پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 20515
تاریخ انتشار: 1401/08/28 07:18

آیا متخصصان سئو به فکر منفعت خودشان هستند یا سود کارفرما؟

اگر شما به دنبال این هستید که با استفاده از سئو و بهینه‌سازی سایت، کسب‌وکار خود را گسترش دهید، بدانید که باید کار را به اهل آن بسپارید.

اگر شما به دنبال این هستید که با استفاده از سئو و بهینه‌سازی سایت، کسب‌وکار خود را گسترش دهید، بدانید که باید کار را به اهل آن بسپارید. چرا که بسیار وجود دارند کسانی که در داشتن مهارت و تجربه کافی در انجام کار، ادعای بسیاری دارند اما نتیجه کار، خلاف گفته آنها را ثابت می‌کند.

در برخی از موارد، موقعیت‌هایی وجود داشته است که یک مجری سئو به‌عنوان فردی که تجربه و مهارت لازم را برای بهینه‌سازی سایت دارد، برای کارفرما کلک‌هایی را می‌زند تا منفعت بیشتری را نصیب خود کند. اما هدف از این کلک‌ها چیست؟

 

برخی از رازهایی متخصصان سئو از کارفرمایان پنهان می‌کنند.

باید بدانید که بسیاری از کسانی که در هر حیطه شغلی فعالیت دارند، به‌جای رضایت مشتری و کارفرما، منفعت شغلی خودشان را در نظر می‌گیرند که همین موضوع سبب ضرر رساندن به مشتری و کسب‌وکارش می‌شود.

سئوکاران در برخی از زمینه‌ها ممکن است، بسیاری از کارهایی را که انجام می‌دهند با کلک و دورویی انجام دهند. در این بخش چند نمونه از آنها را برای شما بیان می‌کنیم:

 

1- راز اول، روش تولید محتوا برای پروژه سئو

در این زمینه، ناگفته‌های بسیاری ممکن است، وجود داشته باشد که مجریان خدمات سئو به کارفرما نگفته باشند. ممکن است سئوکار برای تولید محتوا هزینه‌ای جدا از هزینه اصلی پروژه بهینه سازی و سئو وب سایت بگیرد. اما آن هزینه فقط به‌عنوان سود و منفعتی برای مجری خدمات سئو باشد، اما چگونه؟

 

- روش تولید محتوا به‌صورت کپی شده

امکان این وجود دارد که مجری سئو در قراردادی که با کارفرما تعیین می‌کند، تولید محتوای برون‌سپاری شده و باکیفیت را قول داده باشد. اما همان‌طور که گفته شد، محتوایی را تحویل می‌دهد که به‌صورت کپی شده از سایر سایت‌ها و محتواهای دیگر است.

 

- روش تولید محتوا به‌صورت ترجمه شده

ممکن است که مجری خدمات سئو برای تولید محتوا از مقاله‌های خارجی استفاده کند اما به صورتی که این مقاله را فقط ترجمه کند و هیچ تغییری در آن ایجاد نکند که در این صورت هم هزینه شده برای تولید محتوای برون‌سپاری شده و باکیفیت، به‌عنوان سود برای شخص سئوکار می‌شود.

در این موقعیت‌ها، مجری خدمات سئو با کلک‌هایی که برای تولید محتوا می‌زند که سود و منفعت بیشتری را سهم خود کند، به کسب‌وکار شخص کارفرما، آسیب زیادی را وارد می‌کند. چرا که تولید محتوای باکیفیت و یونیک، یکی از اساسی‌ترین مسائل مؤثر در رسیدن به رتبه و جایگاه در نتایج جستجوی گوگل است.

 

2- راز دوم، اجرای سئو خارجی برای پروژه سئو

برای سئو خارجی موارد بسیاری وجود دارد که مجری خدمات سئو هزینه‌ای را از کارفرما دریافت کند اما خدماتی رایگان ارائه دهد. برای سئو خارجی می‌توان به نمونه‌هایی اشاره کرد:

 

- دریافت هزینه برای لینک‌ سازی خارجی رایگان

برای نمونه انجام لینک‌سازی‌های خارجی که هزینه‌ای برای انجام آن گرفته شود اما از سایت‌هایی که برای کامنت و فروم رایگان هستند، استفاده شود. همچنین می‌توان به بسیاری از وبلاگ‌نویسی‌های خارجی که به‌صورت رایگان انجام می‌شوند برای لینک‌سازی خارجی اشاره کرد.

باید در نظر گرفت که بسیاری از این موارد و خدماتی که به‌صورت رایگان انجام می‌شوند، هزینه‌ای برای آن به مجری خدمات سئو پرداخت شده است.

 

- هزینه‌های اضافی برای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ و تبلیغات از آن مواردی هستند که مجریان سئو بسیار راحت می‌توانند از طریق آنها، کلک‌هایی را به نفع خود برای کارفرما ایجاد کنند. برای نمونه در موقعیت اول، هنگامی که دو طرف قرارداد را مشخص می‌کنند، گفته شود که هزینه تبلیغات در کنار هزینه کلی پروژه محاسبه می‌شود، اما حین انجام پروژه، هزینه‌ای جداگانه برای آن در نظر گرفته شود. این به معنای آن است که هزینه‌ای اضافی از کارفرما برای تبلیغ گرفته می‌شود.

در موقعیت دوم برای تبلیغات، هزینه‌ای که برای تبلیغ مشخص شده است از کارفرما گرفته می‌شود اما مجری خدمات سئو از گزینه‌هایی که به‌صورت رایگان هستند، استفاده می‌کنند که در این مورد هم کلکی که زده شده است برای سود و منفعت مجری سئو است.

موقعیت سوم در تعرفه سئو سایت برای تبلیغات، هزینه‌ای مشخص می‌شود که مجری سئو از کارفرما گرفته اما هیچ اقدامی برای تبلیغ و رپورتاژ انجام نمی‌دهد.

 

3- راز سوم، نمونه کارهای دروغین

در بسیاری از موارد، مجری خدمات سئو به‌عنوان یک سئوکار، تیم سئو یا شرکت سئو باید نمونه کارهایی را برای نشان‌دادن میزان مهارت و تجربه به کارفرما نشان دهد. در این موقعیت بسیاری از کسانی که نمونه کاری ندارند، از نمونه کارهای دروغین که متعلق به دیگران است، استفاده می‌کنند.

یا در موقعیتی دیگر که تعداد نمونه کارهای مجری خدمات سئو، کم است از عدی دروغین برای بیان تعداد نمونه کارها استفاده می‌کنند. در هر دو موقعیت مجری سئو، از کلک برای نشان‌دادن نمونه کار ارائه شده استفاده می‌کند.

 

4- راز چهارم، تضمین کردن سئو

باید بدانید که بسیاری از سئوکاران به کارفرماها تضمین رتبه یک گوگل را می‌دهند. اما چطور این تضمین را می‌دهند به‌طوری‌که هیچ شخصی صاحب جایگاهی از گوگل نیست و نمی‌تواند به‌صورت ۱۰۰ درصدی تضمین گرفتن جایگاه یک گوگل را بدهد.

به‌صورت منطقی، مجری خدمات سئو می‌تواند بهبود سئو را تضمین کند نه گرفتن رتبه یک گوگل! بنابراین در این موقعیت هم مجریان سئو برای اجرای خدمات سئو کلک می‌زنند!

 



همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹1باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این 9 سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از 300 پروژه سئو، بیش از 15 هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از 50 حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‎‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو حرفه ای، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oadjg