چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 16511
تاریخ انتشار: 1401/02/29 04:00

افزایش قیمت بلیت نجف

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تنها فرودگاه نجف از هر مسافر به عنوان عوارض دریافت می‌کند که ما در حال رایزنی برای کاهش این هزینه‌ها هستیم.

محمد محمدی بخش گفت: در آخرین سفر وزیر راه و شهرسازی به کشور عراق، موضوع هزینه‌ای که فرودگاه نجف از زائران ایرانی دریافت می‌کند، با مقامات این کشور مطرح شد، چراکه هم اکنون حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از هر مسافر به عنوان عوارض در این فرودگاه دریافت می‌شود که مورد پذیرش ما نیست، البته که شرایط فرودگاه نجف به صورت خصوصی است.
به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور عوارضی که از مسافران دریافت می‌شود، باید کاهش یابد و زمانی که این نرخ کمتر شود به صورت کلی نرخ بلیت هم کاهش خواهد یافت و هم اکنون قیمت واقعی بلیت نجف بدون عوارض حدود سه میلیون تومان است. البته نرخ عوارض صفر نخواهد شد، اما کاهش این نرخ و هزینه‌های پرواز نجف از عمده‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های سازمان هواپیمایی است که تمام تلاش خود را برای آن به کار گرفته‌ایم.
فرودگاه نجف از گران‌ترین فرودگاه‌های منطقه است و پیش از این هم چندین بار با مسئولان فرودگاه نجف درباره هزینه‌های بالای این فرودگاه مذاکراتی شده و حتی در مقطعی به دلیل گران بودن هزینه‌های این فرودگاه شرکت‌ها هواپیمایی کشورمان پرواز‌های خود را به فرودگاه نجف قطع کردند.


منبع: ایلنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kewvd