سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 10055
تاریخ انتشار: 1400/10/15 21:30

استان مرکزی میزبان ۱۵۰ واحد تولیدی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی درجمع خبرنگاران از حضور ۱۵۰واحد تولیدی و انجمن های صنعتی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت این استان خبرداد.

طیب میرزایی گفت: این نمایشگاه صنعتی در ۳۲۰ غرفه از ۲۱ الی۲۴ دیماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک برپا می‌شود. 

وی ادامه داد: بیش از۱۵۰واحد تولیدی و انجمن های صنعتی زیر مجموعه خانه صنعت و معدن ، سازمان صمت و شرکت شهرکهای صنعتی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی افزود: با تدابیر اتخاذ شده بیش از ۹۵درصد شرکت کنندها از صنایع کوچک بومی هستند این در حالی است که نمایشگاه صنعت استان در سال های گذشته با حضور صنایع بزرگ استان و کشور برگزار می شد.

میرزایی عمده شرکت کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی را واحدهای تولیدی کوچک مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی اراک، خمین، محلات ، ساوه، مامونیه، دلیجان، راونج، غرق آباد،آشتیان، زاویه، سمقاور و شازند عنوان کرد و افزود: ۸۰ درصد هزینه های مربوط به غرفه های دکور، اسکان وحمل ونقل واحدهای تولیدی شرکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان از سوی شرکت شهرکهای صنعتی تامین میشود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی با بیان اینکه عدالت صنعتی در برپایی این نمایشگاه رعایت شده و تمامی گروههای صنعتی استان در این رویداد حضور دارند گفت: تور های صنعتی درون و بیرون استانی برای بازدید از چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان برنامه ریزی شده است.

میرزایی یادآوری کرد: آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی عصر روز ۲۱دیماه سال جاری با حضور معاون وزیر صنعت معدن وتجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک کشور، استاندار و فعالان صنعتی استان مرکزی برگزار می شود.

در ادامه مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: بیش از ۱۰هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای برپایی چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان تجهیز شده است.

مرتضی اسلامی زاده افزود: فضای بیرونی نمایشگاه به مساحت ۵ هزار متر مربع در اختیار صنایع بزرگ قرار داده میشود.

وی ادامه داد: انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی با ۴۰ واحد تولیدی صنایع کوچک در این نمایشگاه حضور دارند و سالن پردیس نمایشگاه در اختیار این انجمن قرار می گیرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی از حضور یک یا دو واحد تولیدی غیر بومی در این رویداد خبر داد و افزود: عمده واحد های تولیدی شرکت کننده در این نمایشگاه بومی هستند.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی از ۲۱ الی ۲۴ دیماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه های بین المللی استان برپا میشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dnbp2