جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 16248
تاریخ انتشار: 1401/02/24 05:35

آموزش ساخت شماره مجازی اپل ایدی در 5 قدم | رایگان

می توانید یک حساب TextNow ایجاد کنید و شماره مجازی برای اپل ایدی برای خود بسازید که امکان ارسال پیامک و تماس نامحدود به ایالات متحده و کانادا را داشته باشد. فقط در صورتی که بتوانید دستورالعمل‌های اولیه ارائه شده در این مقاله را رعایت کنید، می توانید برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی اقدام کنید.

ساخت شماره مجازی اپل ایدی

چگونه شماره مجازی برای ساخت اپل ایدی بسازیم؟

می توانید یک حساب TextNow ایجاد کنید و شماره مجازی برای اپل ایدی برای خود بسازید که امکان ارسال پیامک و تماس نامحدود به ایالات متحده و کانادا را داشته باشد. فقط در صورتی که بتوانید دستورالعمل‌های اولیه ارائه شده در این مقاله را رعایت کنید، می توانید برای ساخت اپل آیدی با شماره مجازی اقدام کنید.

تکست نو تماس بین‌المللی کم هزینه با بیش از 230 کشور را ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید تا از نرخ ارزان تماس‌ها لذت ببرید، ثبت نام در این پلتفرم است. یکی از چیزهایی که در مورد فرآیند ثبت نام وجود دارد این است که ساده و رایگان می باشد.

آیا نیاز به ارسال پیامک نامحدود دارید؟ این پلتفرم را بررسی کنید. این سرویس ویژگی های زیادی دارد که باعث می شود شما بتوانید از آن بهره مند شوید. ما برخی از آن ها را در زیر برای شما فهرست کرده ایم.

ویژگی های شماره TextNow

  1. شماره مجازی رایگان ایالات متحده دریافت کنید
  2. تماس ها و پیامک های نامحدود
  3. پیام های ویدیویی
  4. برنامه رایگان
  5. تماس کنفرانسی
  6. ارسال پیام‌های گروهی

ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی: رهنمای قدم به قدم

۱- ثبت نام مسقیم

به سادگی با طی کردن مراحل زیر یک حساب کاربری  TextNow ایجاد کنید:

  1. به سایت textnow.com بروید.
  2. روی «Text & Call Online Free» کلیک کنید.
  3. آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید.
  4. رمز عبور ایجاد کنید.
  5. روی Sign Up کلیک کنید.

۲- با فیسبوک در TextNow ثبت نام کنید

  1. به سایت textnow.com بروید.
  2. روی «Text & Call Online Free» کلیک کنید.
  3. سپس بر روی Sign In With Facebook کلیک کنید.
  4. آدرس ایمیل فیسبوک یا شماره تلفن خود را وارد کنید.
  5. رمز عبور خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و روی گزینه Login کلیک کنید.
  6. برای ثبت نام در TextNow روی Continue as Your Name کلیک کنید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک Google در صفحه ثبت نام، از حساب Google خود برای ثبت نام TextNow استفاده کنید.

ساخت اپل آیدی با شماره مجازی

ورود به TextNow

با استفاده از مراحل زیر به حساب TextNow خود دسترسی پیدا کنید:

  1. از سایت textnow.com دیدن کنید.
  2. روی Login در صفحه کلیک کنید.
  3. آدرس ایمیل یا نام کاربری ثبت شده خود را وارد کنید.
  4. رمز عبور خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و روی گزینه Login کلیک کنید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های مربوطه، با Facebook یا گوگل وارد شوید.

دانلود برنامه موبایل TextNow

اپلیکیشن را بر روی اسمارت‌فون خود نصب کنید. ثبت نام یا ورود به سیستم در پلتفرم به این شیوه آسان‌تر است. با برنامه موبایل TextNow می‌توانید پیام ‌های نامحدود، تماس‌‌های نامحدود به ایالات متحده آمریکا و کانادا، تماس ویدیویی و موارد دیگر را ارسال کنید.

به سادگی به Store موبایل خود بروید یا از صفحه رسمی TextNow دیدن کنید و برنامه رایگان را دانلود کنید.

سوالات متداول

شماره فیک اپل ایدی استفاده کنیم؟

دیگر آن روش استفاده از شماره فیک اپل ایدی امکان‌پذیر و قابل استفاده نمی‌باشد.

