یک‌شنبه 05 فروردین 1403 - 24 Mar 2024
کد خبر: 7605
تاریخ انتشار: 1400/09/16 12:39

افتتاح کارگاه خوداشتغالی در «زیارت»

گروه جهادی شهدای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نخستین کارگاه خوداشتغالی در مناطق محروم را در روستای زیارت امام علی(ع) از توابع شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان افتتاح کرد.

به گزارش صمت، فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: این طرح خوداشتغالی و محرومیت‌زدایی شامل ساخت و تجهیز کارگاه خیاطی، ساخت حمام و تعمیر مسجد در روستای زیارت است که اکنون به بهره‌برداری رسید. ساخت یک باب مدرسه دوکلاسه نیز در یکی از روستاهای مجاور آغاز شده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

داود عربعلی ضمن بیان این مطلب افزود: کار محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی ازسوی گروه جهادی شهدای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه خواهد یافت و ساخت کارگاه‌های اشتغالزایی در دیگر روستاها نیز انجام خواهد شد.

فرمانده پایگاه شهید تندگویان منطقه زاهدان نیز ضمن قدردانی از حرکت جهادی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان کرد: صندوق جمع‌آوری کمک‌های کارکنان به محرومان ازسوی پایگاه مقاومت بسیج منطقه تشکیل شده و در حال جمع‌آوری کمک‌های همکاران برای نیازمندان است.

محمدرضا هادیان‌فرد گفت: بخشی از کمک‌های جمع‌آوری شده ازسوی پایگاه بسیج منطقه شامل اسباب‌بازی و بسته‌های خوراکی، در زمان بهره‌برداری از طرح‌های خوداشتغالی شهدای بسیج، بین کودکان روستای زیارت شهرستان دلگان توزیع شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2agme2