایش ۷۰ درصدی تولید موتور سیکلت در همین‌بازه زمانی و در شرایط کرونا حاصل شده است.

منبع: ایکو پرس


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/g36993