چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 10850
تاریخ انتشار: 1400/10/25 23:00

اظهار نظر مدیرعامل سایپا در مورد تکمیل خودروهای ناقص

مدیرعامل سایپا: تکمیل خودروهای ناقص را به صورت روزانه پیگیری و اجرا خواهیم کرد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مهمترین سرفصل و محور برنامه های ما در گروه خودروسازی سایپا تولید اقتصادی محصولات است.

 محمدعلی تیموری در آئین معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: یکی از اصول توسعه در تولید و بنگاه داری که در خودروسازان تراز اول دنیا امری بدیهی به شمار می‌رود، تولید اقتصادی محصولات است، زیرا بدون آن نه کیفیت به دست می آید، نه قیمت تمام شده مطلوب و نه تحویل به موقع.

تیموری ادامه داد: برای داشتن تولید اقتصادی، علاوه بر توجه و تمرکز به زنجیره تامین، بحث منابع انسانی و روحیه و انگیزش آن عاملی مهم و تاثیرگذار است که مدیرعامل، همه معاونان و مدیران شرکت های گروه ملزم به بازمهندسی سیستم‌ها، اصلاح و ارتقاء ساختار برای تحقق آن هستند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: محور و شاخص بعدی برای دست یافتن به تولید اقتصادی محصولات، فعال کردن خطوط مدرنی است که در حال حاضر غیرفعال هستند.

تیموری در ادامه، اولویت و دستور کار اصلی تیم مدیریتی جدید سایپا را تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص موجود در پارکینگ‌های سایپا اعلام کرد و افزود: اولین جلسه کاری ما با معاون تولید و معاون برنامه ریزی جامع تولید بود و در ادامه نیز به اتفاق مدیران مرتبط با این حوزه، به صورت روزانه تکمیل و تحویل این خودروها را پیگیری و رصد خواهیم کرد.

وی به مدیران عامل شرکت سازه گستر و مگاموتور تاکید کرد که تامین قطعات کسری و مورد نیاز برای تکمیل خودروهای کف باید مدیریت شود.

گفتنی است، آئین معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا صبح روز پنجشنبه با حضور علی نبوی، مشاور عالی و دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیرحسین قناتی، معاون صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار شد.

محمدعلی تیموری، عضو هیات مدیره و مدیرعامل، علیمردان عظیمی، رئیس هیات مدیره و علی شیدائی عضو هیات مدیره جدید گروه خودروسازی سایپا هستند.

 

منبع: سایپانیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27nod3