چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 3721
تاریخ انتشار: 1400/07/26 15:12

ارزش روز سهام عدالت( ۲۶ مهر)

بورس تهران معاملات امروز را مجددا در مدار منفی قیمتی آغاز اما با رشد اندک به پایان رساند و با افت پی در پی شاخص بورس روند افت ارزش سهام عدالت نیز همچنان ادامه دارد و امروز ۰.۷ کاهش داشت.

بورس تهران در ادامه روند نزولی روز گذشته امروز نیز سرخپوش آغاز شد و با عقب نشینی ۵ هزار و ۶۰۰ واحدی در سطح یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد قرار گرفت. در ادامه در حالی که شاخص کل تا دقایق پایانی معاملات قرمزپوش بود، اما بالاتر از سطح دیروز ایستاد و در پایان معاملات رشد اندکی را ثبت کرد. در پایان معاملات امروز، دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰، شاخص کل بورس نسبت به روز یکشنبه ۸۵۳ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۹۶۳ واحد رسید.

امروز نماد‌های «فملی»، «شاراک» و «کچاد» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

هم‌زمان با روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز بازار سهام ارزش سهام عدالت نیز که متشکل از همین نمادها است افت بیش از ۰.۷ درصدی داشت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۲ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۶۲۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۷ درصد معادل ۹۷ هزار و ۳۵۷ تومان کاهش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۳۷۵ تومان رسیده است.

 

منبع: نبض بورس


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2x9nq2