آیا با آی‌پی ایران می‌توانم ساخت شماره مجازی اپل ایدی textnow بپردازم؟

باتوجه به تحریم‌ها خیر؛ بهتر است ایپی خود را به آمریکا تغییر دهید.

شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی شماره‌ای است که به‌صورت فیزیکی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد و شما سیم‌کارتی را نیز برای استفاده از این شماره‌تلفن دریافت نخواهید کرد.

خرید شماره مجازی گوگل ویس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن یک شماره مجازی است. گوگل ویس یکی از سرویس‌های گوگل است که می‌تواند در زمینه ساخت apple id به شما کمک کند. داشتن ویژگی‌هایی همچون امکان برقراری تماس، ارسال sms، دریافت تماس و پیامک رایگان، صندوق صوتی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر این سرویس، باعث برتری آن بر توانسته جایگزین شماره‌های مجازی مثل textnow شود. خرید شماره مجازی گوگل ویس در وب‌سایت جک‌بلک به‌راحتی امکان‌پذیر است

آیا خرید شماره مجازی آمریکا در ایران امکان‌پذیر است؟

به طور مستقیم خیر اما برای اولین‌بار از طریق مجموعه جک‌بلک شما می‌توانید به سادگی به خرید شماره مجازی با پیش شماره امریکا برای اپل ایدی بپردازید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که کمترین قیمت را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی

تکست نو یا گوگل ویس؟

شماره مجازی گوگل ویس یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که برای داشتن یک شماره مجازی می‌توانید داشته باشید. امنیت بالا، هزینه پایین و البته امکانات مطلوب این شماره‌ها آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب در میان کاربران کرده است. البته شماره‌های مجازی کیفیت‌های متفاوتی دارند، شاید بتوانید به‌راحتی یک شماره مجازی رایگان (مثل Textnow) پیدا کنید اما قطعاً باتوجه‌به عمومی بودن این شماره امنیت آن بسیار پایین خواهد بود.

 همچنین بسیاری از این شماره‌های رایگان به‌عنوان یک ابزار برای سوءاستفاده از کاربران آنها استفاده خواهند شد.

ازاین‌رو خرید شماره مجازی که امنیت بالای کاربر را تضمین کند از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در شماره‌های مجازی ارائه شده همچون گوگل ویس خواهد بود. 

علاوه بر ایمنی کاربرد بالای شماره خریداری شده نیز می‌تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. امکان برقراری تماس، فیلتر و پاک‌کردن اس ام اس های تبلیغاتی، قیمت مناسب و بسیاری از ویژگی‌های دیگر توسط گوگل ویس پشتیبانی می‌گردد.

گوگل ویس دارای ویژگی‌های بسیاری است که ارزش استفاده از آن را نسبت به شماره‌های مجازی معمولی بالا خواهد برد. امکان ادغام آن با دیگر سرویس‌های گوگل، شناسایی خودکار تماس‌گیرنده، ثبت هر تماس به‌صورت اتوماتیک، ضبط تماس‌های صوتی، سفارشی‌سازی پیام خوش آمد گویی، فیلترکردن اسپم یا همان تبلیغات و ... از ویژگی‌های این سرویس محبوب هستند.

ضمن اینکه با استفاده شماره رایگان تکست نو صرفا امکان دریافت پیامک را دارید. در حالیکه ارسال پیامک و تماس از امریکا روی گوگل ویس رایگان است. علاوه‌براین دریافت تماس و پیامک از سراسر دنیا نیز در گوگل ویس رایگان است.

از دیگر معایب تکست نو این است که قابلیت استفاده برروی واتساپ را ندارد.

نتیجه

TextNow یکی از بهترین پلتفرم ‌ها برای ساخت شماره مجازی اپل ایدی است. ثبت نام و شروع استفاده از این پلتفرم کاملاً رایگان است، بنابراین مراحل ارائه شده در بالا را برای شروع انجام دهید. برای بهره‌گیری از یک شماره مجازی بهتر مثل گوگل ویس مجموعه‌ جک‌بلک در خدمت شماست.

اگر در ساخت شماره مجازی برای اپل آیدی سؤال یا ابهامی دارید، از کادر نظرات، در زیر استفاده کنید. همچنین، این مقاله را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از آن بهره مند شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45adzq