جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 17809
تاریخ انتشار: 1401/04/05 00:22

افزایش قیمت آلتکوین های بزرگ بازار کریپتو

آخر این هفته بازار رمزارزها بر خلاف هفته های گذشته شاهد فهرست سبز رنگ قیمت ها بوده و بسیاری از آلتکوین ها افزایش چشمگیر قیمت را تجربه کردند.

آخر این هفته بازار رمزارزها بر خلاف هفته های گذشته شاهد فهرست سبز رنگ قیمت ها برای روز شنبه بود. هرچند بیت کوین همچنان در محدوده ۲۱ هزار دلار قرار داشت، بسیاری از آلتکوین ها شاهد پیشرفت قیمت خوبی بودند که از جمله می توان به رمزارزهای شیبا اینو و اتریوم اشاره کرد که افزایش قیمت شاخصی را در بازار تجربه کردند.

اتریوم موفق شد بر خلاف هفته های گذشته که با ریزش های شدید خود بسیاری از سرمایه گذاران این رمزارز را به وحشت فرو برد، طی روز شنبه با ۸ درصد افزایش قیمت به محدوده بالای ۱۲۰۰ دلار (بیشترین قیمت ثبت شده طی ده روز گذشته) صعود کرده و فاصله معناداری با کف قیمت ایجاد شده خود روی ۹۰۰ دلار ایجاد نماید.

افزایش قیمت آلتکوین های بزرگ بازار کریپتو

بایننس کوین نیز با صعود به بالای محدوده ۲۴۰ دلار موفق به ثبت افزایش قیمت ۴ درصدی خود طی ۲۴ ساعت گذشته شده و همچنین رمزارزهای دیگر بازار مانند دوج کوین، پولکادات، کاردانو، ترون و ماتیک نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

دو رمز ارز سرآمد گروه دیفای بازار یعنی آوالانچ و سولانا نیز بار دیگر امروز شاهد افزایش قیمت بوده و به طور متوسط، رشد ۱۰ درصدی قیمت را تجربه کردند. سولانا روز شنبه را در محدوده بالای ۴۰ دلار و آوالانچ نیز بالای ۲۰ دلار معامله شدند.

با اینحال، شیبا اینو افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده و با ۱۵ درصد صعود قیمت به ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار رسید.

با این حساب، ارزش کل بازار کریپتو در روز شنبه، ۹۵۰ میلیارد دلار افزایش را تجربه کرد.

 
منبع: بازار


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gdald