چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 14177
تاریخ انتشار: 1401/01/20 10:45

افراد بد حجاب به این شهر سفر نکنند!

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گردشگران نمی‌توانند حدود قانونی حجاب را رعایت کنند به فارس و شیراز نیایند.

روح الله نجابت صبح شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس، بیان کرد: آنچه مشخص است در موضوع عفاف و حجاب در آخرین مراحل و لحظاتی است که می‌توان کار ماندگاری کرد.

وی ادامه داد: اگر این فرصت از دست دهیم معلوم نیست چه زمان دیگری می‌توان به این فرصت دست‌یافت تا بتوان اقدامات عالی در حوزه عفاف و حجاب انجام داد.


نجابت تاکید کرد: وضعیت عفاف و حجاب طی شش ماه گذشته بدتر شده است این در حالی است که باید شاخص را ارزیابی کرد و شاخص‌ها را توسعه داد تا مشکلی که در جامعه وجود دارد کاهش یابد.

نماینده مردم شیراز با تاکید بر اینکه اقداماتی در حوزه عفاف و حجاب صورت گرفته ولی فعالیت‌ها کم بوده و باید توسعه یابد، عنوان کرد: علاوه بر محیط عمومی جامعه باید تمامی حوزه‌ها نظیر مراکز خرید و فروش و گردشگری باید مسئله عفاف و حجاب مد نظر باشد.

وی در خصوص حوزه گردشگری با اشاره به اهمیت این موضوع در استان فارس خاطرنشان کرد: اگر گردشگران نمی‌توانند حدود قانون را رعایت کنند برای گردشگری وارد شیراز و فارس نشوند.

منبع: مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ay6ok