چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 18643
تاریخ انتشار: 1401/05/08 02:50

افزایش قد با خوردن برنج خام (دروغ یا واقعیت؟)

افزایش قد با روش های بسیاری صورت می گیرد و امروز در این مقاله قصد داریم راجع به افزایش قد با خوردن برنج خام صحبت کنیم و جواب این سوال را پیدا کنیم که آیا امکان دارد با خوردن برنج خام قد خود را بلند کنیم یا خیر. اگر به دنبال افزایش قد با روش های تضمینی هستید حتما این مقاله را انتها مطالعه کنید.

افزایش قد با خوردن برنج خام (دروغ یا واقعیت؟)

 

 

افزایش قد با خوردن برنج خام واقعیت دارد؟

تاثیر برنج روی افزایش قد

افزایش قد راه و روش های بسیاری دارد که این روش ها اکثرا پزشکی، ذهنی، ورزشی و مذهبی هستند. همه ی روش های افزایش قد جوابگو نیستند و بسیاری از آنها فقط در حد یک ایده یا حرف در میان هستند. افزایش قد با برنج خام یکی از روش های ذهنی است که باورش کمی مشکل است و روش پیچیده ای دارد. یک باور وجود دارد که می گوید اگر انسان روزانه 10 عدد برنج خام میل کند پس از مدت زمان 6 ماه 10 سانتی متر رشد قد خواهد کرد. این ایده روی این موضوع باور دارد که چون برنج بعد از دم کشیدن قد می کشد پس انسان هم می تواند همانند برنج قد بکشد. تئوری افزایش قد با برنج به این صورت است که اگر شما روزانه 10 عدد برنج میل کنید، برنج ها در معده شما دم می کشند و قد می کشند و این پروسه بعد از 6 ماه باعث می شود تا ذهن این چرخه طبیعی قد کشیدن برنج را روی بدن شما اجرا کند و باعث افزایش قد شما شود. آیا این روش امکان پذیر است؟ آیا فقط با خوردن برنج خام می توان افزایش قد داشت؟ جواب خیر است زیرا برنج اصلا در معده دم نمی کشد و توسط اسید معده از بین می رود پس افزایش قدی توسط این روش صورت نمی گیرد. البته ویتامین و میوه برای افزایش قد می تواند مفید باشد اما انتظار معجزه نداشته باشید زیرا هرچیزی به اندازه خودش تاثیر می گذارد.

روش های جایگزین برای افزایش قد

پس از تحقیق روی افزایش قد با خوردن برنج خام متوجه شدید که این روش اصلا جوابگو نیست و باعث افزایش قد نمی شود پس شما به روش های دیگر برای افزایش قد نیاز دارید روش هایی که قبلا روی افراد زیادی عمل کرده اند و در دنیا ثابت شده اند. اگر شما یک بزرگسال هستید و از سن رشد خارج شده اید می توانید از متد گروتالر داینامیک استفاده کنید که به عنوان یک راه حل برای افزایش قد در بزرگسالان ثابت شده است و نتایج مثبت بسیار زیادی داشته است. متد گروتالر داینامیک که از لحاظ پزشکی و ورزشی روی بدن شما تاثیر می گذارد باعث افزایش قد تضمینی شما پس از گذشت چند ماه می شود. اگر نوجوان هستید و صفحه های رشد شما در حال فعالیت هستند می توانید علاوه بر کمک گرفتن از متد گروتالر داینامیک به سراغ ورزش های کششی و چالشی همچون والیبال، شنا و بسکتبال بروید. این ورزش ها علاوه بر اینکه شما را تبدیل به یک ورزشکار حرفه ای می کنند باعث افزایش قد شما هم می شوند. برخلاف تئوری برنج خام که شما بدون انجام هرگونه تغییری در بدن خود انتظار افزایش قد داشتید، متد گروتالر داینامیک برای افزایش قد از شما سخت کوشی بسیاری در تمامی مواردی که مربوط به این متد هستند می خواهد تا باعث افزایش قد شما شود.

از کجا برای افزایش قد اقدام کنم؟

افزایش قد با برنج خام

افزایش قد یک پروسه زمان بر چند ماهه است و شمایی که قرار است اقدام کنید باید مطمئن باشید که زمان خود را صرف بهترین می کنید. پیشنهاد ما به شما مطالعه مقالات سایت وان قد می باشد که یک سایت تخصصی در رابطه با بحث افزایش قد می باشد. در این سایت حتی راجع به افزایش قد در بزرگسالی و افراد بالای ۲۰ سال نیز توضیح داده شده.

منبع: https://1ghad.com/height-increase-in-adulthood


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v5ggp