پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 7389
تاریخ انتشار: 1400/09/14 12:39

اعطای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت به آبفای اصفهان

آبفای استان اصفهان پس از ممیزی خارجی توسط شرکت مودی اینترنشنال، موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۱۵‌: ISO۹۰۰۱ شد.

به گزارش صمت از اصفهان، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پس از استقرار سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۱۵‌: ISO۹۰۰۱ در ستاد مرکزی، مناطق ۲ و ۶ شهر اصفهان و مناطق خودگردان برخوار، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، لنجان، تصفیه‌خانه آب بابا شیخعلی و تصفیه‌خانه فاضلاب شمال، این گواهینامه با اعتبار ۳ سال برای آبفای استان اصفهان صادر شد. 

مجتبی قبادیان درباره سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۱۵‌: ISO۹۰۰۱ افزود: این سیستم شناخته‌شده‌ترین استاندارد مدیریتی در جهان است که در سال ۲۰۱۵ ویرایش جدید (پنجمین نسخه) آن توسط سازمان بین‌المللی استانداردها ارائه شده است. 

وی مبنای استقرار سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۱۵‌: ISO۹۰۰۱ را برمبنای استاندارد‌های بین‌المللی اعلام کرد و گفت: با اجرای این فرآیند، توانایی ارائه خدمات مستمر به مشترکان به منظور افزایش رضایت مردم فراهم می‌شود چراکه هدف از اجرای این استاندارد بین‌المللی، یکسانی در ساختار سیستم‌های مختلف مدیریت کیفیت است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه بکارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت، یک تصمیم استراتژیک برای شرکت است که زمینه را برای فعالیت‌های توسعه پایدار فراهم می‌کند، تصریح کرد: برآورده‌سازی مستمر الزامات و پرداختن به نیازها و انتظارات آینده، در استقرار این سیستم مدیریت کیفیت، باعث افزایش پویایی، اصلاح، بهبود، نوآوری و خلاقیت در انجام کارها می‌شود. قبادیان مزایای استقرار سیستم مدیریت کیفیت۲۰۱۵‌: ISO۹۰۰۱ را افزایش بهره‌وری و مزیت رقابتی، مشخص کردن مسئولیت‌ها در سراسر سازمان، بهینه کردن فرآیند‌ها، کنترل مناسب مستندات، بهبود ارتباط با کارکنان و مشتریان، فراهم کردن سیستم ارزیابی برای بهبود مستمر، کاهش هزینه‌ها و افزایش سطح رضایت مشتریان عنوان کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qbk83