دوشنبه 06 فروردین 1403 - 25 Mar 2024
کد خبر: 719
تاریخ انتشار: 1400/06/07 13:17

ارزش روز سهام عدالت( ۷ شهریور ۱۴۰۰)

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

شاخص بورس امروز با افت بیش از ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افت ۰.۲ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۷۸۹ تومان رسید.

 

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان رسید.

 

ریزش ناگهانی بورس

 

​شاخص کل بورس در روز یکشنبه ۷ شهریور و در پایان معاملات روز با افت ۲ هزار و ۳۵۵ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۷۳ و ۴۰۶ هزار واحد رسید این در حالی است که تا ساعت ۱۱ صبح امروز بیش از ۹ هزار واحد رشد کرده بود و به یکباره بر مدار ریزش قرار گرفت.

 

شاخص هم وزن امروز نیز برخلاف شاخص کل رشد اندکی داشت و با تنها ۹ واحد رشد عدد ۴۶۷ هزار و ۵۱۵ را نشان داد.

 

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۱۴۲ هزار و ۱۳۲ میلیارد شد.

 

در معاملات امروز نمادهای " میدکو "، " فولاد " و " فخوز " به ترتیب با ۲۰۹۶، ۸۷۷ و ۸۶۰ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند و نمادهای " کگل " و " فارس " به ترتیب با ۲۰۹۶ و ۸۵۹ واحد از نمادهای تاثیر گذار در روند منفی امروز بازار سهام بودند.

 

پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی نیز " سپید "، " شستا " و " خودرو " بودند.

 

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند شسپا، کرازی، پارند، کمند، چکارن، رانفور و برکت نمادهای پرتضا در بازار بودند و نماد های ددامح، صنفت ۳۱۲، قثابت، وسخراج، کارین و صنفت ۳۱۲ پرعرضه ترین نمادهای امروز بودند.

 

همچنین نمادهای ثابت، حفارس، ولصنم، ملت، خرینگ، شسینا و غبهنوش.۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و قشهد، ثبهساز، ثشرق، سخزر، وپست، ثشاهد و شدوص ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

منبع: گسترش‌نیوز 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v5db2